کد خبر : 115214
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۶
-

فعالیت بیش از ۷ هزار کتابخانه در مدارس فارس

فعالیت بیش از ۷ هزار کتابخانه در مدارس فارس

ایسنا/فارس مدیرکل آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه بیش از ۷ هزار کتابخانه در مدارس استان وجود دارد، گفت: در فارس بیش از ۱۹ هزار کتابخانه کلاسی ویژه دانش‌آموزان ابتدایی وجود دارد. فرهاد اسماعیلی دوشنبه یکم آذر در آیین قدردانی از فرهنگیان و دانش آموزان مولف شیراز که به مناسبت هفته کتاب در دبیرستان حاج حسین مختارنامه آموزش

فعالیت بیش از ۷ هزار کتابخانه در مدارس فارس

ایسنا/فارس مدیرکل آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه بیش از ۷ هزار کتابخانه در مدارس استان وجود دارد، گفت: در فارس بیش از ۱۹ هزار کتابخانه کلاسی ویژه دانش‌آموزان ابتدایی وجود دارد.

فرهاد اسماعیلی دوشنبه یکم آذر در آیین قدردانی از فرهنگیان و دانش آموزان مولف شیراز که به مناسبت هفته کتاب در دبیرستان حاج حسین مختارنامه آموزش و پرورش ناحیه ۴ شیراز برگزار شد، گفت: همه ما  از ضرورت کتاب خوانی آگاه هستیم و آنچه که امروز ضرورت دارد راهکارهای ترویج کتاب خوانی است.

او با بیان اینکه رهبر معظم کشورمان همواره به کتاب خوانی تاکید می‌کنند، افزود: در سلوک دینی ما  نیز همواره به کتابخوانی و علم اندوزی تاکید شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس ادامه داد: از راه‌های افزایش سرانه مطالعه در دانش آموزان حمایت از نوشته‌ها و کتابهای تالیف شده در حوزه کودک و نوجوان است.

به گفته اسماعیلی، معلمان باید از هر فرصتی برای مطالعه و ترویج کتابخوانی در کلاسهای درس بهره بگیرند و موضوعات درسی را به کتاب های کودک و نوجوان پیوند بزنند.

او خاطرنشان کرد: معلمان باتوجه به شناختی که از ذائقه و دنیای دانش آموزان و کودکان دارند، می‌توانند به مولفان قابل اعتماد و موفقی تبدیل شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: نویسندگی را در دانش آموزان نباید الزاما به سمت چاپ کتاب سوق داد بلکه باید نسبت به خاطره نویسی، داستان نویسی و انشاءنویسی توجه ویژه داشته باشیم.

اسماعیلی اظهار کرد: ذائقه دانش آموزان کمی تغییر شده و باید به صورت نرم و برنامه ریزی شده سلایق و علایق دانش اموزان را به سمت موضوعات اخلاقی سوق دهیم.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۴ شیراز نیز گفت: زمانی یک  جامعه به فرزانگی و سعادت خواهد رسید که سرانه مطالعه خود را همواره افزایش دهد.

احمدرضا حسن شاعلی افزود: خوانش کتاب‌های مفید می‌تواند نشاط و سلامت روح را در دانش اموزان در پی داشته باشد.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم از ۲۰ نفر از معلمان و دانش آموزان مولف شیرازی تقدیر و همچنین از ۴ کتاب تالیف شده توسط معلمان استان فارس در زمینه کودک و نوجوان نیز رونمایی شد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

درمان قطعی گال

اسباب بازی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

فروشگاه قطعات بنز و بی ام و

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

تعمیر لباسشویی سامسونگ

تور کربلا

ممبر اجباری تلگرام

مرجع قیمت خرید و فروش گرافیت چرب

تقویت انتن موبایل

شیشه اتومبیل ارزان

تعمیر گیربکس اچ سی کراس H30Cross

تعمیر لباسشویی

اسباب بازی

اعلام حریق زیتکس

آموزش کافی شاپ

چاپ و بسته بندی

پلتفرم رپورتاژ آگهی

اسرارالشفاء

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح