معرفی بهترین نرم افزار حسابداری، حقوق و دستمزد و انبارداری پارمیس

شرکت پارمیس، با داشتن تیمی متخصص در حوزه تولید انواع نرم افزار حسابداری رقبای خود را پشت سر گذاشته و به موفقیت هایی قابل توجه رسیده است. این مجموعه، از هیچ کوششی برای رفع تمامی نیازهای مشتریان در رابطه با انواع نرم افزار حسابداری دریغ نمیکند. از طرفی، محیط کاربری ساده و جذاب انواع نرم افزار حسابداری پارمیس، استفاده از
شرکت پارمیس، با داشتن تیمی متخصص در حوزه تولید انواع نرم افزار حسابداری رقبای خود را پشت سر گذاشته و به موفقیت هایی قابل توجه رسیده است. این مجموعه، از هیچ کوششی برای رفع تمامی نیازهای مشتریان در رابطه با انواع نرم افزار حسابداری دریغ نمیکند.
از طرفی، محیط کاربری ساده و جذاب انواع نرم افزار حسابداری پارمیس، استفاده از آن را برای کاربران لذتبخش میکند. نرم افزار انبارداری، نرم افزار حقوق و دستمزد دو مورد از بهترین برنامههای حسابداری تولیدشده در این شرکت وزین به شمار میروند.
مزایا نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس
پارمیس با تهیه نرم افزار حقوق و دستمزد به عنوان زیرسیستمی پویا و داینامیک خود امکان انجام تمامی این کارها را برای شما فراهم کرده است. یکی از بزرگترین چالشهای تمامی واحدهای اقتصادی فارغ از کوچکی یا بزرگی کسبوکارشان، محاسبات مربوط به حقوق و دستمزد و یا صادرکردن لیست بیمه و گزارش دارایی است.
در گذشته، فرآیند پرداخت حقوق کارمندان یک شرکت از جمله وقتگیرترین کارهایی بود که هر حسابدار در شرکت باید انجام میداد. کاری که با استرس زیادی به دلیل امکان بروز خطای انسانی همراه بود. اما با توجه به پیشرفت تکنولوژی و ظهور نرم افزار حقوق و دستمزد دیگر خبری از اینهمه زحمت در زمان محاسبه پرداختی ماهیانه کارکنان نیست.
مهمتر اینکه، به کمک نرم افزار حقوق و دستمزد، کوچکترین اشتباهی در محاسبه حقوق و دستمزد کارمندان رخ نمیدهد. حتی با روی کار آمدن نرم افزار حقوق و دستمزد، کلیه پرسنل به راحتی میتوانند به فیش حقوقی خود دسترسی داشته باشند. وجود پورتال شخصی در نرم افزار حقوق و دستمزد، این امکان را برای کارکنان فراهم کرده است.
امکانات نرم افزار حسابداری حقوق و دستمزد پارمیس
در اینجا، نگاهی به امکانات فوقالعاده نرم افزار حسابداری حقوق و دستمزد پارمیس و نحوه کار با بخشهای مختلف این نرم افزار حسابداری میاندازیم.
اولین مرحله: برای شروع کار با نرم افزار حقوق و دستمزد، اولین مرحله تعریف پرسنل شرکت است. به این صورت که، شما باید شخصی را تعریف کرده و به وی نقش کارمند را بدهید.
در این بخش، ملزم به درج کلیه اطلاعات پرسنلی کارمند شرکت هستید. از میان این اطلاعات، میتوان به مواردی از جمله وضعیت نظام وظیفه (برای آقایان)، شرایط سنوات، وضعیت تأهل، ملیت، دین و مذهب اشاره کرد. در صورت تمایل به درنظرگرفتن آیتمهای پرسنلی بیشتری برای کارکنان، باید از طریق بخش حکم کارگزینی وارد قسمت آیتمهای پرسنلی شده و آیتم دلخواه را برای کارمند خود وارد نمایید.
دومین مرحله: در قدم بعدی، نوبت به صدور حکم کارگزینی در این نرم افزار حسابداری میرسد. در نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس، میتوان برای شخصیسازی این حکم اقدام کرد. ممکن است به عنوان مدیر یک شرکت، نیاز به آیتمهای حقوقی و پرسنلی مختلفی داشته باشید. شاید از میان آیتمهای پرسنلی مواردی همچون سایز لباس کارمندان و یا تعداد فرزندان دختر یا پسر آنان برایتان حائز اهمیت باشد.
یا حتی جریمهای در سازمان شما برای پرسنل در نظر گرفته شده که در حالت عادی در هیچ فیش حقوقی درج نمیشود. برای مشخص کردن این موارد مهم در نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس، دو پنجره آیتمهای حقوقی و پرسنلی وجود دارد. شما میتوانید بدون هیچ مشکلی آیتم موردنظرتان را در یکی از این پنجرهها تعریف کرده و در حکم کارگزینی به آنها مقداری را اختصاص بدهید.
سومین مرحله: این نرم افزار حسابداری، مرحله سوم یعنی ثبت کردن کارکرد پرسنل را نیز به صورتی کاملاٌ پویا و داینامیک طراحی کرده است. کلیه کارکنان شرکت، امکان دریافت پرداختی ماهیانه را به طرق مختلف پیمانی، روزانه و یا ساعتی دارند. برای انجام این کار، کافیست وارد بخش آیتمهای کارکردی شده و بعد از درج موارد مورد نظر، مقداردهی را برای آنها انجام دهید.
چهارمین مرحله: این مرحله، مربوط به صادر کردن فیش حقوقی برای کارمندان شرکت در این نرم افزار حسابداری است. در اینجا، باید برای معرفی انواع روشهای استخدامی مجموعه در سیستم اقدام کرده و سپس، برای هر نوع از استخدام فیشهای حقوقی مختص خود آنها را در نظر بگیرید. در این بخش، امکان تعیین آیتمهای دلخواه و دستهبندی آنها برایتان وجود دارد.
پنجمین مرحله: صادر کردن اسناد مربوط به حقوق و دستمزد در این مرحله انجام میشود. برای این کار، باید وارد بخش معرفی آیتمهای فیش شده و الگویی را برای سند حقوق و دستمزد تعریف کنید. در ادامه، نرم افزار بسیار ساده این سند را برای شما صادر و در اختیارتان قرار میدهد.
ششمین مرحله: امکان صادر کردن دستور پرداخت یکی دیگر از سری امکانات این نرم افزار حسابداری از پارمیس بوده که مدیران براساس سیاست و نیاز سازمان میتوانند آنها را لغو، تأیید و یا تغییر دهند.
هفتمین مرحله: بعد از صدور دستور پرداخت نوبت به تهیه و صادر کردن لیست بانک میرسد.
هشتمین مرحله: صادر کردن گزارش دارایی و لیست بیمه در این مرحله انجام می شود. در نرم افزار حسابداری حقوق و دستمزد پارمیس، شما میتوانید به راحتی لیست بیمه را در دو فرمت جدید و قدیمی تهیه بفرمایید. بعلاوه، امکان تهیه گزارش دارایی نیز از بخش گزارشهای این زیرسیستم وجود دارد.
مزایا نرم افزار انبارداری پارمیس
تهیه و توزیع نرم افزار انبارداری پارمیس، راهکاری عالی جهت دستیابی به این هدف در شرکتها به شمار میرود. براساس نظرات متخصصان، مدیریت مؤثر و بهینه امور مربوط به انبار و امکان انجام سریع و آسان فعالیتهای مرتبط با آن میتواند یکی از عوامل اساسی و مهم کسب مؤفقیتهای روزافزون شرکتها باشد. با توجه به پیشرفت فناوری و لزوم استفاده از آن در کار، بهرهگیری از نرم افزار انبارداری به امری لازم بدل شده و در صورت عدم وجود به مراتب مشکلات عدیدهای برای سازمان ایجاد میشود.
به وسیله نرم افزار انبارداری، دیگر نیازی به استفاده از شیوههای قدیمی و منسوخ مدیریت مالی فرآیندهای انبار یعنی سیستمهای دستی و یا کاردکس نبوده و از شر آنها خلاصی پیدا میکنید. از طریق نرم افزار انبارداری دسترسی به اطلاعاتی مهم در مورد کسریهای انبار نگهداری کالاها، اجناس کمیاب، اضافات و همینطور کالاهای فاسدشده برای مدیران سازمانها به راحتی آب خوردن است. حتی اگر برای مدتی مجبور به انجام دورکاری بوده و در شرکت نیستید، به کمک نرم افزار انبارداری اطلاع از موجودی انواع و اقسام کالاهای انبار برایتان وجود دارد. اینگونه، نظارت هر چه دقیقتر و بهتر بر روی فرآیند ورود و خروج اجناس به انبارها به آسانی از طریق نرم افزار انبارداری برایتان مقدور است.
ویژگیهای نرم افزار انبارداری پارمیس
هوشمندسازی تمامی فرآیندهای مرتبط با انبارهای واحدهای اقتصادی بزرگترین هدف طراحی و فروش نرم افزار انبارداری به شمار میرود. اگر به لپتاپ یا کامپیوتر دسترسی ندارید، استفاده از نرم افزار انبارداری از طریق موبایل و یا تبلت نیز برایتان فراهم است. اینگونه، بر روی دستگاههای بارکدخوان دارای سیستمعامل اندروید، صادرکردن کلیه حوالهها و رسیدها به وسیله اپلیکیشنهای نصبشده بر روی تبلت یا گوشی تلفنهمراه برایتان امکان دارد.
جمع بندی
خرید انواع نرم افزار حسابداری از مجموعه پارمیس، از جمله نرم افزار انبارداری با مزایایی از جمله دریافت پشتیبانی طولانیمدت همراه است.به جز این، دموی رایگان ارائهشده توسط کارشناسان مجموعه میتواند کمکی اساسی به شما در زمان انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری باشد. برای خرید و دریافت نمایندگی نرم افزار های حسابداری و مالی پارمیس با شماره 02187758 تماس و یا به سایت www.ParmisIT.com مراجعه فرمایید.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0