کد خبر : 136619
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
-

ابلاغ ۳۰ میلیارد ریال اعتبار ملی برای بازارچه‌های دائمی صنایع‌دستی خراسان جنوبی

ابلاغ ۳۰ میلیارد ریال اعتبار ملی برای بازارچه‌های دائمی صنایع‌دستی خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی اظهار کرد: ۳۰ میلیارد ریال اعتبار ملی برای بازارچه‌های دائمی صنایع‌دستی احداث و تجهیز بازارچه‌های دائمی صنایع‌دستی خراسان‌جنوبی ابلاغ شد. حسین عباس زاده، عصر امروز چهارشنبه ۲۰ اسفند به خبرنگاران رسانه‌های گروهی گفت: خراسان‌جنوبی با فعالیت بیش از ده بازارچه دائمی صنایع‌دستی از جمله استان‌های فعال

ابلاغ ۳۰ میلیارد ریال اعتبار ملی برای بازارچه‌های دائمی صنایع‌دستی خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی اظهار کرد: ۳۰ میلیارد ریال اعتبار ملی برای بازارچه‌های دائمی صنایع‌دستی احداث و تجهیز بازارچه‌های دائمی صنایع‌دستی خراسان‌جنوبی ابلاغ شد.

حسین عباس زاده، عصر امروز چهارشنبه ۲۰ اسفند به خبرنگاران رسانه‌های گروهی گفت: خراسان‌جنوبی با فعالیت بیش از ده بازارچه دائمی صنایع‌دستی از جمله استان‌های فعال در این بخش است و امسال نیز با تخصیص و ابلاغ ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایجاد، تکمیل و بهره‌ برداری از بازارچه‌های دائمی را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: ۱۰ میلیارد ریال برای تکمیل و بهره‌برداری از بازارچه صنایع‌دستی شهرستان فردوس، ۴ میلیارد ریال بازارچه صنایع‌دستی آیسک با ایجاد ۱۰ غرفه، ۸ میلیارد ریال برای تکمیل سرای امینی شهرستان بیرجند با پوشش ۳۵ غرفه و مبلغ ۸ میلیارد ریال برای ایجاد بازارچه صنایع‌دستی طبس اختصاص یافته و در مرحله انعقاد قرارداد و انجام کار توسط پیمانکار است.

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌جنوبی گفت: ۷ میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات استانی (جزء ۸۷) برای بازارچه‌ها دائمی صنایع‌دستی پیش‌بینی شده است.

عباس‌زاده افزود: موضوع فروش، بازاریابی و صادرات تولیدات هنرمندان صنایع‌دستی همواره از جمله دغدغه‌های اصلی و مهم این قشر از فعالان جامعه هنری است که متأسفانه با گذشت سال‌ها از فعالیت هنرمندان صنایع‌دستی کشور مرتفع نشده است.

وی یادآور شد: تولید محصولات بدون هدف، بی توجهی به مبحث کیفیت محصولات صنایع‌دستی، عدم بسته‌بندی مناسب، نبود وجود برند برای محصولات تولیدی و از جمله مشکلات پیش‌روی فروش است که هنرمندان برای رفع آن تلاش کنند و حل مسائلی، چون سهل الوصول کردن صادرات، قوانین گمرک، بیمه و ایجاد مراکز عرضه و فروش از جمله حمایت‌های دولت از این قشر از جامعه است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خرید مستقیم از وارد کننده (ویپ و پاد سیستم)

ورق استیل

کنترل تلویزیون ال جی

تعمیر یخچال

تعمیر داکت اسپلیت

تور کربلا

سیم و کابل خراسان

ظروف یکبارمصرف گیاهی

نصب و تعویض باتری ماشین در محل

تست علت سرگیجه

اضافه کردن زيرنويس

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح