کد خبر : 97690
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱
-

خدمات شرکت برق خراسان جنوبی غیرحضوری ارائه می‌شود

خدمات شرکت برق خراسان جنوبی غیرحضوری ارائه می‌شود

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا وحفظ سلامت مشترکان، سامانه پاسخگویی فوریت‌های برق با شماره 121 به‌صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمت به مشترکان گرامی در این استان است. مهدی دادگر، شنبه شب ۲ فروردین در جنع خبرنگاران اظهار کرد: ارائه تمام خدمات به صورت غیرحضوری در

خدمات شرکت برق خراسان جنوبی غیرحضوری ارائه می‌شود

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا وحفظ سلامت مشترکان، سامانه پاسخگویی فوریت‌های برق با شماره 121 به‌صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمت به مشترکان گرامی در این استان است.

مهدی دادگر، شنبه شب ۲ فروردین در جنع خبرنگاران اظهار کرد: ارائه تمام خدمات به صورت غیرحضوری در این شرکت، به منظور آسایش و آرامش مشترکان عزیز بوده و انتظار همراهی شهروندان با صنعت برق و عدم مراجعه حضوری به ستاد شرکت و مدیریت برق شهرستان‌ها را در شرایط کنونی داریم.

به گزارش ایسنا، وی با تاکید بر اینکه امکان پرداخت غیرحضوری و الکترونیکی قبوض از سنوات گذشته در وزارت نیرو و این شرکت طراحی و برنامه ریزی شده است، افزود: در شرکت توانیر به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در ارائه خدمات غیر حضوری از حدود ده سال گذشته امکان پرداخت قبوض از درگاه‌های الکترونیکی کلیه بانکها ، فراهم بوده است.

وی بیان کرد: در چند سال گذشته نیز با راه اندازی سامانه تلفنی 1521 و همچنین با اپلیکیشن اندروید طراحی شده این شرکت(قابل دریافت از وبسایت شرکت) و همچنین تمامی اپلیکیشن‌های خدمات بانکی می‌توانند پرداخت قبوض، دریافت لیست قبوض، دریافت لیست پرداخت‌ها، اعلام کارکرد و سایر موارد را به صورت الکترونیکی انجام دهند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه امکان ارائه تمامی خدمات مرتبط با فعالیت‌های این شرکت در مدیریت‌های شهرستان‌ها توسط میز خدمت الکترونیک فراهم شده است، تصریح کرد: مشترکان گرامی می توانند در قالب میز خدمت الکترونیک از طریق وب سایت این شرکت به نشانی www.skedc.ir از این خدمات بهره مند شوند.

دادگر افزود: در راستای تسهیل و تسریع هرچه بیشتر فرآیند خدمات رسانی و تکریم مشترکین، با توسعه میز خدمت الکترونیکی شرایطی را فراهم کرده‌ایم تا شهروندان بدون مراجعه حضوری و به صورت آنلاین و الکترونیکی به تمامی خدمات این شرکت دسترسی داشته باشند.

وی در تشریح فعالیت‌های الکترونیکی و غیرحضوری گفت: پرداخت قبوض، دریافت لیست قبوض، دریافت لیست پرداخت ها، اعلام کارکرد، تغییر نام، اصلاح شماره موبایل و کدپستی، اصلاح مبلغ قبض از جمله خدمات این شرکت است که به صورت غیر حضوری و از طریق مراجعه به وب سایت این شرکت قابل انجام هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی تصریح کرد: مردم و مشترکان در استان به منظور حفظ سلامت خود، کارکنان این شرکت و همچنین ارج نهادن به تلاش‌های خستگی ناپذیر مدافعان سلامت، ضمن ماندن در منازل از خدمات الکترونیک فراهم شده استفاده کنند.

دادگر با بیان اینکه تامین برق مراکز حساس و مهم از جمله بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، اولویت همکاران این شرکت است، خاطرنشان کرد: در تمام ایام اکیپ‌های کشیک در تلاش هستند تا پایداری شبکه‌های توزیع برق سراسر استان را همچون گذشته حفظ کنند و براساس دستورالعمل‌های ابلاغی لازم است این گونه مشترکین حساس، نسبت به حصول اطمینان از آماده بکار بودن دیزل‌های اضطراری خود، اقدام کنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

درمان قطعی گال

اسباب بازی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

فروشگاه قطعات بنز و بی ام و

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

تعمیر لباسشویی سامسونگ

تور کربلا

ممبر اجباری تلگرام

مرجع قیمت خرید و فروش گرافیت چرب

تقویت انتن موبایل

شیشه اتومبیل ارزان

تعمیر گیربکس اچ سی کراس H30Cross

تعمیر لباسشویی

اسباب بازی

اعلام حریق زیتکس

آموزش کافی شاپ

چاپ و بسته بندی

پلتفرم رپورتاژ آگهی

اسرارالشفاء

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح