کد خبر : 104346
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۶
-

برخورد قاطع با متخلفان طرح فاصله گذاری اجتماعی

برخورد قاطع با متخلفان طرح فاصله گذاری اجتماعی

ایسنا/قزوین دادستان عمومی و انقلاب قزوین از برخورد قاطع دستگاه قضایی با متخلفانی که اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی را جدی نگرفته و در روند اجرای این طرح اخلال ایجاد کنند، خبر داد. محمد قاسمی، دادستان عمومی و انقلاب قزوین اظهار کرد: دستورالعمل اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از امروز هشتم فروردین به منظور جلوگیری و پیشگیری

برخورد قاطع با متخلفان طرح فاصله گذاری اجتماعی

ایسنا/قزوین دادستان عمومی و انقلاب قزوین از برخورد قاطع دستگاه قضایی با متخلفانی که اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی را جدی نگرفته و در روند اجرای این طرح اخلال ایجاد کنند، خبر داد.

محمد قاسمی، دادستان عمومی و انقلاب قزوین اظهار کرد: دستورالعمل اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از امروز هشتم فروردین به منظور جلوگیری و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اجرایی می‌شود و ضروری است همه نسبت به اجرای مفاد این طرح پایبند باشند.

وی در ادامه افزود: بهترین راهکار برای جلوگیری از شیوع این ویروس، قطع زنجیره انسانی است و هدف از اجرای این طرح تحقق این موضوع است و باید با کمک تمامی نهادها، دستگاه‌ها و آحاد جامعه به درستی اجرایی شود.

دادستان مرکز استان قزوین بیان کرد: دستگاه قضایی استان نسبت به اجرای این طرح در راستای بهداشت و سلامت عمومی که یکی از مصادیق بارز احیای حقوق عامه است، اهتمام و جدیت دارد و بدون شک با متخلفانی که اجرای این طرح را جدی نگرفته و در روند آن خللی ایجاد کنند، برخورد قاطعی خواهد داشت.

بنا بر اعلام روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، وی در ادامه با بیان اینکه همه باید نسبت به مفاد و اهداف این طرح آگاهی پیدا کنند، اظهار کرد: دستورالعمل اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از رسانه ملی و سایر رسانه‌ها به اطلاع عموم مردم رسیده و همه باید نسبت به آن آگاهی پیدا کرده تا خدایی ناکرده برخلاف مفاد طرح اقدام نکنند و عذر بی‌اطلاعی در این خصوص پذیرفته نخواهد بود.

این مقام قضایی استان تأکید کرد: دستورات قضایی به ضابطین در مورد کنترل تمامی ورودی‌های استان جهت جلوگیری از ورود افراد غیربومی و غیرساکن در استان و توقیف خودروهای افراد متمرد بر اساس دستورالعمل صادر شده است.

وی گفت: نحوه فعالیت اصناف نیز به آن‌ها ابلاغ شده و باید در همان چارچوب‌ها نسبت به فعالیت صنفی خود اقدام کنند و چنانچه مشاغلی ضوابط را نادیده گرفته و خارج از طرح فعالیت کنند، با آن‌ها برخورد و محل صنفی آن‌ها پلمب می‌شود.

دادستان مرکز استان قزوین افزود: ادارات و سازمان‌های دولتی و عمومی نیز مکلفند بر اساس دستورالعمل نسبت به حضور کارمندان اقدام و فعالیت کنند و باید شرایطی را در درون سازمان فراهم کنند تا طرح به درستی اجرایی شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قطعاً اجرای این طرح در جهت سلامت جامعه است و انتظار این است همه به سهم خود تلاش کنند تا این طرح در استان به درستی اجرا شود و به شهروندان نیز توصیه می‌کنیم جداً از ترددهای غیرضروری و مخصوصاً در ۱۳ فروردین ماه (سیزده بدر) در اماکن عمومی، معابر شهری و تفرجگاه‌ها و پارک‌ها خودداری کنند و در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و ریشه‌کنی این ویروس کمک کنند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پراپ رابین سود

استفاده از اپل موزیک

ادکلن ورساچه اروس

کرم روز لاکچری کوین

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سیم و کابل کسری

سینی کابل

نصب و تعویض باتری ماشین در محل

تعمیر لباسشویی در تهران

تست علت سرگیجه

آجر نما

قیمت تجهیزات اعلام حریق

خرید صندلی پزشکی

جانکشن باکس

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

قیمت گاری دستی قدیمی

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح