کد خبر : 90557
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵
-

انسان در آیندەای نزدیک

انسان در آیندەای نزدیک

ایسنا/کردستان کوین کلی نویسنده کتاب آینده نزدیک در این اثر از آینده نزدیک بشر صحبت می‌کند. آینده‌ای که هر لحظه در حال آمدن است و انسان نمی‌داند که دارد به چه سمت و سویی می‌رود. بهتر شدن یا بدتر شد؟ اتوپیا یا دیستوپیا؟ کوین کلی در کتاب آینده نزدیک می‌گوید ما نه به سمت اتوپیا و

انسان در آیندەای نزدیک

ایسنا/کردستان کوین کلی نویسنده کتاب آینده نزدیک در این اثر از آینده نزدیک بشر صحبت می‌کند. آینده‌ای که هر لحظه در حال آمدن است و انسان نمی‌داند که دارد به چه سمت و سویی می‌رود. بهتر شدن یا بدتر شد؟ اتوپیا یا دیستوپیا؟

کوین کلی در کتاب آینده نزدیک می‌گوید ما نه به سمت اتوپیا و نه به سوی دیستوپیا می‌رویم. بلکه مسیر ما پروتوپیا است. همین جهان امروزی، جریانی که هم هست و هم نیست ولی مسلما در آن امروزمان بهتر از دیروز است. کوین کلی در این کتاب به ما می‌گوید که پروتوپیا کجاست و چه شکلی است و فناوری چه نقشی در آینده بشر دارد.

کوین کلی در کتاب آینده نزدیک به رویدادهایی اشاره می‌کند که در سه دهه آینده اجتناب‌ناپذیر خواهند بود. او در این کتاب به دوازده روندی اشاره می‌کند که در دهه‌های آینده روش کار، یادگیری و ارتباطاتمان را تعیین می‌کنند. روندهایی که به گفته‌ی او اجتناب‌ناپذیرند و ممنوع کردنشان نتیجه‌ی وارونه می‌دهد. هدف کِلی در این کتاب، آشکار کردن ریشه‌های این تغییر دیجیتالی است تا بتوانیم آنها را بپذیریم و با آ نها همگام شویم.

خواندن کتاب آینده نزدیک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب آینده نزدیک به شما کمک می‌کند تا با روندهای فناوری بهتر همراه شوید. اگر رشد سریع شبکه‌های اجتماعی و فناوری‌های جدید شما را می‌ترساند و در این دنیای فناوری احساس سردرگمی می‌کنید این کتاب به شما کمک می‌کند تا درک بهتری از این روندها و چرایی آنها داشته باشید تا بتوانید آنها را به خدمت خود بگیرید.

درباره کوین کلی

کوین کلی نویسنده، روزنامه‌نگار، عکاس و فعال محیط زسیت متولد سال ۱۹۵۲ است. او بنیان‌گذار مجله وایرد و وب سایت Cool Tools و دانش‌آموخته فرهنگ‌های آسیایی است.

کلی در زمینه تکنولوژی و اقتصاد تحقیقات زیادی انجام داده و در یادداشت‌هایش در مجلات و کتاب‌ها و…. از همین تحقیقات استفاده کرده است. کلی بر امکانات و آزادی‌هایی که تکنولوژی به انسان می‌دهد تاکید زیادی دارد و معتقد است آینده در نتیجه تغییر فرایندها و به دلیل پیشرفت برق آسای تکنولوژی چیزی بسیار متفاوت‌تر از امروز خواهد شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پراپ رابین سود

استفاده از اپل موزیک

ادکلن ورساچه اروس

کرم روز لاکچری کوین

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سیم و کابل کسری

سینی کابل

نصب و تعویض باتری ماشین در محل

تعمیر لباسشویی در تهران

تست علت سرگیجه

آجر نما

قیمت تجهیزات اعلام حریق

خرید صندلی پزشکی

جانکشن باکس

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

قیمت گاری دستی قدیمی

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح