کد خبر : 208685
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱
-

نقد و بررسی LIVING WITH CHUCKY

نقد و بررسی LIVING WITH CHUCKY

  نقد و بررسی LIVING WITH CHUCKY: من یک نقطه نرم برای اسناد ترسناک دارم. من عاشق غواصی عمیق در فیلم ها و سریال های مورد علاقه ام و شنیدن در مورد تاریخچه های داستانی آنها هستم. من دوست دارم در مورد نحوه گردهمایی آنها – نحوه تصور و فیلمبرداری آنها یاد بگیرم. شنیدن داستان‌هایی

 

نقد و بررسی LIVING WITH CHUCKY: من یک نقطه نرم برای اسناد ترسناک دارم. من عاشق غواصی عمیق در فیلم ها و سریال های مورد علاقه ام و شنیدن در مورد تاریخچه های داستانی آنها هستم. من دوست دارم در مورد نحوه گردهمایی آنها – نحوه تصور و فیلمبرداری آنها یاد بگیرم. شنیدن داستان‌هایی از بازیگران و عوامل در حال یادآوری زمانی که صرف کار روی پروژه‌ای می‌کنند که جایگاه ویژه‌ای در قلب من دارد. همیشه نگاهی جذاب به گوشه ای از تاریخ ترسناک و همچنین کمی جشن در همان زمان است.

مستند Kyra Gardner در مجموعه Child’s Play همه اینها را انجام می دهد، به علاوه. او از منظر منحصربه‌فرد به این موضوع می‌پردازد که به معنای واقعی کلمه با سریال بزرگ شده است. پدر او، تونی گاردنر، سال‌ها ناظر جلوه‌های بصری این سریال بوده است. در طول فیلم، او به این می‌بیند که چگونه چاکی در تمام عمرش بخشی از خانواده‌اش بوده است.

 

این مستند با یک فیلم با بررسی فیلم از سریال و مصاحبه با اعضای بازیگران و خدمه آغاز می شود. اطلاعات جالب زیادی در مورد پیدایش فیلم اول و چگونگی پیشرفت آن در ادامه وجود دارد. داستان های سرگرم کننده، کلیپ های فیلم، و عشق زیادی برای کل سریال. من به خصوص از شنیدن صحبت های برد دوریف و فیونا دوریف در مورد نحوه انتقال شخصیت چاکی بین آنها در قسمت های بعدی لذت بردم. به عنوان یک بیننده، این تصمیم همیشه هماهنگی خاصی با آن داشته است و گوش دادن به صحبت های آنها در مورد بازی هایشان و نحوه برخورد آنها با شخصیت بسیار جالب بود.

 

یکی از چیزهایی که من همیشه در مورد فیلم‌های «بازی کودک» دوست داشته‌ام این است که دون مانچینی وقتی می‌خواهد بفهمد چگونه سریال را تازه نگه دارد، نترس است. او هرگز از این که فیلم‌ها را در جهتی جدید ببرد، جان تازه‌ای به مفهوم تزریق کند و ایده‌های قدیمی‌تر را به شیوه‌ای جدید بازگرداند، هراسی ندارد. شنیدن اینکه چگونه برخی از این تصمیمات به وجود آمده اند، همیشه سرگرم کننده است. علاوه بر این، این فیلم به جایگاه سریال در وحشت عجیب و غریب می‌پردازد و اینکه چگونه مانچینی سال‌ها آن را عمداً به بخشی از فضای LGBTQ تبدیل کرده است. این یک تاریخ جذاب و سرگرم کننده است.

اما جنبه‌ای از فیلم که واقعاً آن را متمایز می‌کند، روشی است که بازیگران و عوامل فیلم‌های مختلف را به عنوان یک خانواده به هم متصل می‌کند. گاردنر در مصاحبه‌هایش این موضوع را به‌طور ماهرانه‌ای برجسته می‌کند و واقعاً قلب و روح این فرنچایز است. از طریق هفت فیلم و در حال حاضر یک سریال تلویزیونی، تعدادی از افراد (هم جلوی دوربین و هم پشت دوربین) برای کار روی چندین فصل بازگشته اند. به عنوان مثال، پدر کایرا، تونی، این سریال را در قلب خود نزدیک و عزیز می داند.

 

چندین مصاحبه شونده در مورد ارتباطات زیادی که در طول سال ها کار روی این فیلم ها برقرار کرده اند صحبت می کنند. دوستی هایی که چندین دهه به طول انجامید، از طریق فیلم های متعدد. آنها به عنوان یک خانواده پیوند می خورند و وقتی به “دنیای واقعی” باز می گردند دلتنگ یکدیگر می شوند. آنها ممکن است بین پروژه‌های چاکی ادامه دهند و کارهای دیگری انجام دهند، اما این روابط قوی باقی می‌مانند و دفعه بعد که مانچینی تماس می‌گیرد همانجا منتظر آنها هستند.

 

این روابط مهم هستند. نه فقط به این دلیل که دوستی همیشه خوب است و به اجرای روان کار در مجموعه فیلم کمک می کند. اما چون ساخت فیلم کار زیادی است. این افراد برای فیلمبرداری به سرتاسر دنیا سفر می‌کنند و مجبورند برای ساختن فیلم‌هایی که ما به‌عنوان مخاطب آن‌ها را می‌پسندیم، زمانی را از خانه و خانواده خود دور کنند. و از این طریق آنها خانواده خود را روی مجموعه ساخته اند. خانواده چاکی آنها

این فیلم چیزی بیش از جشنی است برای فرانچایز Child’s Play – این یک نامه عاشقانه برای همه کسانی است که برای زنده کردن آن بسیار تلاش کرده اند. نحوه توصیف آنها که چگونه این سریال بر زندگی آنها تأثیر گذاشته است کاملاً زیبا است. این یک فیلم واقعاً تأثیرگذار است و من شرم ندارم اعتراف کنم که ممکن است یکی دو اشک ریخته باشم. نه با احساس غم، بلکه با شادی. گاردنر به بررسی تأثیر سریال بر زندگی او می پردازد که او واقعاً در دوران کودکی آن را درک نمی کرد، و عمیقاً به روشی می پردازد که سریال به خدمه خود یک خانواده کاملاً جدید داده است تا از آنها حمایت کنند در حالی که آنها از خانواده خود دور شده بودند. به همان اندازه که طرفداران از طریق عشق مشترکشان به یک فیلم با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند، یادآوری این نکته مهم است که افرادی که روی آن فیلم کار کرده اند نیز با آن ارتباط دارند. این ارتباطی پر از خاطرات و داستان و شاید مهمتر از آن خانواده است. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پراپ رابین سود

استفاده از اپل موزیک

ادکلن ورساچه اروس

کرم روز لاکچری کوین

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سیم و کابل کسری

سینی کابل

نصب و تعویض باتری ماشین در محل

تعمیر لباسشویی در تهران

تست علت سرگیجه

آجر نما

قیمت تجهیزات اعلام حریق

خرید صندلی پزشکی

جانکشن باکس

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

قیمت گاری دستی قدیمی

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح