کد خبر : 132727
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۸
-

تلاش کنیم حال مردم خوب باشد

تلاش کنیم حال مردم خوب باشد

مدیر شبکه دو سیما بر ایجاد حال خوب، رونق اقتصاد مقاومتی و توجه به انتخابات پیش‌رو به عنوان سه ضرورت برنامه‌سازی در جامعه امروز تاکید کرد. به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، طی مراسمی با حضور محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو و جمعی از مدیران شبکه و مدیران گروه‌های

تلاش کنیم حال مردم خوب باشد

مدیر شبکه دو سیما بر ایجاد حال خوب، رونق اقتصاد مقاومتی و توجه به انتخابات پیش‌رو به عنوان سه ضرورت برنامه‌سازی در جامعه امروز تاکید کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، طی مراسمی با حضور محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو و جمعی از مدیران شبکه و مدیران گروه‌های برنامه ساز و تهیه‌کنندگان، عوامل اصلی و مجریان برنامه‌هایی چون «بچه محل»، «غیر محرمانه»، «در انتهای الوند»، «زنده‌باد زندگی»، «طبیعت ۳۶۰ درجه»، «از آسمان»، «مسابقه تلفنی دو در دو»، «مسابقه محاکات»، «دوقلوها»، «کاغذبازی»، «دهکده بچه‌ها»، «عصر خانواده»، «مثبت خانواده»، «کام شیرین»، «دست کی بالا»، «میخچه» و … از عوامل این برنامه ها تقدیر شد.

مدیر شبکه دو سیما با اشاره به اینکه امسال یک نوروز مهدوی را پیش رو داریم، بیان کرد: آغاز سال آتی عید در عید است. فروردین دل‌افروز در گردش شمسی و شعبانِ پرسرور در گردش قمری با هم انطباق پیدا می‌کنند. در چنین تقارنی و با توجه به شرایطی که بر کشور، منطقه و جهان می‌رود، ایجاد حال خوب و خوش‌وقتی به نوعی منتهی به افزایش سرمایه‌ای اجتماعی است و ضرورت اول جامعه ایرانی خواهد بود.

وی با تاکید بر نقش رسانه در ایجاد احوال نیک و لحظات خوش در زندگی امروزِ مردم تصریح کرد: باید بکوشیم در افزایش سرمایه اجتماعی پیروز میدان باشیم و این نمی‌شود مگر آنکه مردم حال‌شان خوب باشد و احساس خوش‌وقتی کنند.

جعفری جلوه اشاره کرد: تفاوت است بین خوشبختی و خوش‌وقتی و من به عمد از واژه خوش‌وقتی استفاده می‌کنم و این شعار و حرف گزافی نیست و در این راستا رسانه وظیفه مهمی بر عهده دارد. کاری که تا کنون هم به میزان قابل اعتنایی انجام داده است و البته بیش از آنچه تا امروز رخ داده همچنان بر عهده و ذمه ما است.

مدیر شبکه دو بیان کرد: امسال شرایط ویژه‌ای وجود دارد، اینکه در آغاز گام دوم انقلاب و در سال ۱۴۰۰ در یک پیچ مهم تاریخی در سطح منطقه‌ای و جهانی قرار داریم، آن هم در این جهانِ کرونازده که بر دغدغه‌ها افزوده و امیدها را کاسته است، اینها همه وظیفه خوب کردن حال مردمان را هر چه بیشتر بر فعالان رسانه واجب می‌کند.

مدیر شبکه دو به رونق اقتصاد مقاومتی به عنوان ضرورت دوم اشاره کرد و افزود: طرح و ایده اقتصاد مقاومتی به عنوان یک امر کلیدی سال‌هاست در دستور کار است اما همچنان نیازمند جان گرفتن و رونق گرفتن بیشتر است. جامعه ما نیازمند قوتی فراتر در حوزه اقتصادی است. اگر به لحاظ اقتصادی وضعیت بهتری داشتیم امروز مواجهه‌مان با نظامات سلطه در سراسر جهان با شرایط بهتری رخ می‌داد. البته ایرانیان مردمی عزتمند هستند و اغلب در شرایط سخت اقتصادی هم از مبارزه دست نکشیده‌اند، لکن اگر شرایط اقتصادی بهتر بود به سهولت بیشتری می‌توانستیم در چالش‌ها به جهان پاسخ دهیم.
جعفری جلوه در ادامه به انتخابات پیش‌رو به عنوان مقطعی حساس اشاره کرد و گفت: ضرورت سوم هم برآمدن یک دولت کارآمد و کاربلد از متن یک انتخابات پرشور است، انتخاباتی که در پیش است و جایگاهی حیاتی در سرنوشت و زندگی جمعی و فردی ما دارد.

مدیر شبکه دو همچنین خطاب به برنامه سازان شبکه یادآور شد: ان شاءالله بتوانید در برنامه‌هایی که در پیش دارید در فروردین و نوروز ۱۴۰۰، رمضانی که در پیش است و نهایتا در پایان فصل بهار و خردادماه که انتخاباتی تعیین کننده در این سرزمین در پیش خواهد بود، به نحوی موثر ظاهر شوید. البته کار ما صرفا در این مقطع یاد شده نیست، این یک مرحله عبور و البته تعیین کننده است. ما برای کلیت سال ۱۴۰۰ و سالیان پیش‌رو باید برنامه‌ریزی و اندیشه بلندی داشته باشیم.

جعفری جلوه با اشاره به تولید برنامه‌های مختلف با هدفی مشترک اظهار کرد: رسانه رنگین‌کمانیست از برنامه‌های مختلف، ظاهرا با رنگ‌های متفاوت اما با اهداف واحد و مشترک. مقصد همه‌ برنامه‌های طنز و جدی ما باور خویشتن، احساس هویت و افزایش تعلق جمعی به دین، آیین سرزمین دیرپای ما ایران است و در این عرصه تفاوتی بین ساختارها و طعم‌های مختلف برنامه‌سازی نیست. از این رو همه تهیه‌کنندگان و برنامه‌سازان زحمات ارزشمندی را در این راه می‌کشند و شایسته قدردانی هستند.

وی در پایان یادآور شد: خود و شما را در سال ۱۴۰۰ به یک تلاش گرم، صمیمانه، هم‌افزا، بیشتر و بهتر در شبکه دو سیما که شعارش زندگی‌ است و تحت عنوان «شبکه زندگی» شناخته می‌شود، دعوت می‌کنم. در سال آینده باید در برنامه‌ریزی‌ها و برنامه‌سازی های‌مان با توجه به نکات و ضرورت‌های اشاره شده جدول پخشی سهل‌تر، دلنشین‌تر و موثرتر از گذشته را سامان دهیم.

در پایان این جلسه ضمن شنیدن صحبت‌های تهیه‌کنندگان حاضر در مراسم، از این برنامه‌سازان قدردانی شد.
انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سینی کابل

کنترل تلویزیون ال جی

تعمیر یخچال

تعمیر داکت اسپلیت

تور کربلا

سیم و کابل خراسان

پراپ رابین سود

استفاده از اپل موزیک

ادکلن ورساچه اروس

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سیم و کابل کسری

سینی کابل

نصب و تعویض باتری ماشین در محل

تعمیر لباسشویی در تهران

تست علت سرگیجه

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح