کد خبر : 194678
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰
-

دانلود زیرنویس سریال Halo 4: Forward Unto Dawn 2012 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال Halo 4: Forward Unto Dawn 2012 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال Halo 4: Forward Unto Dawn 2012 یک مجموعه وب علمی تخیلی نظامی است که در دنیای فرنچایز Halo اتفاق می‌افتد. Forward Unto Dawn شامل پنج قسمت 15 دقیقه ای است که هر هفته از 5 اکتبر 2012 منتشر می شود و بعداً به عنوان یک فیلم واحد بر روی DVD و Blu-ray

دانلود زیرنویس سریال Halo 4: Forward Unto Dawn 2012 یک مجموعه وب علمی تخیلی نظامی است که در دنیای فرنچایز Halo اتفاق می‌افتد. Forward Unto Dawn شامل پنج قسمت 15 دقیقه ای است که هر هفته از 5 اکتبر 2012 منتشر می شود و بعداً به عنوان یک فیلم واحد بر روی DVD و Blu-ray منتشر شد و بعداً در سال 2013 در نتفلیکس قرار گرفت. قرن بیست و ششم که 31 سال قبل از وقایع Halo 4 رخ می دهد، Forward Unto Dawn به دنبال توماس لاسکی، دانشجویی در یک آکادمی آموزشی نظامی است که از آینده خود در ارتش مطمئن نیست اما احساس می کند که تحت فشار است تا راه مادرش را دنبال کند و برادر. آکادمی مورد حمله میثاق، اتحاد مذهبی بیگانگان قرار می گیرد. Lasky و یاران تیم بازمانده اش توسط Master Chief نجات می یابند و باید از سیاره فرار کنند.

COVERS.BOX.SK ::: Halo 4 Forward Unto Dawn 2012 - high quality DVD /  Blueray / Movie

زیرنویس سریال Halo 4: Forward Unto Dawn 2012 این مجموعه به عنوان یک تلاش بازاریابی برای بازی ویدیویی Halo 4 با هدف افزایش مخاطبان مجموعه Halo و به عنوان پله ای برای یک فیلم بالقوه Halo تولید شد. این فیلم توسط آرون هلبینگ و تاد هلبینگ نوشته شده و توسط استوارت هندلر کارگردانی شده است. فیلم Forward Unto Dawn با بودجه کمتر از 10 میلیون دلار در ماه می 2012 به مدت 25 روز در ونکوور فیلمبرداری شد. این فیلم کمتر از 500 شات با تصاویر تولید شده توسط کامپیوتر دارد، تقریباً یک چهارم آن چیزی که یک فیلم بلند خواهد داشت، اما جلوه های بصری مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.

Forward Unto Dawn جایزه Streamy را دریافت کرد و چندین نفر از خدمه برای تدوین، تولید و فیلمبرداری آن جوایزی دریافت کردند. این مجموعه همچنین برنده جایزه Motion Picture Sound Editors Golden Reel برای ویرایش صدا شد. بازبین‌ها تحت تأثیر جلوه‌های ویژه و پراکشن دوم قرار گرفتند، اما متوجه شدند که داستان در نیمه اول بسیار کند بود و بیشتر شخصیت‌ها توسعه نیافته بودند. این مجموعه همچنین نامزد دریافت جایزه Primetime Emmy برای طراحی عنوان اصلی شد.

پس از موفقیت فیلم های کوتاه تبلیغاتی لایو اکشن قبلی، Landfall و The Life، 343 Industries، استودیویی که مسئولیت توسعه فرنچایز Halo را بر عهده داشت، می خواست از یک سری اکشن زنده برای جذب مخاطبانی از افراد ناآشنا با بازی های Halo استفاده کند. مدیر مدیریت کسب و کار فرنچایز در صنایع 343، مت مک‌کلوسکی، مخاطبان مورد نظر را با این جمله توضیح داد: «شما چیزی را می‌بینید که شبیه یک بازی ویدیویی است، همان جمعیتی را خواهید داشت که همیشه به دست می‌آورید». فرمت لایو اکشن نیز به دلیل توانایی آن در توسعه بهتر شخصیت ها انتخاب شد. این سریال برای معرفی شخصیت توماس لاسکی به دنیای Halo قبل از بازی او در بازی ویدیویی Halo 4 استفاده می شود. توسعه‌دهندگان می‌خواستند شخصیتی با احساسات بیشتر از Master Chief (که چهره‌اش هرگز دیده نمی‌شود)، تا نه تنها درک جهان را منتقل کند، بلکه بینندگان ناآشنا را بهتر درگیر کند.

مایکروسافت این مجموعه را “گام بعدی” بین مواد تبلیغاتی و یک فیلم تمام‌قد پس از شکست تلاش قبلی می‌داند و هدفش تولید مجموعه‌ای مستقل است که می‌توان از آن بدون نیاز به انجام بازی لذت برد. بودجه این مجموعه تقریباً 10 میلیون دلار بود که بزرگترین سرمایه گذاری مایکروسافت در یک تبلیغ لایو اکشن است. کارگردان، استوارت هندلر، گفت: “ما یا بهترین سریال وب تمام دوران ها هستیم، نوعی خلبان تلویزیونی سالم در میانه راه، یا فیلمی با بودجه فوق العاده کم.” سری‌های وب مبتنی بر وب به هندلر ارائه شد و او نپذیرفت و گفت که علاقه‌ای به اقتباس‌های بازی ویدیویی ندارد مگر اینکه موضوع Halo باشد. هندلر قبلاً از طرفداران این سری بود و رمان‌ها را خوانده و بازی‌ها را انجام داده بود.

نویسندگان بالقوه توسط 343 Industries مصاحبه شدند و برخی برای نوشتن پیش نویس فیلمنامه انتخاب شدند. آرون و تاد هلبینگ در Harvest، اولین سیاره‌ای که توسط Covenant مورد حمله قرار گرفت، برنامه‌ای نوشتند (به Halo: Contact Harvest مراجعه کنید). اگرچه 343 Industries تصمیم گرفت از آن استفاده نکند، فیلمنامه برادران هلبینگ کامل‌ترین فیلمنامه بود و بهترین درک از جهان Halo را نشان داد، بنابراین آنها برای نوشتن Forward Unto Dawn انتخاب شدند. طرح نهایی توسط 343 Industries، فرانک اوکانر و هلبینگ ها با هدف معرفی یک شخصیت جدید برای گره زدن به Halo 4، که فیلمنامه Harvest آنها انجام نداد، توسعه داده شد و برای کشف “کم شناخته شده ترین بخش از بازی” جهان هالو».  علاوه بر ارائه اطلاعات در مورد فیلمنامه، 343 Industries همیشه یک نماینده در صحنه فیلمبرداری داشت تا اطمینان حاصل کند که سریال از قانون شکنی نمی کند.

Halo 4: Forward Unto Dawn (TV Mini Series 2012) - IMDb

زیرنویس Halo 4: Forward Unto Dawn 2012 این سریال بیش از بیست و پنج روز در می 2012 در جنگل های اطراف ونکوور، در دانشگاه سیمون فریزر و در مراحل دیگر در برنابی فیلمبرداری شد. تیم تولید هرتزوگ و شرکت به مدت سه ماه با طراحی صحنه توسط Legacy Effects، همان شرکتی که روی فیلم‌های کوتاه قبلی کار می‌کرد، در ونکوور بودند.

Warthog (یک وسیله نقلیه خارج از جاده 4WD با مینی تفنگ نصب شده) که در Forward Unto Dawn ظاهر می شود، همان چیزی است که توسط Weta Workshop تولید و در Landfall استفاده می شود. راننده بدلکاری، جاناتون کرالت دریافت که این پروپوزال “به خوبی جاده ها را برای چیزی در آن اندازه و آن ارتفاع کنترل می کند” و فرمان چهار چرخ یک مزیت برای دریفت کردن بود. بسیاری از عکس های تعقیب و گریز با استفاده از یک وسیله نقلیه تعقیب و گریز مرسدس بنز ML 55 با بوم دوربین نصب شده روی سقف ساخته شده اند.  دکل دیگری شامل بکسل کردن Warthog بر روی یک تریلر کم ارتفاع بود تا دوربین ها بتوانند بر روی یک بازیگر تمرکز کنند در حالی که وسیله نقلیه در حال “رانندگی” بود.

ناظر جلوه‌های بصری، جان سالیوان، آرک پروداکشنز را استخدام کرد تا کمتر از 500 شات با تصاویر تولید شده توسط کامپیوتر بسازد، که بین یک چهارم تا یک سوم آن چیزی است که یک فیلم پرفروش ارائه می‌شود. میثاق‌هایی که ظاهر می‌شوند همگی کاملاً کامپیوتری هستند، همانطور که آسانسور فضایی آکادمی، فلاش‌های دهانه سلاح‌ها و چند عکس از استاد چیف. هندلر احساس می‌کرد که جلوه‌های بصری منطقه‌ای هستند که نیاز به تمرکز ویژه دارند و درصد بسیار بیشتری از بودجه را صرف لباس Master Chief و تصاویر تولید شده توسط کامپیوتر نسبت به معمول برای یک تولید می‌کنند.

یک صحنه شامل یک نفر از نخبگان میثاق است که دانشجویان را در اسلحه خانه تعقیب می کنند. هندسه Elite از قبل برای بازی‌های ویدیویی Halo وجود دارد، اما نمی‌توان آن را مستقیماً به رندر Mental Ray منتقل کرد، بنابراین باید در ZBrush و Maya دوباره توپولوژی‌سازی می‌شد. حمله در فضای باز به آکادمی در دانشگاه سایمون فریزر فیلمبرداری شد و نیاز به بازسازی فتوگرامتری و اندازه‌گیری لیزری داشت تا افکت‌های روشنایی بیگانگان و سلاح‌ها را به شیوه‌ای متقاعدکننده اضافه کند. صحنه بعدی در جنگل برای استفاده از تکنیک های مشابه بسیار پیچیده بود و اشکال هندسی محوطه دانشگاه را نداشت. در عوض، تری بردلی، ناظر جلوه‌های بصری Arc، ال‌ای‌دی‌ها را روی مجموعه پخش کرد. با اندازه‌گیری فاصله بین ال‌ای‌دی‌ها، استودیو می‌توانست منطقه را با نرم‌افزار مدل‌سازی کند و سپس از SketchUp و Maya برای اضافه کردن آتش سلاح استفاده کرد. شکستن “سوزن” صورتی شلیک شده توسط میثاق در هودینی به عنوان گلوله به بتن و زره استاد چیف اصابت کرد.

سکانس‌های ابتدایی هر قسمت نشان می‌دهد که کورتانا، یک هوش مصنوعی، در سفینه فضایی Forward Unto Dawn در حال نقص عملکرد اوست. این پنج سکانس کاملاً کامپیوتری توسط Polynoid، تیم انیمیشن Blacklist، یک شرکت تولید، ساخته شد.

فیلم Forward Unto Dawn در یک سیاره خیالی به نام Circinius-IV اتفاق می افتد، یکی از سیاره های بسیاری که انسان ها در خارج از منظومه شمسی مستعمره کرده اند. قهرمان داستان، توماس لاسکی، سوار بر سفینه ای به نام UNSC Infinity در سال 2557 است. Forward Unto Dawn خاطرات خود را از وقایع Circinius-IV در سال 2526 به تصویر می کشد، زمانی که او یک کادت در آکادمی Corbulo است، یک مرکز آموزشی برای کودکان افسران عالی رتبه شورای امنیت سازمان ملل شورای امنیت سازمان ملل در حال آموزش دانشجویان برای جنگ با شورشیان در سیارات مستعمره مختلف است.

ارتش میثاق به آکادمی حمله می کند و باعث سردرگمی و وحشت می شود. اگرچه در Forward Unto Dawn مشخص نشده است، اما میثاق مجموعه ای مذهبی از گونه های بیگانه است که از نظر مذهبی توسط بشریت توهین شده و به دنبال ریشه کن کردن آن هستند. وقایعی که در Forward Unto Dawn به تصویر کشیده شده است برخی از اولین برخوردها با Covenant هستند و شخصیت های دیگری به جز Master Chief از وجود آنها بی اطلاع بودند.

Halo 4: Forward Unto Dawn Episode 1 - Video Games Blogger

تیم سازنده مسئولیت انتخاب بازیگران را بر عهده داشت، اما مایکروسافت حرف آخر را زد. تصمیم به استفاده از الکس پوچینلی به جای استیو داونز، صداپیشه قبلی Master Chief، توسط مایکروسافت تایید شد. بازیگرانی که نقش دانشجویان را بازی می‌کردند قبل از تیراندازی در یک اردوی بوت شرکت کردند تا آمادگی جسمانی خود را بالا ببرند و آنها را به دوره‌های تهاجمی و تمرینات تفنگ در لباس‌های زرهی خود عادت دهند. اعضای بازیگران خود را به سمت تمرین بیش از حد سوق دادند، که باعث شد برخی استفراغ کنند، که آن را به عنوان یک تجربه پیوند می دیدند.

تام گرین نقش قهرمان داستان توماس لاسکی را بازی می‌کند، یک دانشجوی کادت در آکادمی کوربولو و تای اولسون نقش بزرگسالان را بازی می‌کند. لاسکی درباره نقش خود در ارتش دوسویه است و دیپلماسی را گزینه بهتری برای جنگ می داند. لاسکی از یک خانواده نظامی است. مادرش یک سرهنگ است و برادرش کادمون (با بازی مکس کارور) یک ODST (سربازان شوک مداری – یک واحد نیروهای ویژه در جهان Halo) بود، اما توماس علاقه‌ای به افسر شدن ندارد. گرین لاسکی را به عنوان یک “نوجوان عادی” به تصویر کشید که از آینده خود مطمئن نیست. به عنوان تحقیق برای نقش، گرین ملزم به تماشای فیلم های کوتاه قبلی و خواندن “دانشنامه Halo” بود که 343 Industries از آن برای حفظ قانون Halo استفاده می کند. جاش فلدمن، تهیه کننده اجرایی، لاسکی را شخصیتی مهم در دنیای Halo می داند که فراتر از Forward Unto Dawn و Halo 4 است.

دانیل کادمور برای ایفای نقش مستر چیف عمدتاً به دلیل قد و هیکلش انتخاب شد. کارگردان، استوارت هندلر، می‌خواست اندازه استاد چیف را با کادت‌های نوجوان مقایسه کند. قد کادمور 203 سانتی‌متر (6’8 اینچ) است، در حالی که بازیگرانی که نقش دانشجویان را ایفا می‌کنند، عمداً به‌عنوان «دانش‌آموزان کوتاه‌قد و لاغر» انتخاب شده‌اند. رمان های Halo برای تاریخچه شخصیت، که قبلاً بازی ها را انجام داده بود. کادمور فکر می‌کند که شخصیت بین کمک به کادت‌ها و تکمیل ماموریت‌اش درگیر است، اما اعتماد به نفس و اقدامات مستر چیف به دانشجویان الهام می‌بخشد.

Legacy Effects یک اسکن بدن از Cudmore گرفت، سپس یک مدل سه بعدی ارائه شده توسط مایکروسافت را پوشانید و آن را ویرایش کرد تا نسبت‌ها را درست به دست آورد. یک نمونه اولیه به صورت سه بعدی چاپ شد و سپس برای ساختن قالب برای لباس نهایی استفاده شد. اکثر کت و شلوار لاستیکی روی یک بدنه فوم، شبیه به لباس مرطوب، با کلاه پشم شیشه است. کادمور پوشیدن آن را با راه رفتن در آب مقایسه کرد، اگرچه او مجبور بود در کت و شلوار بدلکاری انجام دهد زیرا فقط برای بدنش ساخته شده بود. کادمور فوراً پس از تیراندازی به طور مکرر ویدیوی حرکات خود را تماشا کرد تا مطمئن شود که آنها عمدی هستند، اما بدون اینکه روباتیک به نظر برسند، “سعی می کند حرکات خود را کمی بزرگتر از زندگی کند، اما همچنان با احساس انسانیت نسبت به آنها.”  هم هندلر و هم فرانک اوکانر، کادمور را نه فقط به خاطر هیکلش، بلکه به خاطر حرکت روان در کت و شلوار دست و پا گیر تحسین کردند.

آنا پاپلول در نقش شایلر سیلوا، کادتی است که برخلاف تصور لاسکی، حامی کامل جنگ علیه شورشیان است. Popplewell سیلوا را به عنوان یک دانشجوی شایسته نشان می دهد که در دوران کودکی اش که توسط خشونت شورشی احاطه شده بود، سخت شده است. او یک رابطه عاشقانه با لاسکی داشت که با حمله میثاق قطع شد. Popplewell زمانی که برای این نقش انتخاب شد، در سریال Halo تازه وارد بود، اما فکر می‌کند که شخصیت‌ها و زیبایی‌شناسی سریال این پتانسیل را دارد که مخاطب جدیدی را جذب کند.

شخصیت‌های دیگر عبارتند از کادت‌های آپریل اورنسکی، یک کادت ارشد و رهبر گروه، با بازی انیشا بروستر، جونجی چن، با بازی اوسریک چاو، که تنها دانشجوی بدون خانواده نظامی است و با دستاوردهای خود، دیما چاکووا، به آکادمی راه یافته است. بازی توسط Kat de Lieva، Walter Vickers با بازی Iain Belcher و Michael Sullivan با بازی Masam Holden.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

nabzemarketing.com

فروشگاه لباس مردانه

کترینگ

تعمیرات موبایل

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید کتاب کمک درسی

لوله پلیکا

خرید سنگ قبر