کد خبر : 77481
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱:۵۶
-

شادترین آهنگ‌های محسن ابراهیم‌زاده، علیرضا طلیسچی و اشوان

شادترین آهنگ‌های محسن ابراهیم‌زاده، علیرضا طلیسچی و اشوان

شاید همه متوجه شده‌ایم که یکی از مهم‌ترین نقاط گم‌شده در این روزها، شادی بین ماست. ما هم تصمیم گرفتیم در یک رشته مقاله به معرفی و بررسی جدیدترین آهنگ‌های شاد منتشر شده در حوزه‌ی موسیقی پاپ داخل ایران بپردازیم. با این کار شاید سهم کوچکی در تزریق روحیه مثبت و نشاط به شما داشته

شاید همه متوجه شدهایم که یکی از مهمترین نقاط گمشده در این روزها، شادی بین ماست. ما هم تصمیم گرفتیم در یک رشته مقاله به معرفی و بررسی جدیدترین آهنگهای شاد منتشر شده در حوزهی موسیقی پاپ داخل ایران بپردازیم. با این کار شاید سهم کوچکی در تزریق روحیه مثبت و نشاط به شما داشته باشیم. بدین منظور با ما همراه باشید.

خوانندگانی با ترانههای شاد متفاوت

موسیقی حال حاضر ایران، علیالخصوص موسیقی پاپ داخل ایران، در دوران کرونا دستخوش تغییرات زیادی شد. خیلی از خوانندگان از فعالیتهای خود کاستند چرا که قادر به برگزاری کنسرت جهت بهره بردن از آهنگهای جدیدشان نبودند. خیلیها برخلاف دوران گذشتهشان که هر ۲ ماه یک ترانه پخش میکردند، به پخش سالانهی یک یا دو آهنگ جدید بسنده کردند. در این میان نیز برخی برای تزریق نشاط و شادی به جامعه، آهنگ شاد جدید خوانندند. از این خوانندگان میتوان محسن ابراهیمزاده را نام برد. کسی که با ترانهی «طاقچه بالا» و همینطور موزیکویدیو کلیپ بسیار بانمکش توانست خیلی خوب دل هوادارنش را ببرد. دیگر خوانندهای که نزدیکی عید نوروز ترانهی جدید شاد خود به نام «دل به دل» را منتشر کرد. اما اشوان هم بیکار ننشست و یک آهنگ با اسمی سوررئال ساخت. ترانهی شادی به نام «آهنگ شاد». در ادامه بررسی تکتک این موارد خواهیم پرداخت.

آهنگ جدید و شاد طاقچه بالا با صدای محسن ابراهیم زاده

 

محسن ابراهیمزاده یکی از خوانندگانی است که مدت بسیار طولانیای در موسیقی پاپ فارسی مشغول بوده است ولی این چهار سال گذشته سر و صدای خیلی زیادی به پا کرده است.

به یکباره گل کرد و دست از کار نکشید. در اوج بیخبری موسیقی پاپ داخل کشور در ۲ سال گذشته، این محسن ابراهیم زاده بود که به فکر مردم بود تا بتوانند بروند و دانلود آهنگ شاد جدید طاقچه بالا را همراه با موزیک ویدیوی بسیار جالبش انجام دهند. توصیهی ما به شما این است که این ترانهی بانمک و خوشحال را از دست ندهید.

آهنگ دل به دل از علیرضا طلیسچی

به قول خود علیرضا طلیسچی، او کسیست که همه به خندهاش میشناسندش. کسی که همواره سعی کرده با ترانههایش حال هوادارنش را خوب کند. طی بیش از ۱۵ سال فعالیت هنری خود، آهنگهای شاد و غمگین، آرام و خوشحالی خوانده است. علیرضا طلیسچی خوب میدانست که در اوج کرونا و حال روحی نامساعد طرفدارانش به چه سبک آهنگی نیاز داشتند. به همین منظور در یکی از موفقترین همکاریهایش این بار به سراغ معین راهبر رفت و با تنظیم و میکس و مستر بسیار خوب وی موفق به تولید یکی از موفقترین آهنگهای شاد خود به نام «دل به دل» شد. آهنگی که زود بر سر زبانها افتاد و واکنش بسیار مثبت طرفداران طلیسچی را به همراه داشت. آهنگسازی و شعر این آهنگ را خود طلیسچی انجام داد و خیلی به موقع تصمیم به پخش این آهنگ شاد جدید گرفت. امیدواریم از شنیدن آهنگ دل به دل با صدای علیرضا طلیسچی نهایت لذت را ببرید و دلتان شاد شود.

یک آهنگ شاد از اشوان

اشوان را به آهنگهای عاشقانهاش میشناسیم. کمتر دیدهایم که این خوانندهی پرطرفدار کشورمان ترانهای شاد را به بازار موزیک ایران ارائه دهد. اما در ۲ آهنگ آخرش، ترانههای بسیار موفق «شیدا» و «آهنگ شاد» را منتشر کرد و سطح توقع هوادارانش را بسیار بالا برد. آهنگ شاد با صدای اشوان یکی از ترانههایی شد که خیلی سریع به لیست پردانلودترین آهنگهای جدید ایران راه یافت و تا مدتها جزو ۱۰ آهنگ برتر باقیماند. اشوان همینطور برای این ترانه، موزیک ویدیوی جالبی نیز ساخت.

سبک لباس و دکور این موزیک ویدیو به شکل فیلمهای وسترن امریکایی چیده شده است و به نوع خودش ایدهی جالبی خلق کرده بود. ما در راستای معرفی آهنگ شاد جدید، شما را به شنیدن و دیدن این موزیک ویدیو دعوت میکنیم.

مشکل اصلیلیست خوبی از آهنگهای شاد جدید را چطور پیدا کنیم؟

در شلوغی این روزهای فضای مجازی یافتن یک مرجع برای دانلود آهنگ شاد جدید کار بسیار دشواری شده است. کافیست یک جستجو در گوگل کنید تا لیستی بلند بالا از وبسایتهای مختلف به شما ارائه شود، اما مشکل اینجاست که این وبسایتها اکثراً به روز نیستند. ترانههای پرطرفدار شاد ایرانی را در لیست خود ندارند و یا سلیقهی موسیقیای درستی آنها را پشت هم نچیده است.

ما در راستای ادای دین خود به مخاطب ایرانی پس از کند و کاوهای فراوان به یک لیست در وبسایت دانلود اهنگ جدید به نام موزیکیشو برخوردیم. پس از بررسیهای مختلف موسیقیایی و با توجه به محبوببودن یا نبودن هر ترانه، متوجه شدیم که یکی از بهترین و بهروزترین لیستها برای دانلود جدیدترین موزیکهای شاد در همین وبسایت قرار دارد. فلذا بر آن شدیم تا این لیست را با شما در میان بگذاریم و امیدواریم که در لحظات شاد زندگیتان از آن بهره ببرید.

آهنگهای شاد مورد علاقهی خود را با ما مطرح کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پراپ رابین سود

استفاده از اپل موزیک

ادکلن ورساچه اروس

کرم روز لاکچری کوین

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سیم و کابل کسری

سینی کابل

نصب و تعویض باتری ماشین در محل

تعمیر لباسشویی در تهران

تست علت سرگیجه

آجر نما

قیمت تجهیزات اعلام حریق

خرید صندلی پزشکی

جانکشن باکس

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

قیمت گاری دستی قدیمی

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح