کد خبر : 193001
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
-

افزایش کیفیت؛ لازمه رقابت کفش ایران در بازارهای جهانی

افزایش کیفیت؛ لازمه رقابت کفش ایران در بازارهای جهانی

ایسنا/زنجان رئیس انجمن کارفرمایان کفش ایران گفت: افزایش کیفیت لازمه رقابت کفش ایران در بازارهای جهانی است. علی اژدرکش ظهر امروز (۱۹ دی‌ماه) در آیین افتتاح رسمی شرکت تعاونی کفش ماشینی هیدج با بیان اینکه همه کشورها به دنبال رشد و توسعه هستند، اظهار کرد: توسعه، مجموعه‌ای از اتفاقاتی است که در اقتصاد، سیاست و مسائل

افزایش کیفیت؛ لازمه رقابت کفش ایران در بازارهای جهانی

ایسنا/زنجان رئیس انجمن کارفرمایان کفش ایران گفت: افزایش کیفیت لازمه رقابت کفش ایران در بازارهای جهانی است.

علی اژدرکش ظهر امروز (۱۹ دی‌ماه) در آیین افتتاح رسمی شرکت تعاونی کفش ماشینی هیدج با بیان اینکه همه کشورها به دنبال رشد و توسعه هستند، اظهار کرد: توسعه، مجموعه‌ای از اتفاقاتی است که در اقتصاد، سیاست و مسائل فرهنگی و اجتماعی یک کشور روی می‌دهد که این مجموعه را به پیشرفت بهتر برساند.

وی تصریح کرد: رشد صرفاً به معنای بزرگ‌تر شدن است، به طور مثال ما می‌توانیم رشد اقتصادی داشته باشیم اما توسعه پیدا نکنیم و بر عکس این موضوع نیز صادق است. بهترین حالت برای یک کشور حالتی است که رشد و توسعه با هم اتفاق بیفتد. در این حالت کشورها به اهداف تعیین شده خود در همه حوزه‌ها خواهند رسید.

این مسئول با اشاره به بازدیدهای انجام شده از واحدهای تولیدی کفش در هیدج و مطلوب ارزیابی کردن رشد این صنعت در این شهر، متذکر شد: کسانی که توان کارآفرینی در این حوزه دارند باید تلاش خود را برای رشد و توسعه این صنعت درآمد زا و ایجاد اشتغال هر چه بیشتر برای جوانان به کار گیرند.

اژدرکش با تاکید بر اینکه صنعت‌گران کفش هیدج زحمات خود را برای رشد و توسعه این صنعت در هیدج کشیده‌اند و حالا نوبت مسئولان است که از آنان حمایت کنند، یادآور شد: یکی از این حمایت‌ها می تواند کمک به راه‌اندازی شهرک تخصصی کفش باشد که در همه جای دنیا زمین این شهرک با اقساط بلند مدت در اختیار تولیدکنندگان قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته تولید کفشی که یک صنعت ۱۴۰ میلیارد دلاری است رقم ۲۲ میلیارد جفت را شکاند، اضافه کرد: در این بازار سودآور سهم ‌چین از صادرات ۱۱ میلیارد جفت و سهم اندونزی نیز دو میلیارد جفت است که دلیل بالا بودن سهم صادراتی چین نیز این است که در این کشور صنعت کفش جز ۷ صنعت مادر به شمار می‌رود که درآمد بالایی را برای آنها به همراه دارد.

رئیس انجمن کارفرمایان کفش ایران با یادآوری این مساله که کفش ایران طی سالیان اخیر از لحاظ کیفیت رشد خوبی داشته است اما توان رقابت در بازارهای بین‌المللی را به لحاظ کیفی ندارد، افزود: ما هنوز هم از ورود کفش‌های حارجی به بازار کشورمان  واهمه داریم.

اژدرکش با تاکید بر اینکه یکی از موضوعاتی که باید مورد توجه واحدهای کفش در کشور قرار گیرد موضوع راه اندازی مراکز تحقیق و توسعه است، یادآور شد: واحدهایی که مراکز تحقیقT توسعه و آموزش قوی نداشته و نگاه به آینده ندارند طی چند سال آینده از بین خواهند رفت.

این مسئول با بیان اینکه صنعت کفش از صنایعی است که در کشور مظلوم واقع شده است، خاطر نشان کرد: این مظلومیت در حالی است که صنعت‌گران کفش با کمترین هزینه می‌توانند اشتغال‌ بالایی برای جوانان ایجاد کنند.

انتهای پیام‌

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

درمان قطعی گال

اسباب بازی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

فروشگاه قطعات بنز و بی ام و

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

تعمیر لباسشویی سامسونگ

تور کربلا

ممبر اجباری تلگرام

مرجع قیمت خرید و فروش گرافیت چرب

تقویت انتن موبایل

شیشه اتومبیل ارزان

تعمیر گیربکس اچ سی کراس H30Cross

تعمیر لباسشویی

اسباب بازی

اعلام حریق زیتکس

آموزش کافی شاپ

چاپ و بسته بندی

پلتفرم رپورتاژ آگهی

اسرارالشفاء

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح