کد خبر : 206668
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۲
-

بررسی هواوی Freebuds 5i

بررسی هواوی Freebuds 5i

به گزارش خبرفوق العاده و به نقل از gsmarena هواوی در دنیای پوشیدنی‌های هوشمند قدرتمند پیش می‌رود و محصولات TWS چشمگیر را به ارمغان می‌آورد. Freebuds 5i آخرین محصول آن است که در ژوئن گذشته در چین معرفی شد و درست در زمان تعطیلات به صحنه بین المللی راه یافت. ما باید مدتی را با

به گزارش خبرفوق العاده و به نقل از gsmarena هواوی در دنیای پوشیدنی‌های هوشمند قدرتمند پیش می‌رود و محصولات TWS چشمگیر را به ارمغان می‌آورد. Freebuds 5i آخرین محصول آن است که در ژوئن گذشته در چین معرفی شد و درست در زمان تعطیلات به صحنه بین المللی راه یافت.

ما باید مدتی را با یک جفت هوآوی Freebuds 5i بگذرانیم و ادعاهای حذف نویز بهتر، عمر باتری بیشتر و اتصال سریعتر را آزمایش کردیم. این چیزی است که ما متوجه شدیم.

Huawei Freebuds 5i review

ما Freebuds 5i آبی را دریافت کردیم که معتقدیم زیباترین رنگ از این سه رنگ است (دو رنگ دیگر سفید و سیاه). صرف نظر از رنگ، یک روکش صاف به نظر می رسد که مانند یک سنگریزه به نظر می رسد. یک دکمه در کناره برای تنظیم مجدد هدفون و یک پورت USB-C برای شارژ وجود دارد. قسمت پشتی صاف است و به شما این امکان را می دهد که بدون لرزش کیف را روی یک سطح صاف قرار دهید.

جوانه های داخل قاب دارای روکش براق هستند، اما در برابر اثر انگشت نسبتاً مقاوم هستند. ساقه نسبتا کوتاه است و جوانه ها دارای نوک لاستیکی هستند و دو اندازه دیگر در جعبه خرده فروشی موجود است. کابل USB-A به USB-C عنصر دیگر در جعبه جوانه های 100 یورویی است.

ما این واقعیت را دوست داشتیم که آهنرباها که جوانه ها را در قاب نگه می دارند به اندازه Freebuds 4i قوی نیستند و بیرون آوردن آنها را آسان تر می کند. هر جوانه از ژست‌های لمسی پشتیبانی می‌کند و برای اولین بار، با کشیدن انگشت به بالا یا پایین در امتداد ساقه، کنترل صدا را نیز دارند.

Huawei Freebuds 5i review

Huawei Freebuds 5i از استاندارد بلوتوث 5.2 پشتیبانی می کند و شما می توانید آنها را بدون هیچ نرم افزار اضافی جفت کنید. اما برای دسترسی به ویژگی‌های اضافی آن‌ها، به برنامه Huawei AI Life نیاز دارید. پیشنهاد می‌کنیم آن را از AppGallery دریافت کنید، زیرا آخرین به‌روزرسانی‌ها زمان خود را برای رسیدن به فروشگاه Google Play نیاز دارند.

هوآوی وعده جفت شدن سریع با اعلان خودکار را هنگام باز کردن جعبه برای اولین بار می دهد، اما آنطور که در نظر گرفته شده است فقط در اکوسیستم هواوی کار می کند. فقط با باز کردن قاب، تلفن هوشمند هواوی پیامی برای درخواست اتصال ظاهر می شود. هر گوشی هوشمند دیگری باید جاده خوش منظره را طی کند و از برنامه بازدید کند، اما این روند همچنان سریع و بدون درد است.

هواوی توانست وزن را تا 18 درصد کاهش دهد، اما طراحی کلی را حفظ کرد و حتی ظرفیت باتری را حدود 60 درصد افزایش داد. هر جوانه 55 میلی آمپر ساعتی دارد و کیس 410 میلی آمپر ساعت دیگر اضافه می کند که شرکت قول داده است 28 ساعت پخش موسیقی را به شما ارائه دهد.

گفته می شود پخش موسیقی AAC با یک بار شارژ 7.5 ساعت با صدای 50 درصد است، اما تست های ما کمی کمتر از این تعداد بود و به سختی به 7 ساعت رسید. استقامت با ANC فعال می‌شد، بنابراین قرار بود با یک بار شارژ 6 ساعت باشد، و ما به اینجا نزدیک‌تر بودیم، فقط 10-15 دقیقه زیر علامت. این هنوز استقامت خوبی است و اگر هر از چند گاهی Freebuds 5i را دوباره در جعبه قرار دهید، می‌توانید حتی طولانی‌ترین پروازها را نیز پشت سر بگذارید.

وقتی صحبت از شارژ به میان می‌آید، هوآوی قول داده است که 15 دقیقه از جوانه‌های موجود در قاب را بگذراند تا چهار ساعت پخش مجدد را به شما بازگرداند. ما متوجه شدیم که شارژ به همان سرعتی است که تبلیغ می‌شود، به این معنی که شارژ کردن در آن لحظه احساس می‌شود.

کل باتری 410 میلی آمپر ساعتی کیس و دو باتری 55 میلی آمپر ساعتی در جوانه ها از 0٪ به 100٪ فقط در 90 دقیقه شارژ می شوند، حتی سریعتر از 110 دقیقه تبلیغ شده برای کیس به تنهایی. قاب هواوی Freebuds 5i از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند، بنابراین وصل کردن آن‌ها اجباری است.

Huawei Freebuds 5i review

برنامه Huawei AI Life به شما امکان می دهد سه گزینه کاهش نویز را تغییر دهید – Noise canceling، Off و Awareness. حالت اول دارای سه حالت مختلف است – Cozy، برای مکان‌هایی با صدای کمی، General که گزینه پیش‌فرض است و Ultra برای حداکثر ANC.

ما ANC Freebuds 5i را خوب یافتیم، اگر کاملاً در حد بهترین نباشد. Galaxy Buds2 Pro و Freebuds Pro 2 همراهان بهتری برای پرواز خواهند بود، اما آنها در رده قیمتی کاملاً متفاوتی قرار دارند.

این برنامه همچنین از پیش تنظیمات اولیه کیفیت صدا – پیش فرض، تقویت باس، و تقویت سه برابری را ارائه می دهد.

Huawei Freebuds 5i review

درایور دینامیک 10 میلی‌متری و دیافراگم کامپوزیت پلیمری آن در فرکانس‌های متوسط و بالا کار مناسبی انجام می‌دهند، اما Freebuds 5i مطمئناً زمانی که نیاز به پخش بیس عمیق است کوتاه می‌آید.

این موضوع Freebuds 5i را برای شنوندگان پاپ و کنفرانس‌ها انتخابی عالی می‌کند. آنها همچنین برای تمرینات گاه به گاه با رتبه IP54 مناسب هستند. ما جوانه ها را در شرایط شدید آزمایش کردیم، از جمله دویدن در باران سرد زمستانی، و صدا و تناسب آن حتی کوچکترین آسیبی به خود نگرفت.

Huawei Freebuds 5i review

هواوی Freebuds 5i یک گام محکم به جلو نسبت به Freebuds 4i است که بیش از 18 ماه پیش معرفی شد. با در نظر گرفتن قیمت 90 پوند / 100 یورو، ما تحت تاثیر عملکرد ANC، اتصال سریع و کنترل های حرکتی قرار گرفتیم. عمر باتری نیز چشمگیر است، و با اینکه کیفیت صدا بهترین نیست، آنقدر هم بد نیست که یک معامله شکن باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پراپ رابین سود

استفاده از اپل موزیک

ادکلن ورساچه اروس

کرم روز لاکچری کوین

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سیم و کابل کسری

سینی کابل

نصب و تعویض باتری ماشین در محل

تعمیر لباسشویی در تهران

تست علت سرگیجه

آجر نما

قیمت تجهیزات اعلام حریق

خرید صندلی پزشکی

جانکشن باکس

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

قیمت گاری دستی قدیمی

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح