کد خبر : 142152
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱
-

روابط عمومی در زمره مشاغل سخت و زیان آور قلمداد شود

روابط عمومی در زمره مشاغل سخت و زیان آور قلمداد شود

ایسنا/کرمان دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان کرمان بر برگزاری دوره های آموزش مجازی قانون مطبوعات تاکید کرد و گفت: قرار گرفتن شغل روابط عمومی در ردیف مشاغل سخت و زیان آور از دیگر درخواست های شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان کرمان به شمار می رود. “عباس تقی زاده” در

روابط عمومی در زمره مشاغل سخت و زیان آور قلمداد شود

ایسنا/کرمان دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان کرمان بر برگزاری دوره های آموزش مجازی قانون مطبوعات تاکید کرد و گفت: قرار گرفتن شغل روابط عمومی در ردیف مشاغل سخت و زیان آور از دیگر درخواست های شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان کرمان به شمار می رود.

“عباس تقی زاده” در نشست مشترک هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان کرمان با رییس کل دادگستری استان کرمان افزود: مهمترین هدف شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی، ایجاد هماهنگی، همراهی و هم نوایی  بین دستگاه های اجرایی دولتی و حاکمیتی است تا توان دستگاه های اجرایی در خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد تا تفاهم و سرمایه اجتماعی ارتقاء یابد.

وی ضمن  اشاره به تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی  براساس مصوبه هیات دولت، گفت: اساسنامه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان کرمان در وزارت کشور تدوین و ابلاغ شده است.

وی با اشاره به وجود شوراها، کارگروه ها، گروه های کاری متعدد در کشور ادامه داد: میزان موفقیت شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان کرمان یا هر شورای دیگری بستگی به میزان همکاری اعضای آن دارد و در راستای تعامل با دستگاه های مختلف جلسات هیات مدیره با مدیران تشکیل می شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان با بیان این مطلب که گرچه هنوز هم برخی با وظایف روابط عمومی ها آشنا نیستند، گفت: یکی از مشکلات موجود این است که برخی روابط عمومی دستگاه ها به دلیل عدم تسلط کامل به قانون مطبوعات، بعضا در تعاملات رسانه ای خود به شکلی عمل می کنند که می تواند برای آن دستگاه نیز مشکل ایجاد کند یا اگر روزنامه ای انتقاد می کند، واکنش مناسبی را انجام نمی دهند.

تقی زاده با تاکید بر اینکه مطالبه گری در چارچوب قانون حق رسانه هاست، گفت: برخی از روابط عمومی ها در هنگام مواجهه با هر گونه انتقاد، به جای ارائه اطلاعات درست به رسانه ها و استفاده از فرصت های قانونی تعیین شده از جمله ارسال جوابیه و… و. به دنیال شکایت از رسانه و برخورد می روند که این اقدام فضا را از حالت تفاهم دور می کند.

وی اظهار کرد: انتظار می رود که مدیران با کمک روابط عمومی ها در مواجهه با هر انتقاد قانونی در قالب یک جلسه برای رسیدن به تفاهم تلاش کنند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

تست علت سرگیجه

آجر نما

قیمت تجهیزات اعلام حریق

خرید صندلی پزشکی

جانکشن باکس

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

تعمیر لباسشویی

قیمت گاری دستی قدیمی

سئو در مشهد

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

درمان قطعی گال

اسباب بازی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

تعمیر لباسشویی سامسونگ

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

تعمیر لباسشویی

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح