کد خبر : 106442
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶
-

خیز دوباره کرمان در ابتلا به کرونا

خیز دوباره کرمان در ابتلا به کرونا

ایسنا/کرمان رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان جمعیت گروه هدف که مشمول تزریق واکسن می شوند را حدود ۲ میلیون ۶۰۰ هزار نفر اعلام کرد و افزود: در حال حاضر ۷۹ درصد جمعیت هدف و ۶۱ درصد جمعیت کل استان نوبت اول واکسن کرونای خود را دریافت کرده اند. “حمیدرضا رشیدی نژاد” ظهر امروز ۲۹ آبان ماه

خیز دوباره کرمان در ابتلا به کرونا

ایسنا/کرمان رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان جمعیت گروه هدف که مشمول تزریق واکسن می شوند را حدود ۲ میلیون ۶۰۰ هزار نفر اعلام کرد و افزود: در حال حاضر ۷۹ درصد جمعیت هدف و ۶۱ درصد جمعیت کل استان نوبت اول واکسن کرونای خود را دریافت کرده اند.

“حمیدرضا رشیدی نژاد” ظهر امروز ۲۹ آبان ماه در یکصد و هشتمین جلسه ستاد مقابله با کرونای استان کرمان گفت: اکنون سه هفته است وضعیت بیماری کرونا در استان تقریبا ثابت است و به طور متوسط روزانه ۶۵۰ بیمار در بیمارستان های استان بستری شده اند.

وی از روند افزایشی تعداد بیماران سرپایی در استان در هفته قبل خبر داد و اظهار کرد: متاسفانه استان کرمان در زمینه ابتلا به کووید۱۹، روند صعودی به خود گرفته و این یک هشدار بسیار جدی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان کرد: درصد مثبت شدن تست تشخیصی کرونای بیماران نسبت به اوج پیک پنجم کمتر شده، به طوری که اکنون درصد آن ۴۰ و در اوج پیک بیش از ۶۰ بوده است.

وی از بستری بودن ۶۴۵ بیمار در بیمارستان های استان خبر داد و بیان کرد: ۳۸۷ نفر از ۶۴۵ نفر مشکوک به کرونا و ابتلای مابقی قطعی است و ۱۲۸ نفر آنها در ICU بستری هستند.

رشیدی نژاد با تبیین آمار واکسیناسیون استان کرمان پرداخت و گفت: تاکنون بیش از ۲ میلیون و ۳۱ هزار نفر نوبت اول و بیش از یک میلیون و ۵۲۷ نفر دو نوبت واکسن خود را دریافت کرده اند.

وی جمعیت گروه هدف که مشمول تزریق واکسن می شوند را حدود ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر اعلام کرد و افزود: در حال حاضر ۷۹ درصد جمعیت هدف و ۶۱ درصد جمعیت کل استان نوبت اول و ۵۹ درصد جمعیت هدف و ۴۶ درصد جمعیت کل استان نوبت دوم واکسن کرونای خود را دریافت کرده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در واکنش سریع، اقدام موثر و به موقع را مهم دانست و بیان کرد: تیم واکنش سریع در مقابل کرونا تشکیل داده ایم و باید بدانید که در کرمان سه تیم واکنش سریع سال هاست در حوزه های بهداشت، درمان و پشتیبانی تشکیل داده ایم.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

درمان قطعی گال

اسباب بازی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

فروشگاه قطعات بنز و بی ام و

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

تعمیر لباسشویی سامسونگ

تور کربلا

ممبر اجباری تلگرام

مرجع قیمت خرید و فروش گرافیت چرب

تقویت انتن موبایل

شیشه اتومبیل ارزان

تعمیر گیربکس اچ سی کراس H30Cross

تعمیر لباسشویی

اسباب بازی

اعلام حریق زیتکس

آموزش کافی شاپ

چاپ و بسته بندی

پلتفرم رپورتاژ آگهی

اسرارالشفاء

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح