کد خبر : 194297
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
-

دانلود زیرنویس سریال Better Things 2016 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال Better Things 2016 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال Better Things 2016 یک مجموعه تلویزیونی کمدی-درام آمریکایی است که توسط پاملا آدلون و لوئیس سی. برای FX، با بازی آدلون در نقش یک بازیگر زن مطلقه که سه دخترش را به تنهایی بزرگ می کند.  FX سفارش 10 قسمتی را در 7 آگوست 2015 داد. این سریال در 8 سپتامبر 2016

دانلود زیرنویس سریال Better Things 2016 یک مجموعه تلویزیونی کمدی-درام آمریکایی است که توسط پاملا آدلون و لوئیس سی. برای FX، با بازی آدلون در نقش یک بازیگر زن مطلقه که سه دخترش را به تنهایی بزرگ می کند.  FX سفارش 10 قسمتی را در 7 آگوست 2015 داد. این سریال در 8 سپتامبر 2016 برای اولین بار پخش شد. این سریال برای فصل پنجم و آخرین تمدید شد که اولین بار در 28 فوریه 2022 پخش شد.

این سریال و بازی آدلون مورد ستایش قرار گرفته‌اند و آدلون در سال‌های 2017 و 2018 نامزد دریافت جایزه Primetime Emmy برای بهترین بازیگر نقش اول زن در یک سریال کمدی شد. این نمایش در آوریل 2017 جایزه Peabody را دریافت کرد، با بیانیه هیئت مدیره: ” این نمایش به‌شدت خنده‌دار و زیبا، گاه بررسی خامی از فراز و نشیب‌های مادری کارگری است، که با قدرت و انرژی فمینیستی می‌پرد، که پیوسته زمینه‌های جدیدی را ایجاد می‌کند».

Better Things (TV series) - Wikipedia

این خلبان توسط FX در 18 ژانویه 2015 سفارش داده شد و توسط Louis C.K نوشته شده است. و پاملا آدلون به کارگردانی لویی سی کی داستان به صورت نیمه اتوبیوگرافیک بر اساس زندگی آدلون است. خلبان برای فصل اول 10 قسمتی در 7 آگوست 2015 انتخاب شد.

در 20 سپتامبر 2016، FX سریال را برای فصل دوم تمدید کرد که در 14 سپتامبر 2017 پخش شد. در اکتبر 2017، FX سریال را برای فصل سوم تمدید کرد، که اولین بار در 28 فوریه 2019 پخش شد و شامل 12 قسمت بود که همگی توسط Adlon کارگردانی شد. در نوامبر 2017، پس از لوئیس سی.کی. با تایید صحت ادعاهای سوء رفتار جنسی علیه او، FX قرارداد کلی خود را با C.K لغو کرد. و شرکت تولیدی اش، پیگ نیوتن. اعلام شد که سی.ک. هیچ دخالتی در فصل های آینده سریال نخواهد داشت. در آن ماه، Adlon، مدیر 3 Arts، Dave Becky را به عنوان مدیر خود اخراج کرد. Pig Newton و 3 Arts دیگر پس از پایان فصل 2 سریال را تولید نکردند. برای فصل سوم، آدلون چهار نویسنده جدید را برای سریال استخدام کرد، سارا گابینز، جو هورتوا، رابین روزان و ایرا پارکر.

Better Things (2016)

سم برای یک مهمانی شرکت دارد. تنش بین سم و دخترش مکس، که با آرتورو، مردی که تقریباً بیست سال از او بزرگتر است، قرار می گیرد، بالا است. آرتورو قبلاً با میسی، یکی از دوستان سام قرار می‌گرفت. مکس در نهایت به سم نشان می دهد که او در بالای سرش است و می خواهد رابطه را پایان دهد، اما می ترسد. نزدیک پایان مهمانی، سم آرتورو را بیرون می برد و به او می گوید که رابطه اش با دخترش به پایان رسیده است.

Better Things" Scary Fun (2016) Technical Specifications » ShotOnWhat?

سام از دوست پسری که از او متنفر است جدا می‌شود و بعد از اینکه او را به خاطر بدرفتاری با او صدا می‌کند که از اولین قرار ملاقاتشان از او بدش می‌آمد، اما «خیلی خوب» بود که از او جدا شد، به او غر می‌زند. بعداً، سام با دوستانش به یک سفر آخر هفته به خانه شیک دوست پسر ثروتمند جدید سانی می رود. با این حال، او مهمانی را ترک می کند و به جای آن به یک متل ساحلی می رود تا تنها باشد. او خیال پردازی می کند که با ماشین به خانه برگردد تا دخترانش را بیاورد و به ساحل بیاورد.

سام با رابین، پدری مجرد، دوست می شود. رابین از سم خواسته می شود تا آخر هفته با او در یک دروازه به کشور شراب برود و او بچه های نفرت انگیز و دعواگر خود را در حالی که درباره او ناله می کنند، رها می کند. آنها اوقات خوبی را سپری می کنند، اما وقتی سام درخواست می کند اتاق های جداگانه ای در مسافرخانه داشته باشند، اوضاع ناخوشایند می شود. رابین بعداً به خاطر خراب کردن همه چیز عذرخواهی کرد و به نظر می رسد سم هنوز هم او را دوست دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پراپ رابین سود

استفاده از اپل موزیک

ادکلن ورساچه اروس

کرم روز لاکچری کوین

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سیم و کابل کسری

سینی کابل

نصب و تعویض باتری ماشین در محل

تعمیر لباسشویی در تهران

تست علت سرگیجه

آجر نما

قیمت تجهیزات اعلام حریق

خرید صندلی پزشکی

جانکشن باکس

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

قیمت گاری دستی قدیمی

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح