کد خبر : 197101
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲:۳۵
-

دانلود محبوب ترین فیلم های هندی

دانلود محبوب ترین فیلم های هندی

فیلم های هندی از آن حیث بین مخاطبان ایرانی محبوب شده اند که از باب موضوعی و همچنین در برخی موارد فرهنگی ریشه ای نزدیک به ایرانیان دارند و همین باعث تداوم حضور محصولات این کشور در ایران شده است. آثار هندی محبوبیت بسیاری در ایران دارند و هنوز که هنوزه با توجه به ضعف

دانلود فیلم هندی

فیلم های هندی از آن حیث بین مخاطبان ایرانی محبوب شده اند که از باب موضوعی و همچنین در برخی موارد فرهنگی ریشه ای نزدیک به ایرانیان دارند و همین باعث تداوم حضور محصولات این کشور در ایران شده است.

آثار هندی محبوبیت بسیاری در ایران دارند و هنوز که هنوزه با توجه به ضعف ها و ایرادهایی که بالیوود وارد است بازهم فیلم ساخت هندوستان به عنوان یک ژانر یا سبک بین تمامی مخاطبان گنجانده شده است، بطور کلی سه دسته کلی میتوان برای محتوای خارج از ایران بیان کرد و از نظر عوامانه و در بین سینما دوستان میتوان به فیلم خارجی، فیلم کره ای و فیلم هندی اشاره کرد که این بر جایگاه والای فیلم های هندی در بین ایرانیان تاکید دارد. رسومات، ارزش خانواده و سخت گیری ها در برخی آثار هندی که در حقیقت اجتماعی و عاشقانه هستند تا حدود زیادی با شرایط فرهنگی ایران جور در می آید و از طرفی محبوبیت ستاره های هندی بین مردم مزیدی برعلت شده تا حداقل به بهانه حضور این هنرمندان نیز شده بر ساعت های تماشا فیلم های هندی افزوده شود. کاران مووی پسندیده ترین رسانه برای دانلود فیلم هندی جدید و قدیمی با کیفیت های متنوع است.

فیلم های هندی محبوب و جدید

1 – دانلود فیلم دانش آموز سال

دانش‌آموز سال (Student of the Year) یک فیلم کمدی، دراماتیک و رمانتیک محصول کشور هندوستان در سال ۲۰۱۲ به کارگردانی کاران جوهر است. در این فیلم بازیگرانی همچون سیدهارث مالهورترا، وارون دهاوان، آلیا بات، ریشی کاپور، رونیت روی، رام کاپور، سنا سعید، ساحل آناند، گائوتامی کاپور، فریده جلال، بومان ایرانی، سوشما ست، کاجول، فرح خان ایفای نقش کرده‌ اند. دنباله این فیلم دانش‌آموز سال ۲ می‌باشد که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. این فیلم برنده پنج جایزه و کاندیدای دریافت سی جایزه معتبر از جشنواره های بین المللی فیلم شده است.پس از آن که یک استاد دانشگاه بیمار میشود و در بستر مرگ قرار گرفته میگیرد، دانشجویان آخرین سال کلاس او اکنون در کنار او هستند و خاطراتشان را بازگو میکنند.

2 – دانلود فیلم کی.جی.اف: بخش 2

 

دانلود فیلم هندی جدید

کی.جی.اف: بخش ۲ یا کی.جی.اف: قسمت دوم (K.G.F: Chapter 2) با ژانر اکشن، جنایی، درام و هیجان‌انگیز محصول سال 2022 کشور هندوستان به کارگردانی و نویسنتگی پرشانت نیل است که توسط کمپانی Hombale Films تولید و منتشر شد؛  از بازیگران این فیلم میتوان به؛ یاش، سانجی دات، راوینا تاندون، پراکاش راج، سریندی شتی، آنانت ناگ، مالاویکا آویناش، ساران ساکتی، آشیوت کومار، واسیستا ان. سیما، آرچانا جویس، راماچاندرا راجو، آویناش اشاره کرد؛ همچنین این فیلم که با بودجه 120 کرور ساخته شده و قسمت دوم و دنباله فیلم K.G.F: Chapter 1 محصول سال 2018 محسوب می‌شود، اولین بار در تاریخ 14 آوریل سال 2022 میلادی توسط کمپانی‌های Hombale Films و Excel Entertainment و Sri Ishna Entertainments در سینماهای کشور هندوستان اکران می‌شود؛ جالب است بدانید تیزر این فیلم به سریع‌ ترین و پربازدیدترین تیزر جهان تبدیل شد که در عرض 24 ساعت بیش از 78 میلیون بازدید داشت و در یوتیوب یک رکورد جهانی را به جای گذاشت. سرزمین آغشته به خون کولار گلد فیلدز (کی.جی.اف) اکنون صاحب جدیدی دارد. در این میان راکی کسی است که نامش ترس را در قلب دشمنان ایجاد می‌کند ولی متحدانش به او ​​به عنوان ناجی خود نگاه می‌کنند و دولت نیز او را تهدیدی برای نظم و قانون می‌داند. اما در حالی است که دشمنان برای گرفتن انتقام و نابودی او با یکدیگر توطئه می‌کنند، راکی ​​به تلاش خود برای کمک به مردم ادامه می‌دهد غافل از اینکه نبردی سخت و روزهایی تاریک‌ در انتظارش هستند. جهت دانلود فیلم هندی کی جی اف 2 کلیک کنید.

3 – دانلود فیلم میشان غیرممکن

یشان غیرممکن (Mishan Impossible) فیلمی اکشن، کمدی و دراماتیک محصول کشور هندوستان به کارگردانی و نویسندگی Swaroop RSJ است که 1 آوریل 2022 در هند اکران شد و تا کنون به فروش جهانی 1.035 دلار دست یافته است. این فیلم توسط کمپانی Matinee Entertainments ساخته شده است و ستارگانی چون جی چاندرا، جانسون دی ام، جایاتیرتا، ویزونف ماندالیکا، تاپسی پانو، هریش پرادی، کیشور کومار پولیمرا، نیلاکانتا بانو پراکاش، ستیام راجش، ریشاب شتی، مانیکانتا واراناسی، هارشا واردهان و راویندرا ویجای از هنرمندانی هستند که در این فیلم دیدنی بازی کرده اند.داستان اجراهای سه نوجوان را به تصویر کشیده است که می خواهند داوود ابراهیم را که تحت تعقیب ترین فراری هند است، دستگیر کنند.

4 – دانلود فیلم غنی

 

دانلود فیلم 2022

غنی (Ghani) یک فیلم اکشن، درام و ورزشی محصول سال 2022 کشور هندوستان به کارگردانی کی‌ران کوراپاتی است که توسط دو کمپانی Allu Bobby Company و Renaissance Pictures تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز کی‌ران کوراپاتی و ابوری راوی به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده و بازیگرانی چون راجیو کومار آنیجا ،دربه آپاجی امباریشا، جاگاپاتی بابو، اسنیگدا باوا، تانیکلا بهارانی، تامانا بهاتیا، نوین چاندرا، ساعی منجرکار  در آن به ایفای نقش پرداخته‌ اند؛ فیلم غنی پس از اکران نظرات متفاوتی از سوی منتقدان و مخاطبین دریافت نمود؛ اغلب آن‌ها بازی بازیگران، داستان، شخصیت‌پردازی‌ها، موسیقی و نحوه تدوین و تولید را ستودند اما در مقابل نحوه کارگردانی، خط داستانی قابل پیش‌بینی، صحنه‌های عاشقانه و همچنین فیلمنامه را مورد انتقاد قرار دادند؛ فیلم غنی درباره بوکسوری است که از نوجوانی برای رسیدن به رویاهای خود سخت تمرین کرده است اما اکنون با بروز حوادثی غیر منتظره همه چیز در زندگی او تغییر می‌ کند. دانلود فیلم غنی با زیرنویس چسبیده فارسی پیشنهاد می شود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پراپ رابین سود

استفاده از اپل موزیک

ادکلن ورساچه اروس

کرم روز لاکچری کوین

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سیم و کابل کسری

سینی کابل

نصب و تعویض باتری ماشین در محل

تعمیر لباسشویی در تهران

تست علت سرگیجه

آجر نما

قیمت تجهیزات اعلام حریق

خرید صندلی پزشکی

جانکشن باکس

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

قیمت گاری دستی قدیمی

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح