کد خبر : 184879
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
-

رفع آبگرفتگی اغلب نقاط اهواز

رفع آبگرفتگی اغلب نقاط اهواز

ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به آبگرفتگی حدود ۱۵ نقطه در پی بارندگی روز گذشته، از رفع آبگرفتگی اغلب نقاط اهواز خبر داد. محمدرضا کرمی نژاد در خصوص وضعیت آبگرفتگی خیابان‌های اهواز، اظهار کرد: یکی از مشکلات شهر اهواز، دفع آب‌های سطحی و فاضلاب است که پس از سفر ریاست جمهوری، اقدامات

رفع آبگرفتگی اغلب نقاط اهواز

ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به آبگرفتگی حدود ۱۵ نقطه در پی بارندگی روز گذشته، از رفع آبگرفتگی اغلب نقاط اهواز خبر داد.

محمدرضا کرمی نژاد در خصوص وضعیت آبگرفتگی خیابان‌های اهواز، اظهار کرد: یکی از مشکلات شهر اهواز، دفع آب‌های سطحی و فاضلاب است که پس از سفر ریاست جمهوری، اقدامات خوبی در این زمینه انجام شد و سطح فعالیت‌های آبفا در این زمینه‌ها هفت برابر دوره قبل شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: با این وجود کار ما تمام نشده و از چهار پنج ماه گذشته پیگیری کار آغاز شده است. در این مدت حدود ۵۰۰ خیابان شبکه گذاری فاضلاب انجام و مشکلات آن حل شد. اکنون کار در ۶۰۰ خیابان در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، گفت: در پی بارندگی‌ها حدود ۱۴ تا  ۱۵ نقطه آبگرفتگی داشتیم که کار رفع آبگرفتگی در اغلب نقاط به پایان رسیده است.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

درمان قطعی گال

اسباب بازی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

فروشگاه قطعات بنز و بی ام و

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

تعمیر لباسشویی سامسونگ

تور کربلا

ممبر اجباری تلگرام

مرجع قیمت خرید و فروش گرافیت چرب

تقویت انتن موبایل

شیشه اتومبیل ارزان

تعمیر گیربکس اچ سی کراس H30Cross

تعمیر لباسشویی

اسباب بازی

اعلام حریق زیتکس

آموزش کافی شاپ

چاپ و بسته بندی

پلتفرم رپورتاژ آگهی

اسرارالشفاء

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح