کد خبر : 4557
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲
-

ابهامات پیامک‌های بانکی و پاسخ مسئولان

ابهامات پیامک‌های بانکی و پاسخ مسئولان

درحالیکه برخی از مشتریان بانک‌ها پیامکی برای اعلام رضایت خود برای تداوم سرویس پیامک‌ها دریافت نکردند، دبیر شورای هماهنگی بانک‌ها می‌گوید که این افراد در زمان درخواست برای بهره مندی از این سرویس اشتراک همه ساله را انتخاب کرده‌اند و یا به دلیل مشکلاتی چون قطعی برق، اختلال ارتباطی، خاموش بودن تلفن همراه و …

ابهامات پیامک‌های بانکی و پاسخ مسئولان

درحالیکه برخی از مشتریان بانک‌ها پیامکی برای اعلام رضایت خود برای تداوم سرویس پیامک‌ها دریافت نکردند، دبیر شورای هماهنگی بانک‌ها می‌گوید که این افراد در زمان درخواست برای بهره مندی از این سرویس اشتراک همه ساله را انتخاب کرده‌اند و یا به دلیل مشکلاتی چون قطعی برق، اختلال ارتباطی، خاموش بودن تلفن همراه و … پیامک موردنظر را دریافت نکرده‌اند.

به گزارش ایسنا، یکی از خدماتی که بانک‌ها به مشتریان خود ارائه می‌کنند، سرویس پیامکی آن‌هاست تا افراد از تراکنش‌ها و مانده حساب خود مطلع شوند.

در این بین، مشتریان برای بهره مندی از این خدمت به بانک‌ها درخواست می‌دهند و در بازده شش ماهه یا یکساله هزینه این سرویس بانکی از حساب آن‌ها کسر می‌شود.

درحالیکه مسئولان بانک‌های دولتی و خصوصی اعلام می‌کنند که هزینه سرویس پیامکی در این بانک‌ها حداکثر ۱۵ هزار تومان است، در مواردی دیده شده است که بیشتر از این مبلغ دریافت می‌شود.

اکنون یکی از مشتریان بانک‌ها از اینکه بانکی بدون اطلاع مجدد به او با ارسال پیامک و اعلام رضایت، از حسابش برای سرویس پیامکی کسر می‌شود، گلایه می‌کند.

از آنجا که بانک‌ها وظیفه دارند تا با ارسال پیامک به مشتریان اعلام کنند که آیا تمایل به ادامه بهره مندی از این سرویس بانکی دارند یا خیر؟ علیرضا قیطاسی_ دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی در گفت‌وگو با ایسنا به بیان توضیحاتی در این زمینه پرداخت.

وی گفت: اشتراک سرویس پیامکی بانک‌ها ۶ ماهه یا یک ساله از حساب افراد کسر می‌شود که اگر شما اشتراک یکساله را در زمان ثبت درخواست برای بهره مندی از این سرویس انتخاب کرده باشید، برای شما پیامکی مبنی بر اعلام رضایت خود برای تداوم این سرویس ارسال می‌شود.

قیطاسی افزود: اما اگر شما درخواست اشتراک همه ساله را برای بهره مندی از این خدمت بانکی انتخاب کرده باشید، پیامکی دریافت نمی‌کنید و به صورت خودکار این سرویس برای شما مجدد فعال می‌شود.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌ها ادامه داد: عموما پیامک برای اعلام رضایت مشتریان به منظور تداوم ارائه این خدمت، ارسال می‌شود که در مورد ذکر شده ممکن است که به دلیل خاموش بودن گوشی همراه، اختلال ارتباطی، قطعی برق و … پیامک ارسال نشده یا آن فرد اشتراک همه ساله را انتخاب کرده باشد.

در ادامه وی بیان کرد که این افراد می‌توانند به صورت حضوری، تلفنی و … انصراف خود برای دریافت پیامک‌های بانکی را اعلام کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

تعمیر یخچال

تعمیر داکت اسپلیت

تور کربلا

فروشگاه تجهیزات صنعتی

سیم و کابل خراسان

پراپ رابین سود

استفاده از اپل موزیک

ادکلن ورساچه اروس

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سیم و کابل کسری

سینی کابل

نصب و تعویض باتری ماشین در محل

تعمیر لباسشویی در تهران

تست علت سرگیجه

جانکشن باکس

پریز شبکه

قیمت گاری دستی قدیمی

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح