کد خبر : 194286
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳
-

بهترین کاغذ دورپیچ ساندویچ کدام است؟

بهترین کاغذ دورپیچ ساندویچ کدام است؟

کاغذ ساندویچ را از کجا سفارش دهیم؟ در طول تاریخ در رستوران‌ها، اغذیه‌فروشی‌ها، قصابی‌ها و خواربارفروشی‌ها از انواع کاغذها برای بسته‌بندی انواع محصولات، همچون ساندویچ، گوشت و سینی‌های شیرینی و یا غذا و پوشاندن روی میزها استفاده شده است. هنوز هم کاغذها به دلیل مزایای بالاتری که نسبت به انواع بسته‌بندی های دیگر دارند، یکی

کاغذ ساندویچ را از کجا سفارش دهیم؟

در طول تاریخ در رستوران‌ها، اغذیه‌فروشی‌ها، قصابی‌ها و خواربارفروشی‌ها از انواع کاغذها برای بسته‌بندی انواع محصولات، همچون ساندویچ، گوشت و سینی‌های شیرینی و یا غذا و پوشاندن روی میزها استفاده شده است. هنوز هم کاغذها به دلیل مزایای بالاتری که نسبت به انواع بسته‌بندی های دیگر دارند، یکی از بهترین گزینه‌ها برای بسته‌بندی محصولات غذایی هستند. حال ازآنجایی‌که کاغذ نقش مهمی در صنعت خدمات غذایی ایفا می‌کند بنابراین به‌مرورزمان با سبک‌های متفاوتی تکامل یافته است. امروزه، انواع کاغذها جهت دورپیچ ساندویچ به‌صورت سفارشی چاپ می‌شود تا با سفارش‌های خاص رستوران‌ها و انواع اغذیه‌فروشی‌ها مطابقت داشته باشد. این عمل خود ازلحاظ روانی کمک می‌کند تا رنگ‌های اشتهاآوری به تزئینات توزیع غذا اضافه شود. در این مقاله ما قصد داریم تا راجع به برخی از مهم‌ترین سوال‌ها راجع به این کاغذهای دورپیچ ساندویچ صحبت کنیم.

چه کاغذی برای دورپیچ ساندویچ استفاده می‌شود؟

گوشت و ماهی و ساندویچ‌های ‌تر را معمولا با کاغذ کرافت و یا کاغذهای رپینگی که بافت درشت و محکم دارند می‌پیچند. این در حالی است که برای بسته‌بندی ساندویچ‌های خشک و نان معمولا از طیف وسیعی از دیگر کاغذهای غیر سمی استفاده می‌کنند. افراد بسیاری برای این مواد از کاغذ کاهی استفاده می‌کنند که نسبت به کاغذهای دورپیچ ساندویچ کرافت، نازک‌تر و منعطف‌تر است. برای خرید هرکدام از این کاغذها با بهترین کیفیت کافی است تا سفارش خود را در فروشگاه اینترنتی تورنگ چاپ ثبت کنید.

بهترین نوع بسته‌بندی ساندویچ ها کدام است؟

از کم‌‌هزینه‌ترین و شیک‌ترین بسته‌بندی‌ها برای توزیع و پخش ساندویچ استفاده از ترکیب کاغذ و برچسب (استیکر) است. اغلب برای این نوع بسته‌بندی از ورق‌های کاغذ مومی و کاغذ کاهی و کاغذ کرافت که دارای درجه ایمنی و استحکام بالایی هستند به‌عنوان کاغذ دورپیچ ساندویچ استفاده می‌شود.

کاغذ بسته‌بندی مواد غذایی از چه چیزی ساخته شده است؟

به‌طورمعمول، کاغذ بسته بندی شامل موادی مانند مواد اولیه تهیه کاغذ ساده مانند خرده چوب و یا پلی وینیل استر، پلی‌استر، پلاستیک زیست‌تخریب‌پذیر آلی هستند؛ اما این در حالی است که برای تهیه کاغذهای دورپیچ یا رپینگ ساندویچ از مواد اولیه‌ی ساده کم‌خطر و سبک‌تری همانند مواد اولیه‌ای که برای تولید انواع کاغذ‌های کرافت و کاهی کاربرد دارد، استفاده می‌شود. گاهی برای تولید کاغذهای مخصوصی چون کاغذ روغنی و کاغذ مومی نیز از همین پایه‌ کاغذها استفاده شده است و سپس مراحل مخصوص بعدی را بر آن‌ها اجرا می‌کنند. تورنگ چاپ با بیش از 20 سال سابقه در تولید و چاپ انواع کاغذهای بسته‌بندی و یا جعبه‌های ساندویچ بهترین محصولات بسته‌بندی ساندویچ را به مشتریان خود عرضه می‌کند.

 

چه نوع کاغذی برای بسته بندی مواد غذایی استفاده می‌شود؟

شما می‌توانید انواع مواد غذایی را با استفاده از هر دو جنس کاغذ یا پلاستیک بسته‌بندی کنید. هنگام تهیه غذاهای تر و بدون شکل، بهتر است آن را با کاغذ روغنی دور پیچ کنید و یا آن را به‌صورت پاکت درآورده و سپس از آن برای بسته‌بندی استفاده کنید. در کنار این نوع کاغذ معمولاً از مقواهای راه‌راه یا کاغذ ایفلوت نیز استفاده می‌کنند چراکه این نوع کاغذ استحکام بسته‌بندی را افزایش داده و کار حمل‌ونقل مواد غذایی همچون ساندویچ و پیتزا را راحت‌تر می‌کند. شما می‌توانید این کاغذ سینگل ایفلوت را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب به شرکت تورنگ‌ چاپ سفارش دهید.

اما در ادامه شاید با خود بپرسید “چرا کاغذهای دورپیچ ساندویچ سفارشی محبوب‌تر از انواع ساده هستند؟” بگذارید جواب‌ها را باهم بررسی کنیم.

  •  برند سازی را ماهرانه‌تر انجام می‌دهند

کاغذهای رپینگ خدمات غذا با چاپ سفارشی مانند دورپیچ ساندویچ و یا آستر سینی و یا سبد پذیرایی می‌تواند بر عمل برندینگ رستوران‌ها و فروشگاه‌های مواد غذایی بسیار تأثیرگذار باشد و در زمان بسیار کم پیشرفت عمل برندسازی را به‌صورت چشمگیری افزایش دهند. یک رستوران یا فست فود با چاپ لوگوی خود بر روی کاغذ رپینگ سرویس غذا، یک راه دیگر برای تبلیغ نام تجاری خود به مشتریانی دارد که در داخل یا خارج از خانه غذا می‌خورند.

  • معرفی محصول و ارائه آن به بازار را جذاب‌تر می‌کنند

با افزودن حداکثر سه رنگ و طرح متفاوت بر روی هر کاغذ دورپیچ ساندویچ، مشتریان شما به‌راحتی متوجه تفاوت کیفیت یک بسته‌بندی با دقت و کاغذ رپینگ باکیفیت برای غذای خودشان خواهند شد. بسیار جذاب‌تر است اگر یک غذا به‌جای یک کاغذ کرافت سفید یا ساده، در یک کاغذ باکیفیت و سفارشی پیچیده شود. کسب‌وکارها می‌توانند لوگو یا شعار شرکت و یا آثار هنری‌ای همچون داستان‌ها و یا طراحی‌های خاص را روی کاغذ کرافت، کاغذ مومی، یا کاغذ کاهی سفارشی خود چاپ کنند تا محصولات خود را به‌صورت چشم‌نوازتری به مشتریان خود عرضه کنند.

  • مقرون به صرفه‌تر خواهند بود

بسیاری از کسب‌وکارها کاغذ قصابی را به‌صورت رول سفارش می‌دهند و از آن‌ها به‌صورت بسیار ساده و با خط‌های بریده‌شده کج‌ومعوج برای دورپیچ ساندویچ‌های خود استفاده می‌کنند. چیزی که ممکن است ندانید این است که تفاوت قیمت یک رول ساده با کاغذ سفارشی با چاپ لوگو و پیام برند با توجه به تاثیر چشمگیر تبلیغات، بسیار اندک است؛ بنابراین، برای یک رستوران درازای هر ساندویچ این مبلغ هزینه ناچیزی دارد. حال خود شما مقایسه کنید؟!

در شرکت تورنگ چاپ سعی ما بر این بوده تا با کمک جدیدترین و بهترین دستگاه‌های تولید و چاپ کاغذ بسته بندی و نیروی کاری زبده بهترین بسته بندی کاغذی را با دقیق‌ترین چاپ بر روی آن‌ها به مشتریان خود عرضه کنیم. شما برای خرید انواع کاغذ بسته بندی و دورپیچ ساندویچ می‌توانید با ما تماس حاصل فرمایید و یا به فروشگاه اینترنتی تورنگ مراجعه کنید. کاغذ های تورنگ با قیمتی رقابتی و کیفیت بسیار خوب به فروش میرسند.

از خدمات ویژه تورنگ، چاپ کاغذ بسته بندی می‌باشد. چاپ کاغذ بسته بندی جلوه زیباتری به بسته بندی شما خواهد داد و به افزایش فروش شما کمک شایانی خواهد کرد. شما میتوانید جهت سفارش چاپ کاغذ با ما تماس حاصل فرمایید.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پراپ رابین سود

استفاده از اپل موزیک

ادکلن ورساچه اروس

کرم روز لاکچری کوین

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سیم و کابل کسری

سینی کابل

نصب و تعویض باتری ماشین در محل

تعمیر لباسشویی در تهران

تست علت سرگیجه

آجر نما

قیمت تجهیزات اعلام حریق

خرید صندلی پزشکی

جانکشن باکس

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

قیمت گاری دستی قدیمی

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح