کد خبر : 79996
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳
-

اقامت بزرگترین و همگانی‌ترین زیربخش اقتصاد گردشگری است

اقامت بزرگترین و همگانی‌ترین زیربخش اقتصاد گردشگری است

ایسنا/لرستان مدیر آموزش‌وپرورش بروجرد گفت: بزرگترین و همگانی‌ترین زیربخش اقتصاد گردشگری است. محمد مهرافزون در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در شهر تاریخی و گردشگری بروجرد هرساله میزبان گردشگران و مسافران زیادی است که در این راستا اقامت یا اسکان همواره بزرگترین و همگانی‌ترین زیربخش اقتصاد گردشگری است و وجود خانه معلم بروجرد به‌عنوان یکی از

اقامت بزرگترین و همگانی‌ترین زیربخش اقتصاد گردشگری است

ایسنا/لرستان مدیر آموزش‌وپرورش بروجرد گفت: بزرگترین و همگانی‌ترین زیربخش اقتصاد گردشگری است.

محمد مهرافزون در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در شهر تاریخی و گردشگری بروجرد هرساله میزبان گردشگران و مسافران زیادی است که در این راستا اقامت یا اسکان همواره بزرگترین و همگانی‌ترین زیربخش اقتصاد گردشگری است و وجود خانه معلم بروجرد به‌عنوان یکی از اقامتگاه‌های شناخته شده در سطح کشور جهت رفاه و آسایش مسافران می‌تواند موجب رونق این گردشگری شود.

وی با اشاره به اینکه مدیریت در شرایط بحران است که می‌تواند منجر به خلاقیت و ایجاد انگیزه در جامعه شود، تصریح کرد: مدیریت در شرایط عادی چندان کار پیچیده‌ای نیست بلکه ما باید بتوانیم با توجه به‌ شرایط کرونایی مدیریت کنیم به همین خاطر جهت بازگشایی مجدد خانه معلم در شرایط کرونایی با ستاد ملی مقابله با کرونا شهرستان رایزنی‌های لازم انجام گرفته است و پس از گندزدایی و ایزوله کردن این مرکز مجدداً بازگشایی می‌شود.

مدیر آموزش‌وپرورش بروجرد در خصوص افتتاح تالار فرهنگیان بیان کرد: در ایجاد فضاهای رفاهی و فراهم کردن امکانات معیشتی برای همکاران فرهنگی بروجرد از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و به‌زودی فرهنگیان شاهد راه‌اندازی تالار فرهنگیان در شأن و منزلت یک فرهنگی هستند.

مهرافزون ادامه داد: با توجه به اینکه آموزش‌وپرورش به غیر از بودجه‌ سالیانه دولت، هیچ‌گونه منبع مالی و درآمدی دیگری ندارد، توسعه و گسترش این فضاها و ایجاد منابع درآمدی مثل تالار فرهنگیان در خلق منابع درآمدزایی برای آموزش‌وپرورش بسیار مفید است که به یاری خداوند متعال این امر برای آموزش‌وپرورش بروجرد محقق شد.

وی در خصوص کیفیت‌بخشی رستوران خانه معلم، افزود: یکی از عوامل موفقیت برای رستوران‌ها کسب رضایت مشتریان است و در واقع رضایت مشتری نقطه آغاز یک ارتباط طولانی و بادوام بین مشتری و رستوران است.

مدیر آموزش‌وپرورش بروجرد اظهار کرد: کیفیت خدمات، کیفیت غذا و قیمت غذا از آیتم‌های انتخاب یک رستوران برای مشتریان است که تمام تلاش ما براین است که در خانه معلم بروجرد این آیتم‌ها با توجه به بازارهای به‌شدت رقابتی رستوران‌ها حرف اول را بزند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

تعمیر یخچال

تعمیر داکت اسپلیت

تور کربلا

فروشگاه تجهیزات صنعتی

سیم و کابل خراسان

پراپ رابین سود

استفاده از اپل موزیک

ادکلن ورساچه اروس

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سیم و کابل کسری

سینی کابل

نصب و تعویض باتری ماشین در محل

تعمیر لباسشویی در تهران

تست علت سرگیجه

جانکشن باکس

پریز شبکه

قیمت گاری دستی قدیمی

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح