کد خبر : 203544
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۲
-

الگوریتم گوگل برای جستجو چیست؟

الگوریتم گوگل برای جستجو چیست؟

الگوریتم گوگل برای جستجو چیست؟   الگوریتم اصلی گوگل برای هر جستجوی انجام شده در سایت استفاده می شود، اما توسط جستجوگر شخصی سازی می شود. به عنوان مثال، فردی که “خرید کفش دویدن” را وارد می کند، نتایج بسیار متفاوتی از کسی که “ویدیوهای گربه” را تایپ می کند، می خواهد.   الگوریتم برای

الگوریتم گوگل برای جستجو چیست؟

 

الگوریتم اصلی گوگل برای هر جستجوی انجام شده در سایت استفاده می شود، اما توسط جستجوگر شخصی سازی می شود. به عنوان مثال، فردی که “خرید کفش دویدن” را وارد می کند، نتایج بسیار متفاوتی از کسی که “ویدیوهای گربه” را تایپ می کند، می خواهد.

 

الگوریتم برای هر جستجو تنظیم می شود و حتی با کوچکترین تغییرات در املا و ترتیب کلمات می توان آن را تغییر داد. سپس نتایج به کاربر داده می شود و او می تواند تصمیم بگیرد که از کدام سایت بازدید کند.

 

باز هم، این به سرعت اتفاق می افتد. علاوه بر این، نشان می دهد که الگوریتم گوگل برای ارائه طیف گسترده ای از شخصی سازی طراحی شده است. در سال‌های اخیر، جستجوی گوگل به اندازه‌ای پاسخ‌گو شده است که وقتی یک عبارت توسط کاربر تایپ می‌شود، پیشنهاداتی ارائه می‌دهد. این نشانه ای از نوع متفاوتی از الگوریتم است که برای ایجاد یک منوی کشویی فردی از پیشنهادات جستجو بر اساس تاریخچه مرورگر و همچنین سایر عوامل استفاده می شود.

 

همانطور که قبلا ذکر شد، الگوریتم گوگل تا حدی از کلمات کلیدی برای تعیین رتبه بندی صفحات استفاده می کند. بهترین راه برای رتبه بندی برای کلمات کلیدی خاص، انجام سئو است. سئو در اصل راهی است که به گوگل بگوید یک وب سایت یا صفحه وب در مورد یک موضوع خاص است.

 

سال‌ها پیش، برای بسیاری از سایت‌ها عادی بود که محتوای خود را «کلمه کلیدی» کنند. در اصل، آنها تصور می کردند که الگوریتم گوگل فکر می کند که هر چه تعداد کلمات کلیدی بیشتری نوشته شود، صفحه باید اهمیت بیشتری داشته باشد.

 

هنگامی که گوگل متوجه این موضوع شد، الگوریتم خود را تغییر داد تا سایت هایی را که صفحات خود را با کلمات کلیدی پر می کنند و همچنین بسیاری از روش های سئو کلاه سیاه دیگر را جریمه کند. به همین دلیل، باید از هر گونه تاکتیکی که با هدف پیشی گرفتن از موتورهای جستجو انجام می شود، اجتناب کنید. اگرچه ممکن است فورا متوجه نشوند، اما گوگل در نهایت آنچه را که شما می‌خواهید انجام دهید را انتخاب می‌کند و رتبه شما آسیب خواهد دید.

 

آینده الگوریتم گوگل چیست؟

 

گوگل به ندرت نشانه ای از تغییرات در الگوریتم های خود ارائه می دهد، مگر اینکه این تغییرات عمده باشند. تغییرات کوچکتر در داخل ایجاد می شود و معمولاً جز به صورت امواج کوچکتر احساس نمی شود. بسیار مهم است که در جریان اعلامیه های الگوریتم گوگل قرار بگیرید، اما به همان اندازه مهم است که به الگوریتم ها فکر نکنید یا سعی نکنید آنها را “بازی” کنید.

 

در عوض، ضروری است که به سادگی قدرت الگوریتم گوگل را بشناسید و سعی کنید بهترین وب سایت ممکن را تولید کنید. در نتیجه، بازدیدکنندگان از آنچه می بینند خرسند خواهند شد، که همیشه یک سیگنال رتبه بندی مثبت است.

 

اگر برای بهینه سازی سایت خود برای الگوریتم گوگل به کمک نیاز دارید، با ما تماس بگیرید! تیم اختصاصی ما متشکل از کارشناسان سئو بسیار خوشحال است که به شما کمک می کند تا استراتژی خوبی برای رتبه بندی خوب در موتورهای جستجو و جذب ترافیک بیشتر سایت در نظر بگیرید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

قیمت گاری دستی قدیمی

سئو در مشهد

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

درمان قطعی گال

اسباب بازی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

تعمیر لباسشویی سامسونگ

ممبر اجباری تلگرام

مرجع قیمت خرید و فروش گرافیت چرب

تقویت انتن موبایل

شیشه اتومبیل ارزان

تعمیر گیربکس اچ سی کراس H30Cross

تعمیر لباسشویی

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح