کد خبر : 98482
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۱
-

تولید ماسک در کرمان توسط پلیس

تولید ماسک در کرمان توسط پلیس

ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اهتمام کامل مجموعه انتظامی در انجام تدابیر پیشگیری از شیوع کرونا گفت: در این راستا خط تولید ماسک بهداشتی در واحد تولیدی فاستونی آسیا وابسته به بنیاد تعاون ناجا نیز راه اندازی شد. سردار”عبدالرضا ناظری”در جمع خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: در راستای تدابیر مقام معظم

تولید ماسک در کرمان توسط پلیس

ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اهتمام کامل مجموعه انتظامی در انجام تدابیر پیشگیری از شیوع کرونا گفت: در این راستا خط تولید ماسک بهداشتی در واحد تولیدی فاستونی آسیا وابسته به بنیاد تعاون ناجا نیز راه اندازی شد.

سردار”عبدالرضا ناظری”در جمع خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: در راستای تدابیر مقام معظم رهبری مبنی بر اهتمام تمامی افراد و سازمان ها در مقابله با ویروس منحوس کرونا در مجموعه انتظامی نیز یکی سری تدابیر مهم را مورد توجه قرار دادیم.

وی افزود: در این رابطه با بهره گیری از ظرفیت کارکنان وظیفه مرکز آموزش شهید باهنر و دارای مهارت در دوزندگی و دیگر مهارت های مرتبط با طراحی و دوخت لباس، خط تولید ماسک بهداشتی در واحد تولیدی فاستونی آسیا وابسته به بنیاد تعاون ناجا را نیز راه اندازی کردیم که در این واحد ظرفیت تولید روزانه ۲۰۰۰ ماسک وجود دارد.

ناظری تصریح کرد: این ماسک های تولیدی در اختیار کارکنان انتظامی به سبب حجم ماموریت های مختلفی که مرتبط با شهروندان دارند و همچنین خانواده های آنان و سایر نیروهای مسلح قرار خواهد گرفت و حتما در صورت امکان و نیاز در اختیار دیگر افراد و نهادهای جامعه نیز قرار می گیرند تا بتوانیم در زمینه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نیز به شهروندان خدمات رسانی کنیم.

فرمانده انتظامی استان کرمان با قدردانی از زحمات معاونت های آماد و پشتیبانی، بهداری و کارکنان خدوم تولیدی فاستونی آسیا خاطرنشان کرد: این واحد تولیدی در ایام نوروز تعطیل بود اما بنا به ضروت و در جهت تامین ماسک مورد نیاز فعالیت خود را در این ایام از سر گرفت که بحمدالله روند تولید به نحومطلوبی در حال پیشرفت است و می توان گفت هم اکنون ظرفیت تولید روزانه ۲۰۰۰ ماسک بهداشتی چهار لایه و دارای قابلیت شست و شو از الیاف طبیعی وجود دارد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پراپ رابین سود

استفاده از اپل موزیک

ادکلن ورساچه اروس

کرم روز لاکچری کوین

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سیم و کابل کسری

سینی کابل

نصب و تعویض باتری ماشین در محل

تعمیر لباسشویی در تهران

تست علت سرگیجه

آجر نما

قیمت تجهیزات اعلام حریق

خرید صندلی پزشکی

جانکشن باکس

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

قیمت گاری دستی قدیمی

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح