کد خبر : 83973
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۷
-

تشکیل هسته فکری هویت دانش‌آموزان خروجی همایش ملی کودکان باشد

تشکیل هسته فکری هویت دانش‌آموزان خروجی همایش ملی کودکان باشد

ایسنا/فارس معاون وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: دستاوردهای سومین همایش ملی کودکان ایران اسلامی در دوره پیش دبستانی باید منجر به تشکیل هسته فکری قدرتمند در راستای تحکیم و توسعه هویت دانش آموزان شود. رضوان حکیم زاده پنج‌شنبه ۱۷ تیرماه در آیین اختتامیه  همایش ملی کودکان ایران اسلامی  در شیراز گفت: اطمینان داریم با توجه به

تشکیل هسته فکری هویت دانش‌آموزان خروجی همایش ملی کودکان باشد

ایسنا/فارس معاون وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: دستاوردهای سومین همایش ملی کودکان ایران اسلامی در دوره پیش دبستانی باید منجر به تشکیل هسته فکری قدرتمند در راستای تحکیم و توسعه هویت دانش آموزان شود.

رضوان حکیم زاده پنج‌شنبه ۱۷ تیرماه در آیین اختتامیه  همایش ملی کودکان ایران اسلامی  در شیراز گفت: اطمینان داریم با توجه به سطح مقالات ارایه شده و سخنرانی‌هایی که در این همایش انجام شد ره توشه خوبی برای ادامه این گونه موضوعات در آینده خواهیم داشت.

معاون آموزش ابتدایی  وزیر آموزش و پرورش افزود: هویت محصول یادگیری است و این یادگیری می‌تواند به صورت هدفمند و ضمنی انجام شود و ما با شناخت از مولفه و شاخصه های اصلی هویت میتوانیم در آموزش آن به کودکان هدفمند و منسجم عمل کنیم.

حکیم زاده با بیان اینکه وزیر آموزش و پرورش نیز علاقه و تاکید زیادی بر این همایش داشتند، افزود: این همایش و دیگر همایش‌های آموزش و پرورش باید نقطه شروع باشد و منجر به تشکیل یک هسته فکری قدرتمند در آموزش و پرورش شود.

او افزود: هویت یابی و هویت سازی زمانی به درستی انجام میپذیرد و منجر به تشکیل یک هویت یکپارچه میشود که در ساخت این هویت تمام عناصر مهم و ارزشمند ملی و مذهبی دخیل باشند.

معاون آموزش ابتدایی  وزیر آموزش و پرورش گفت: ما به دنبال این هستیم که بدانیم از چه راه‌هایی میتوان در عین حفظ موجودیت و هویت اصلی خویش بتوانیم از سایر مقوله‌های بین‌المللی و جهانی برای توسعه هویت خویش بهره بگیریم.

او بیان کرد: نیاز کودکان به توجه و مراقبت یک اصل بنیادین و اولیه است و در تمام‌های رفتارهای آموزشی و تاثیر گذار خود باید این اصل را درنظر بگیریم.

معاون آموزش ابتدایی  وزیر آموزش و پرورش گفت: اصل دوم در رابطه با آموزش کودکان این است که از طریق فعالیت‌های برانگیزاننده و جذاب مانند بازی ،دست ورزی ، فعالیت‌های داستانی و نمایشی و هنر اقدام به تربیت آموزش کودکان کنیم.

حکیم زاده گفت: در رابطه با آموزش‌های پیش از دبستان باید تمرکز و توجه روی تربیت مربی انجام شود تا این مربیان به عنوان نمایندگان و مجریان برنامه درسی به نحو مطلوب انجام وظیفه کنند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

استفاده از اپل موزیک

ادکلن ورساچه اروس

کرم روز لاکچری کوین

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سیم و کابل کسری

سینی کابل

نصب و تعویض باتری ماشین در محل

تعمیر لباسشویی در تهران

تست علت سرگیجه

آجر نما

قیمت تجهیزات اعلام حریق

خرید صندلی پزشکی

جانکشن باکس

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

قیمت گاری دستی قدیمی

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح