کد خبر : 75560
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲:۰۲
-

دستگیری ۲۶۱ اوباشگر در تهران

دستگیری ۲۶۱ اوباشگر در تهران

عکس آرشیوی است. فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۲۶۱ نفر از اراذل و اوباش پایتخت خبر داد. به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی در اجرای طرح اقتدار پلیس امنیت گفت: با انجام کار اطلاعاتی و رصد اراذل و اوباش دومین مرحله از طرح اقتدار در سال ۱۴۰۰ به مرحله اجرا درآمد که در جریان آن

دستگیری ۲۶۱ اوباشگر در تهران
عکس آرشیوی است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۲۶۱ نفر از اراذل و اوباش پایتخت خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی در اجرای طرح اقتدار پلیس امنیت گفت: با انجام کار اطلاعاتی و رصد اراذل و اوباش دومین مرحله از طرح اقتدار در سال ۱۴۰۰ به مرحله اجرا درآمد که در جریان آن ۲۶۱ نفر از اراذل و اوباش شامل ۱۱۰ نفر از اوباشگران سطح دار، ۹۳ مزاحم نوامیس، ۳۷ توزیع کننده مواد مخدر و پنج حمل کننده سلاح و … دستگیر شدند.

وی افزود: در مجموع این دستگیری ها و عملیات پنج قبضه سلاح جنگی و ۷۸ قبضه سلاح سرد نیز کشف و ضبط شد همچنین تعداد ۱۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متعلق به اوباشگران کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اعلام اینکه از دستگیر شدگان ۱۱ دستگاه بیسیم کشف و ضبط شد، گفت: ۲۴ واحد صنفی شامل سفره خانه، باشگاه بدنسازی و … که به پاتوقی برای اراذل و اوباش بدل شده بود پلمب شد.

وی افزود: در همین راستا نیز لازم است به واحدهای صنفی که به محلی برای رفت و آمد اوباش بدل شده اند، هشدار دهم که پلیس با آنان برخورد خواهد کرد. از این رو لازم است که از حضور این افراد در این محل ها جلوگیری شود.

رحیمی درباره اراذل و اوباشی که در فضای مجازی اقدام به خودنمایی می کنند، گفت: در اجرای این مرحله از طرح اقتدار تمرکز ویژه ای نیز بر فضای مجازی داشتیم بطوری‌که ۴۵ متهم که اقدام به ترویج فرهنگ اوباشگری در فضای مجازی کرده بودند، دستگیر شدند. ۵۳ صفحه و تارنما نیز شناسایی و مسدود شد.

وی با بیان اینکه پلیس در این مرحله از طرح تمرکز جدی بر مراکز قمار داشت، اظهارکرد: ۶۵ نفر از دستگیرشدگان مرتبط با مراکز قمار بودند که در بررسی انجام شده مشخص شد این افراد در ۲۹ درگاه بانکی ۸۳ میلیارد ریال گردش مالی داشتند.

رحیمی درباره اراذل و اوباش خرده پا نیز گفت: پلیس به تناسب جرمی که این افراد مرتکب شود با آنان برخورد خواهد کرد.

وی در پایان تاکید کرد: برخورد پلیس با اراذل و اوباش، مخلان نظم عمومی و مزاحمان نوامیس همچنان ادامه خواهد داشت و ماموران پلیس در فضای حقیقی و فضای مجازی با این موارد برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پراپ رابین سود

استفاده از اپل موزیک

ادکلن ورساچه اروس

کرم روز لاکچری کوین

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سیم و کابل کسری

سینی کابل

نصب و تعویض باتری ماشین در محل

تعمیر لباسشویی در تهران

تست علت سرگیجه

آجر نما

قیمت تجهیزات اعلام حریق

خرید صندلی پزشکی

جانکشن باکس

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

قیمت گاری دستی قدیمی

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح