کد خبر : 83333
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۷
-

برنامه‎های هفته ازدواج در یزد تشریح شد

برنامه‎های هفته ازدواج در یزد تشریح شد

ایسنا/یزد معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان ضمن تشریح برنامه‌های هفته ازدواج در استان، از برگزاری پویش‌های مختلف باهدف ترویج ازدواج آسان با همراهی خیرین خبر داد. «اعظم السادات امامی» در گفت و گو با ایسنا تصریح کرد: به مناسبت هفته ازدواج شاهد برگزاری پویش‌های مختلف ازدواج جوانان با همراهی خیرین در استان

برنامه‎های هفته ازدواج در یزد تشریح شد

ایسنا/یزد معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان ضمن تشریح برنامه‌های هفته ازدواج در استان، از برگزاری پویش‌های مختلف باهدف ترویج ازدواج آسان با همراهی خیرین خبر داد.

«اعظم السادات امامی» در گفت و گو با ایسنا تصریح کرد: به مناسبت هفته ازدواج شاهد برگزاری پویش‌های مختلف ازدواج جوانان با همراهی خیرین در استان یزد خواهم بود.

وی عنوان کرد: این پویش‌ها شامل عرضه جهیزیه شیک و ارزان، جمع آوری جهیزیه توسط خیران، معرفی به کار جوانان در آستانه ازدواج، اعلان فراخوان اعطای مسکن به زوجین به مدت دو سال به صورت رایگان یا کم بها توسط خیرین و برنامه نه به تماشای جهیزیه، خواهد بود.

معاون امور جوانان استان در ادامه بیان کرد: برگزاری جشنواره فروش ویژه زوجین و جوانان در آستانه ازدواج و برگزاری کمپین مشاوره رایگان در سراسر استان با برگزاری کارگاه‌های آموزشی ازدواج و خانواده به صورت گسترده از اقدامات دیگر اداره کل ورزش و جوانان در این هفته خواهد بود.

وی همچنین از برگزاری هشت نشست تخصصی با حضور کارشناسان و صاحب نظران حوزه ازدواج و خانواده، سمن‌ها و موسسات فعال، فعالان عرصه خانواده، هنرمندان و اصحاب رسانه، مسئولان و چهره‌های فرهنگی و اثرگذار نیز در قالب برنامه‌های این هفته خبر داد.

امامی از افتتاح صفحه تخصصی ازدواج در فضای مجازی در استان نیز خبر داد و گفت: نورافشانی و احتزاز بالن آرزوها توسط زوجین در شب اول ذی الحجه، تجلیل از خیرین و زوج‌های موفق، همچنین مراکز مشاوره برتر، سمن‌های فعال در عرصه خانواده، تهیه و انتشار محصولات فرهنگی، از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پراپ رابین سود

استفاده از اپل موزیک

ادکلن ورساچه اروس

کرم روز لاکچری کوین

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سیم و کابل کسری

سینی کابل

نصب و تعویض باتری ماشین در محل

تعمیر لباسشویی در تهران

تست علت سرگیجه

آجر نما

قیمت تجهیزات اعلام حریق

خرید صندلی پزشکی

جانکشن باکس

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

قیمت گاری دستی قدیمی

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح