کد خبر : 104146
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۱
-

تعطیلی ناوگان حمل‌ونقل عمومی تهران منوط به ابلاغ دستور ستاد کرونا است

تعطیلی ناوگان حمل‌ونقل عمومی تهران منوط به ابلاغ دستور ستاد کرونا است

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: برابر مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در خصوص فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت تصمیم‌گیری خواهیم کرد. به گزارش ایسنا، یوسف حجت با بیان اینکه “پیشنهاد تعطیلی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر شامل مترو و اتوبوس، فردا (شنبه، ۹ فروردین) در

تعطیلی ناوگان حمل‌ونقل عمومی تهران منوط به ابلاغ دستور ستاد کرونا است

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: برابر مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در خصوص فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، یوسف حجت با بیان اینکه “پیشنهاد تعطیلی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر شامل مترو و اتوبوس، فردا (شنبه، ۹ فروردین) در ستاد مدیریت بیماری کرونا بررسی و درخصوص نحوه فعالیت آن تصمیم‌گیری خواهد شد”، تصریح کرد: شهرداری تهران بر اساس مصوبات این ستاد در خصوص تعطیلی ناوگان عموم شهر عمل خواهد کرد و تاکنون مصوبه‌ای مبنی بر تعطیلی ناوگان حمل و نقل عمومی تهران به شهرداری تهران ابلاغ نشده است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر فعالیت خط ۵ متروی پایتخت محدود شده و توقف اعزام قطارها از ایستگاه کرج تا هشتگرد نیز اجرا شده است.

بنا بر اعلام روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران یادآور شد: باید تمامی ابعاد تعطیلی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران سنجیده شود زیرا در حال حاضر مشاغلی هستند که تعطیل نشده و کارکنان آن نیاز دارند تا با استفاده از این ناوگان به محل کارشان مراجعه کنند. از همین رو چنانچه حمل و نقل عمومی تعطیل شود، ممکن است برخی از شاغلان که لازم است در محل کار خود حضور یابند و امکان استفاده از خودروی شخصی ندارند با مشکل مواجه شوند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پراپ رابین سود

استفاده از اپل موزیک

ادکلن ورساچه اروس

کرم روز لاکچری کوین

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سیم و کابل کسری

سینی کابل

نصب و تعویض باتری ماشین در محل

تعمیر لباسشویی در تهران

تست علت سرگیجه

آجر نما

قیمت تجهیزات اعلام حریق

خرید صندلی پزشکی

جانکشن باکس

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

قیمت گاری دستی قدیمی

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح