کد خبر : 174503
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸
-

سرمربی تیم فوتسال نامی نو: مس بازی را بسته بود

سرمربی تیم فوتسال نامی نو: مس بازی را بسته بود

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی نو گفت: تیم مس برای حداقل تساوی به میدان آمده بود و بازی را بسته بود که با تغییر تاکتیک توانستیم از فشار آنها خارج شده و به گل برسیم. مهناز آشتیانی امروز (جمعه- اول اسفندماه) پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل صنعت مس کرمان، اظهار کرد: امروز

سرمربی تیم فوتسال نامی نو: مس بازی را بسته بود

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی نو گفت: تیم مس برای حداقل تساوی به میدان آمده بود و بازی را بسته بود که با تغییر تاکتیک توانستیم از فشار آنها خارج شده و به گل برسیم.

مهناز آشتیانی امروز (جمعه- اول اسفندماه) پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل صنعت مس کرمان، اظهار کرد: امروز بازی بسیار خوب و فنی برگزار شد. از بازیکنانم راضی هستم. این هفته تغییر تاکتیک داشتیم و مطابق با تیم کرمان تمرینات خود را انجام داده بودیم و در بازی نیز آنها را اجرا کردیم و خوشحالم بازیکنانم امروز فعل خواستن را به خوبی صرف کردند.

وی افزود: درست است که بازی تنها یک گل داشت و این نشان می دهد که تیم مس کرمان برای حداقل تساوی به میدان آمد و بازی را بسته بود. اما ما توانستیم با تغییر تاکتیک هایی که داشتیم از فشاری که بر ما وارد کردند خارج شویم.

به گزارش ایسنا، سرمربی تیم نامی نو تصریح کرد: دو نیمه کاملا متفاوت داشتیم و بین دو نیمه با آنالیزی که داشتیم با گوشزد کردن نقاط ضعف حریف، نیمه دوم بسیار متفاوت ظاهر شدیم و فکر می کنم اگر کمی دقت بیشتری در ضربات آخر داشتیم گل های بیشتری می زدیم.

آشتیانی گفت: قطعا نام نامی نو به لیگ اعتبار داده است، دو فصل خیلی خوب در لیگ داشتیم، شاید فصل های قبل تقابل تجربه بود، اما امسال تیم متفاوت شده است. میانگین سنی بازیکنان ما ۲۳سال است که نشان می دهد تیم جوان و بومی داریم و در آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت. ما پیش فصل نداشتیم و ایرادات را در طول فصل انجام می دهیم و هفته به هفته رشد داریم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پراپ رابین سود

استفاده از اپل موزیک

ادکلن ورساچه اروس

کرم روز لاکچری کوین

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سیم و کابل کسری

سینی کابل

نصب و تعویض باتری ماشین در محل

تعمیر لباسشویی در تهران

تست علت سرگیجه

آجر نما

قیمت تجهیزات اعلام حریق

خرید صندلی پزشکی

جانکشن باکس

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

قیمت گاری دستی قدیمی

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح