کد خبر : 181436
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴
-

هزینه لیزر موهای زائد در سال ۱۴۰۰

هزینه لیزر موهای زائد در سال ۱۴۰۰

هزینه لیزر موهای زائد در سال 1400 انجام لیزر موهای زائد ساده ترین راه برای رهایی از دردسرهای تیغ زدن، اپیلاسیون و کرم های موبر است. لیزر موهای زائد مدتی است که وجود داشته و به هزاران نفر کمک کرده است تا پوستی صاف و بدون درد داشته باشند. اما این روش چگونه عمل می کند؟ و هزینه

هزینه لیزر موهای زائد در سال 1400

انجام لیزر موهای زائد ساده ترین راه برای رهایی از دردسرهای تیغ زدن، اپیلاسیون و کرم های موبر است. لیزر موهای زائد مدتی است که وجود داشته و به هزاران نفر کمک کرده است تا پوستی صاف و بدون درد داشته باشند. اما این روش چگونه عمل می کند؟ و هزینه لیزر موهای زائد در سال 14** به چه عواملی بستگی دارد؟

لیزر موهای زائد برای هدف قرار دادن موها با پالس نوری که بر روی پوست ساطع میشود، طراحی شده است، جایی که نور توسط رنگدانه های پوست جذب می شود، ریشهها را گرم کرده و رشد آن را از بین می برد.

 زیبایی لیزر موهای زائد در این است که بدن شما در نهایت فولیکول های مو را ترمیم کرده و شروع به رشد مجدد مو می کند که پس از آن ممکن است تصمیم بگیرید که دوباره آن ناحیه را درمان کنید. با داشتن نتایج مشخص و ایمن واقعی، باید مرکز لیزر موهای زائد را با در نظر گرفتن این موارد انتخاب کنید. لیزر موهای زائد بیش از یک دهه است که انجام شده است و مطالعات انجام شده برای لیزر موهای زائد نشان داده است که این روش بسیار موثر است.

لیزر موهای زائد چگونه کار می کند؟ 

لیزر موهای زائد با ایجاد پرتویی از نور با شدت بالا برای نفوذ عمیق به بافت پوست عمل می کند. پرتو نور اپیدرم را دور می زند و فولیکول های مو را در ریشه هدف قرار می دهد تا چرخه تولید مثل آن را از کار بیاندازد. طول موج، مدت زمان پالس و سرد شدن بر اساس نوع پوست فرد با مقیاس فیتزپاتریک، از جمله رنگ و درشتی فولیکول مو تعیین می شود.

در هر ویزیت، لیزر موهای زائد معمولا 30 تا 45 دقیقه طول می کشد، بسته به اندازه ناحیه تحت درمان. هر چه ناحیه تحت درمان بزرگ تر باشد، مدت بیشتری طول می کشد، مانند پاها یا پشت. یک متخصص توضیح میدهد که: «اگر ناحیهای بسیار حساس است، گاهی اوقات از یک عامل بیحسکننده استفاده میشود که حدود نیم تا یک ساعت طول میکشد تا تأثیر بگذارد». برای نواحی بزرگ مانند پاها، انتظار داشته باشید که قرار ملاقات شما تقریبا 15 تا 30 دقیقه در هر جلسه طول بکشد و برای نواحی کوچک تر مانند چانه یا لب، درمان فقط چند دقیقه طول خواهد کشید.

شما و پزشکتان از عینک ایمنی برای محافظت از چشمان خود در طول درمان لیزر موهای زائد استفاده می کنید. 

عوامل موثر بر هزینه لیزر موهای زائد در سال 1400

هنگامی که به دنبال مرکز لیزر موهای زائد در منطقه خود هستید، مطمئن شوید که راهنمای زیر را دنبال می کنید تا بهترین تکنسین ها و قیمت گذاری برای درمان خود را بیابید. هرگز نباید مرکز لیزر را صرفا بر اساس قیمت انتخاب کنید؛ زیرا این یک روش تنظیم شده است که می تواند خطرناک باشد و نیاز به مراقبت حرفه ای دارد. 

عواملی که ممکن است بر هزینه لیزر موهای زائد تأثیر بگذارد عبارت اند از:

  • مکان برای درمان
  • قدرت بازار کسب و کار
  • تجربه تکنسین 
  • ناحیه بدن درمان
  • تعداد جلسات
  • رنگ پوست

محل انجام لیزر درمانی

موقعی که لیزر درمانی را در نظر می گیریم محل سکونت مهم است. این مولفه بر هزینه لیزر موهای زائد تاثیرگذار است و مشخص می کند که شما چقدر باید پرداخت کنید. برای مثال قیمت ها در منطقه خوشنام تهران با منطقه دیگر بسیار متفاوت است. 

قدرت بازار کسب و کار

داشتن اقتدار، نفوذ و قدرت بازار در یک منطقه منتخب هنگام راه اندازی یک تجارت، به ویژه برای یک مرکز لیزر موهای زائد که مشتریان زیادی دارد، بسیار مهم است. قیمت ممکن است به دلیل داشتن خدمات، نفوذ و محصول بهتر تغییر کند. 

تجربه تکنسین

بسته به تکنسینی که انتخاب می کنید و سطح تجربه ای که فرد کسب می کند، ممکن است بسته به سطح تجربه و اعتمادی که کسب و کار دارد، هزینه لیزر موهای زائد پرداخت کنید. به عنوان مثال، برای انجام لیزر درمانی به یک مرکز جراحی پلاستیک با یک جراح دارای مجوز هیئت مدیره اعتماد بیشتری نسبت به لیزردرمانی در مرکزی معمولی دارید.

ناحیه درمان بدن

ناحیه درمان مهم است؛ زیرا همیشه میزان هزینه لیزر موهای زائد را تغییر می دهد. برای مثال قیمت لیزر کردن ناحیه ای از پاها با لیزر گردن متفاوت است.

تعداد جلسات

برای تاثیر بیشتر این روش انجام چندین درمان لیزری، معمولا برای یک دوره درمان 6 هفته ای، به شدت توصیه می شود. اگر مرکز مشاوره ارائه دهد، تکنسین شما تعداد جلسات توصیه شده را بسته به درمان شما توصیه می کند.

چه تجهیزات لیزری استفاده می شود

هنگام انتخاب مرکز لیزر، باید فناوری مورد استفاده در مطب را نیز در نظر بگیرید. تجهیزات لیزر در میزان درمان شما اهمیت دارد. سازندگان تجهیزات ممکن است شامل Cynosure، BISON، لیزر دایود، Ruby Laser ND YAG و Alexandrite باشند. برای آشنایی با بهترین دستگاه لیزر به لینک زیر مراجعه فرمایید.

بهترین دستگاه لیزر

چگونه برای لیزر موهای زائد قبل و بعد از آن آماده شویم

هنگام مراجعه به لیزر درمانی، پیروی از این راهنماهای ساده برای داشتن بهترین تجربه درمانی و داشتن نتایج عالی بسیار مهم است. درمان ممکن است نه به دلیل مرکز لیزر، بلکه به این دلیل که مراجعه کننده برای درمان و مراقبت های لیزر که باید دنبال شود، خوب پیش نرود.

  • ناحیه ای را که می خواهید لیزر کنید، بتراشید.
  • دوش تازه، پاک کردن تمام روغن ها، کرم ها، آرایش قبل از لیزر
  • از قرار گرفتن در معرض نور خورشید در ناحیه درمان خودداری کنید.
  • در صورت تجویز از ضد آفتاب استفاده کنید.
  • از کرم های شیمیایی تولید شده در ناحیه لیزر استفاده نکنید.
  • به مدت هفته از تزریق بوتاکس یا تزریق در ناحیه خودداری کنید.
  • همیشه هیدراته بمانید.

How Much Does Permanent Laser Hair Removal Cost In India - DocLists

هزینه لیزر موهای زائد در سال 1400

سخن آخر

اگر چه ممکن است هزینه لیزر موهای زائد بالا باشد، اما یک گزینه عالی برای خلاص شدن از شر فولیکول های ناخواسته است. در نهایت می تواند در درازمدت نیز باعث صرفه جویی در پول شود. با این حال، حذف موهای زائد تمام و کمال نیست. اگر چه بدون شک در کاهش رشد مو موثر است، اما در هر فردی متفاوت است. بنابراین، بسته به نوع مو، پوست و ناحیه درمان، این روش موهای زائد را برای همیشه از بین نمی برد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پراپ رابین سود

استفاده از اپل موزیک

ادکلن ورساچه اروس

کرم روز لاکچری کوین

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سیم و کابل کسری

سینی کابل

نصب و تعویض باتری ماشین در محل

تعمیر لباسشویی در تهران

تست علت سرگیجه

آجر نما

قیمت تجهیزات اعلام حریق

خرید صندلی پزشکی

جانکشن باکس

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

قیمت گاری دستی قدیمی

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح