کد خبر : 209365
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۵
-

هالوزیت نانو رس چیست

هالوزیت نانو رس چیست

هالوزیت نانو رس با مورفولوژی مشابه با یک لوله‌ی تو خالی در سایز نانو می‌باشد.  شرکت سیگما آلدریچ یکی از معتبر ترین شرکتی هایی است که در زمینه تولید هالوزیت نانو رس فعالیت دارد و لازم به ذکر است که محصولات سیگما آلدریچ از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. این محصولات در دسته مواد شیمیایی آزمایشگاهی قرار میگیرند که توسط نمایندگی

هالوزیت نانو رس با مورفولوژی مشابه با یک لوله‌ی تو خالی در سایز نانو می‌باشد.  شرکت سیگما آلدریچ یکی از معتبر ترین شرکتی هایی است که در زمینه تولید هالوزیت نانو رس فعالیت دارد و لازم به ذکر است که محصولات سیگما آلدریچ از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. این محصولات در دسته مواد شیمیایی آزمایشگاهی قرار میگیرند که توسط نمایندگی های شرکت سیگما در سراسر دنیا به فروش میرسند.

توضیحات هالوزیت نانو رس

هالوزیت نانو رس دارای رسانایی الکتریکی و گرمایی اندک و میانکنش‌های هیدروژنی قوی است.  به خاطر پیوندهای هیدروژنی قوی، گروه‌های هیدروکسیل داخلی پایداری بالاتری نسبت به گروه‌های هیدروکسیل سطح هالوزیت دارند. این محصول آب خود را در دمایی نزدیک به 300 درجه سانتی گراد از دست می‌دهد. همچون مونت موریلونیت، هالوزیت از دو لایه آلومینوسیلیکات با نسبت 1 به 1 آلومینیوم به سیلیکات تشکیل شده است. بنابراین سطح خارجی این نانولوله دارای ویژگی‌هایی مشابه SiO2 است و هسته‌ی داخلی این سیلندر، با اکسید آلومینوم Al2O3 مرتبط می‌باشد. گزارش‌های بسیاری مبنی بر بهبود ویژگی‌های گرمایی و مکانیکی کامپوزیت‌های پلیمری پس از افزودن نانوتیوب هالوزیت وجود دارند.

هالوزیت نانو کلی در حجم‌های متعدد از جمله حجم عمده به فروش می‌رسد. ساختارهای دارای خلوص بسیار بالای این محصول کیفیت و کاربرد آن را مناسب استانداردهای علمی تحقیقاتی می‌سازد. این محصول علاوه بر فرم‌هایی که دارای مساحت سطح بالا هستند، در قالب سوسپانسیون‌ها و پودرهای نانو نیز تولید می‌شود. این محصول در گریدهای استاندارد متنوعی چون مصارف نظامی، دارویی، کشاورزی و غذایی تولید و مورد استفاده قرار می‌گیرد. بسته بندی این محصولات مطابق با استانداردهای خاصی صورت می‌گیرد که ضامن امنیت و کیفیت آن‌ها است.

کاربرد هالوزیت نانو رس

هالوزیت نانو کلی به طور گسترده به عنوان یک تقویت کننده در انواع نانوکامپوزیت‌هایی که در لیست زیر نام برده می‌شوند بکار می‌رود.

نانوکامپوزیت های پروپیلن-هالوزیت با پیکربندی فضایی ایزوتاکتیک.

کامپوزیت های آلیاژی با رسوب الکترولس / اتوکاتالیستی.

کامپوزیت های پلی (بوتیلن ترفتالات) (PBT).

پوشش های کامپوزیت نانولوله روی-هالوزیت (HNT).

فیلم های نانولوله هالوزیت-هیدروکسی آپاتیت-هیالورونیک اسید.

هالوزیت در ترکیب با پلی آمید، پلی پروپیلن، پلی کاپرولاکتون و فلورالاستومرها.

مورفولوژی لوله‌ای شکل، نسبت طول به قطر بالا و نفوذپذیری پایین اجازه‌ی کاربرد آن به عنوان تقویت کننده را می‌دهند. ساختار شیمیایی و  ویژگی‌های فیزیکی هالوزیت نانو رس در بهبود عملکرد کامپوزیت‌های سیمانی موثر است.

به خاطر ساختار نانویی، هالوزیت نانو رس به عنوان یک فیلر یا پرکننده با ساختار نانو در غشای ماتریس ترکیبی مورد استفاده قرار می‌گیرد و راهکاری جدید برای جداسازی مخلوط‌های گازی و مایع و همچنین تخلیص آب فراهم می‌کند.

هالوزیت نانو رس پتانسیل خوبی در حوزه‌ی رهاسازی کنترل شده‌ی مواد از خود نشان داده است. هندسه‌ی سیلندری و سطح شیمیایی نانولوله‌ی هالوزیت، بر جاذبه‌ی آن‌ها به عنوان یک حامل نانو افزوده اند. حفره‌‌ی لوله‌ای هالوزیت با دارو پر می‌شود و سپس طی چند ساعت دارو از حفره به صورت کنترل شده رها می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پراپ رابین سود

استفاده از اپل موزیک

ادکلن ورساچه اروس

کرم روز لاکچری کوین

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سیم و کابل کسری

سینی کابل

نصب و تعویض باتری ماشین در محل

تعمیر لباسشویی در تهران

تست علت سرگیجه

آجر نما

قیمت تجهیزات اعلام حریق

خرید صندلی پزشکی

جانکشن باکس

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

قیمت گاری دستی قدیمی

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح