کد خبر : 208868
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰:۰۵
-

روش های جذب مشتری برای آرایشگاه ها

روش های جذب مشتری برای آرایشگاه ها

 برای مدیران سالن های زیبایی، به کار بردن شگردهای جذب مشتری بسیار کارآمد خواهد بود زیرا یک مدیر موفق با به کار بردن روش ها و شگردهای جذب مشتری،سعی در حفظ مشتریان سالن خود دارد. برورو به شما کمک می کند تا این ترفند ها را  با طراحی سامانه رزور نوبت آرایشگاه بشناسید و با آرایشگرها و سالن

 برای مدیران سالن های زیبایی، به کار بردن شگردهای جذب مشتری بسیار کارآمد خواهد بود زیرا یک مدیر موفق با به کار بردن روش ها و شگردهای جذب مشتری،سعی در حفظ مشتریان سالن خود دارد. برورو به شما کمک می کند تا این ترفند ها را  با طراحی سامانه رزور نوبت آرایشگاه بشناسید و با آرایشگرها و سالن های آرایشی موفق و به نام آشنا شوید تا بدانید آنها چه ترفندهایی را برای جذب مشتری به کار برده اند که این چنین حرفه ای و مشهور شده اند.

مدیران موفق آرایشگاهها از این ترفندها برای جذب مشتری استفاده می کنند:

 

  • در سالن زیبایی خود موزیک مناسب و بعضا لایت استفاده می کنند.
  • از خوش بو کننده ها و عطر گل ها برای خوشبو کردن فضای سالن استفاده می کنند.
  •  تهویه مناسب برای آرایشگاه خود در نظر می گیرند تا مشتریان احساس خوشایندی داشته باشند و بوی رنگ و مواد آزرده خاطرشان نکند.
  • گل ها و تابلوهای زیبا به دیوارهای سالن نصب می کنند.
  • از بروشور،کتاب، مجله، تیزر های سالن برای سرگرم کردن مشتریان بهره می گیرند.
  •  رنگ های جذابی در طراحی دکوراسیون سالن به کار می گیرند.
  •  از صحبت های بی مورد و کاهش صدا و رفت و آمد خودداری می کنند.
  •  بخش های خدمات را مجزا می کنند.

ارتباط همیشگی با مشتری را حفظ می کنند

مدیرانی که در جذب مشتری چندان موفق نیستند این اشتباه را مرتکب می شوند که  فقط زمانی  ارتباط باید حفظ شود که مشتری آرایشگاه قرار است از خدمات سالن استفاده کند، ولی به عنوان مدیر یک سالن زیبایی باید این موضوع را بدانیم که ارتباط همیشگی با مشتری باعث می شود که ما در ذهن مشتری باقی بمانیم و مشتری ما را فراموش نمی کند.اگر از مشتری ها بی خبر باشیم قطعا آنها به سالن آرایشی رقیب ما مراجعه خواهند کرد.

مشاوره و خدمات رایگان ارائه می دهند

مدیران موفق برای انکه  مشتری را  با نوع خدمات خود آشنا کنند. به آنها مشاوره می دهند. بنابراین اهمیت مشاوره قبل از خدمات و حتی بعد از خدمات نباید فراموش شود.

مشتری که  از خدمات و قیمت اطلاع داشته باشند همیشه اعتماد خواهد کرد.

مشاوره مدیران می تواند در مورد مراقبت ها، مدل ها، کیفیت کار ها، قیمت ها و برای مشتری صورت بگیرد.

مدیران موفق دادن مشاوره به مشتری حس ارزشمند بودن را به مشتری منتقل می کنند.

 اقداماتی که شما می توانید برای جذب مشتری برای آرایشگاه داشته باشید، ارائه خدمات رایگان است.

خدمات رایگان یعنی خدماتی که  به عنوان هدیه و اشانتیون به صورت موردی در نظر می گیرید مثلا در مورد آرایش عروس به عنوان مثال:اصلاح ابرو، ماساژ، اصلاح صورت وبر حسب شرایط سالن و آرایشگاه باشد.هدف از خدمات رایگان ماندن در ذهن مشتری و ایجاد حس خوب نسبت سالن باید باشد.

  قیمت گذاری مناسب تاثیر بسزایی در جذب مشتری دارد.

در مورد قیمت گذاری باید بسیار هوشمندانه عمل کرد، زیرا قیمت خدمات سالن های زیبایی بر حسب اینکه در کدام منطقه واقع شده باشند متفاوت خواهد بود . ÷س باید به رنج قیمت  منطقه آگاهی داشته باشیم.

قیمت های یک سالن موفق متناسب با نوع مشتری، نوع خدمات، منطقه ، تجهیزات و ابزار وتغییر خواهند کرد ، نه اینکه بر حسب اینکه رقیب از قیمت بالا یا پایینی استفاده می کند  شرایط را با سالن رقیب هماهنگ کنیم.

مهمترین کار در قیمت گذاری باید ملاک هایی باشد که ذکر شد و در این راه مهمترین اقدام باید با شفاف سازی قیمت گذاری ما برای مشتریان باشد، چرا که مشتریان نباید در ذهنشان با ابهامی در خصوص قیمت خدماتی که استفاده می کنند مواجه شوند.و آنها قبل از مراجعه به سالن قیمت های سالن های دیگر را نیز جویا خواهند شد.

از پرسنل مجرب و مودب استفاده می کنند

در زمان استخدام پرسنل فقط بر روی کار و کیفیت کار آرایشگر تمرکز ندارند و مهمترین مسئله که مهارت برقراری ارتباطی با مشتری یک آرایشگر است که در ابتدای امر باید سنجیده شود. باید در بروز رسانی پرسنل تلاش کرده. مثلا شرکت در دوره های جهت آپدیت، یا برگری کلاس های آداب معاشرت نمونه ای از ایده هایی است که برای داشتن پرسنل مجرب و حرفه ای  لازم است.

برخورد نامناسب پرسنل با مشتریان حتما سالن و آرایشگاه را با بحران جدی مواجه خواهد ساخت.

فعال بودن در پیج اینستاگرام و وب سایت

سالنی که  برای ارتباط با مشتریان و بازاریابی خود از اینستاگرام و وب سایت شخصی بهره نبرد، قطعا در سال های آتی با شکست مواجه خواهد شد.

حتماً هر روزه فعالیت در پیج آرایشگاه خود را با توجه به متدهای اینستاگرام داشته باشید.

از تاثیر فوق العاده داشتن وب سایت آرایشگاه تخصصی برای سالن غافل نشوید. داشتن وبسایت این قطعیت را می دهد که به راحتی و بدون هیچ مشکلی همیشه در فضای رقابت خواهید ماند. پس از امکانات و شرایط  داشتن وب سایت برای تبلیغ و بازاریابی سالن زیبایی غافل نباشیم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

استفاده از اپل موزیک

ادکلن ورساچه اروس

کرم روز لاکچری کوین

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سیم و کابل کسری

سینی کابل

نصب و تعویض باتری ماشین در محل

تعمیر لباسشویی در تهران

تست علت سرگیجه

آجر نما

قیمت تجهیزات اعلام حریق

خرید صندلی پزشکی

جانکشن باکس

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

قیمت گاری دستی قدیمی

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح