کد خبر : 179209
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
-

مجمع انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران اول اسفند برگزار می شود

مجمع انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران اول اسفند برگزار می شود

بیست و هشتمین مجمع انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران به صورت عمدتا مجازی و با حضور تعداد محدودی از اعضای شورای مرکزی انجمن با رعایت موازین و پروتکل های بهداشتی در کانون توحید برگزار می شود. به گزارش ایسنا، عبداللهی دبیر مجمع این تشکل اظهار کرد: جلسه مجمع صبح روز جمعه اول اسفند از ساعت

مجمع انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران اول اسفند برگزار می شود

بیست و هشتمین مجمع انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران به صورت عمدتا مجازی و با حضور تعداد محدودی از اعضای شورای مرکزی انجمن با رعایت موازین و پروتکل های بهداشتی در کانون توحید برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، عبداللهی دبیر مجمع این تشکل اظهار کرد: جلسه مجمع صبح روز جمعه اول اسفند از ساعت ۱۰ و با ارائه گزارش آقای دکتر محمدرضا ظفرقندی دبیرکل انجمن آغاز خواهد شد. اولین سخنران مدعو درباره مسائل کشور در گذشته و حال صحبت خواهد کرد و سخنران دیگر به صورت اختصاصی در مورد مسائل یک ساله جامعه پزشکی و همچنین اتفاقات پیش روی کشور سخنرانی می کنند.

عبداللهی افزود: در ادامه پانل سیاسی خواهد بود که عصر و شب روز جمعه اول اسفند از ساعت ۱۸ لغایت ۲۰ با حضور سه تن از تحلیل گران و کارشناسان سیاسی و اجتماعی کشور در مورد انتخابات ریاست جمهوری و ابعاد مختلف آن در داخل و خارج به ایراد سخن و تحلیل خواهند پرداخت و در پایان به سوالات  اعضای حاضر پانل پاسخ داده می شود.

وی بیان کرد: برنامه پانل صنفی قبل از افتتاحیه و مجمع در روز پنج شنبه ۳۰ بهمن از ساعت ۱۸ تا ۲۰:۳۰ برگزار می گردد  که در مورد مسایل و مشکلات جامعه پزشکی در دوره بیماری کووید ۱۹ ، واکسیناسیون، تعرفه های پزشکی و مالیات پزشکان، نسخ الکترونیک و مسائل بیمه ای با حضور مسولان نظام پزشکی و بیمه تامین اجتماعی و وزارت بهداشت برگزار می گردد.

عبداللهی گفت: به خاطر شرایط کنونی و برگزاری مجمع امسال به صورت مجازی ، برنامه افتتاحیه و مجمع روز صبح جمعه است، ولی پانل های سیاسی و صنفی جدا برگزار می شود.

دبیر تشکیلات انجمن اسلامی جامعه پزشکی در پایان افزود: قطعنامه مفصل این تشکل هفته آینده درباره مسائل جاری کشور در زمینه های مختلف سیاسی و اجتماعی و مسائل یکسال گذشته و پیش روی جامعه پزشکی کشور صادر خواهد شد.

عبداللهی افزود: این مجمع به پاسداشت یاد و نام همه شهدای وطن و به خصوص شهدای مدافع سلامت و زحمات و خدمات بی شائبه و ایثارگرانه و جانفشانی های  جامعه پزشکی خواهد پرداخت.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پراپ رابین سود

استفاده از اپل موزیک

ادکلن ورساچه اروس

کرم روز لاکچری کوین

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سیم و کابل کسری

سینی کابل

نصب و تعویض باتری ماشین در محل

تعمیر لباسشویی در تهران

تست علت سرگیجه

آجر نما

قیمت تجهیزات اعلام حریق

خرید صندلی پزشکی

جانکشن باکس

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

قیمت گاری دستی قدیمی

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح