کد خبر : 184919
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱
-

معرفی ایده‌های برتر رویداد استارتاپی بیاتک

معرفی ایده‌های برتر رویداد استارتاپی بیاتک

ایسنا/سمنان رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از معرفی ایده‌های برتر رویداد استارتاپی بیاتک در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان خبر داد. دکتر علی حقیقی اصل رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در آیین اختتامیه رویداد استارتاپی بیاتک با حضور مسئولین پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، استانداری و برخی از مدیران و

معرفی ایده‌های برتر رویداد استارتاپی بیاتک

ایسنا/سمنان رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از معرفی ایده‌های برتر رویداد استارتاپی بیاتک در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان خبر داد.

دکتر علی حقیقی اصل رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در آیین اختتامیه رویداد استارتاپی بیاتک با حضور مسئولین پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، استانداری و برخی از مدیران و مسئولان دستگاههای اجرایی برگزار شد اظهار کرد: در مجموع 122 ایده به دبیرخانه این رویداد استارتاپی ارسال شد که با بررسی های انجام شده 66 ایده به مرحله بعد راه یافتند .

وی با اشاره به اینکه در ارزیابی نهایی 6 ایده برگزیده شدند افزود: علی رمضانی، محمد آزادی، محمدصالح ایزدی ثابت ، نجمه زارع، فرانک سبحانیان و پویا متحدین صاحبان ایده های برگزیده این رویداد هستند .

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان با اشاره به حمایت‌های این مجموعه علمی از ایده‌های برتر خاطرنشان کرد: حمایت و پشتیبانی از افراد با استعداد و با انگیزه، موجب ایجاد اشتغال دانش بنیان و تقویت ظرفیت‌های منطقه ای موجود خواهد شد.

دکتر حمیدرضا محمدیان سمنانی، معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان نیز از تقدیر از برترین‌های این رویداد خبر داد و گفت: از بین طرح‌های راه یافته به مرحله نهایی، با نظر اعضای کمیته پذیرش و ارزیابی پارک علم و فناوری، هشت ایده در مرکز رشد و 26 ایده در مرکز نوآوری پذیرش شدند و مورد حمایت پارک علم و فناوری قرار می گیرند.

دکتر محمدیان افزود: دفتر امور زنان و خانواده استانداری سمنان، هسته علمی طلوع و آکادمی تندا با پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در برگزاری رویداد، همکاری داشتند .

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پراپ رابین سود

استفاده از اپل موزیک

ادکلن ورساچه اروس

کرم روز لاکچری کوین

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سیم و کابل کسری

سینی کابل

نصب و تعویض باتری ماشین در محل

تعمیر لباسشویی در تهران

تست علت سرگیجه

آجر نما

قیمت تجهیزات اعلام حریق

خرید صندلی پزشکی

جانکشن باکس

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

قیمت گاری دستی قدیمی

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح