کد خبر : 86917
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۸
-

لزوم ارائه راهکار عملیاتی برای حوزه گردشگری زنجان

لزوم ارائه راهکار عملیاتی برای حوزه گردشگری زنجان

ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: با توجه به تجربه و دانش دانشگاهیان، باید پژوهش به دانشگاه‌ها سپرده شود و یک راهکار عملیاتی با وضعیت و امکانات کنونی زنجان در حوزه گردشگری ارائه شود. فتح‌الله حقیقی عصر امروز (۲۲ تیرماه) در جلسه کارگروه آموزش و پژوهش که در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری زنجان برگزار شد، با اشاره به

لزوم ارائه راهکار عملیاتی برای حوزه گردشگری زنجان

ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: با توجه به تجربه و دانش دانشگاهیان، باید پژوهش به دانشگاه‌ها سپرده شود و یک راهکار عملیاتی با وضعیت و امکانات کنونی زنجان در حوزه گردشگری ارائه شود.

فتح‌الله حقیقی عصر امروز (۲۲ تیرماه) در جلسه کارگروه آموزش و پژوهش که در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری زنجان برگزار شد، با اشاره به اینکه پژوهش باید راهکار عملی در خصوص گردشگری در زنجان ارائه دهد، اظهار کرد: در این راهکار عملی، بدون تغییر زیرساخت‌های موجود مشخص شود آیا در استان زنجان از وضعیت موجود به نحو بهینه استفاده می‌شود یا خیر؟

وی با بیان اینکه در این پژوهش باید علت عدم استفاده بهینه از وضعیت و امکانات موجود در استان زنجان و نحوه استفاده مطلوب مشخص شود، افرود: باید از وضعیت و امکانات موجود در استان زنجان استفاده کنیم؛ در این راستا بحث ملیله را جهانی کردیم ولی باید اقدامات جدی‌تر در این حوزه انجام شود.

این مسئول در رابطه با گردشگری در حوزه‌های کشاورزی و معدن، تصریح کرد: در استان زنجان باید به گردشگری در حوزه کشاورزی و معدن ورود کنیم و معادن موجود در استان را به گردشگران نشان دهیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه یک پژوهش و مطالعه باید کاربردی و قابل اجرا باشد و ایده جدیدی ارائه کند، گفت: در کشورهای موفق و ۱۰ اقتصاد برتر جهانی، ۷ شغل موثر در حوزه گردشگری بوده و کارهای اجرایی عظیمی در این کشورها در این بخش انجام شده است.

حقیقی با بیان اینکه اکنون دنیا در حوزه بین‌رشته‌ای و دانش‌بنیان فعالیت می‌کند، اظهارکرد: پژوهش‌هایی موفق است که اجرا شود. معتقدیم در حوزه عمل و اجرا باید پژوهش به دانشگاه‌ها سپرده شود.

وی با بیان این پرسش که چرا در زنجان در بخش اطلاع‌رسانی سرمایه‌گذاری نمی‌شود و چرا رسانه‌ها را رها می‌کنیم، افزود: دستگاه‌های اداری و اجرایی که رسانه‌ها را رها کردند و به آنان اعتقادی ندارند در نزد مردم دستگاه موفقی نبوده و بالعکس ارگان‌هایی که ظرفیت رسانه را باور کردند، موفق بودند.
انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ادکلن ورساچه اروس

کرم روز لاکچری کوین

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سیم و کابل کسری

سینی کابل

نصب و تعویض باتری ماشین در محل

تعمیر لباسشویی در تهران

تست علت سرگیجه

آجر نما

قیمت تجهیزات اعلام حریق

خرید صندلی پزشکی

جانکشن باکس

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

قیمت گاری دستی قدیمی

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح