کد خبر : 201080
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۵
-

کارگردان River City Ransom درگذشت

کارگردان River City Ransom درگذشت

به گزارش خبرفوق العاده و به نقل از gametplay میتسوهیرو یوشیدا، رئیس Miracle Kidz و مدیر NES محبوب River City Ransom، به طور ناگهانی درگذشت. River City Ransom جایگاه ویژه ای در خاطرات بسیاری از گیمرهای دوران سیستم سرگرمی نینتندو دارد. این یک تجربه ضرب و شتم شدید ارائه کرد، آن را در یک دنیای

به گزارش خبرفوق العاده و به نقل از gametplay میتسوهیرو یوشیدا، رئیس Miracle Kidz و مدیر NES محبوب River City Ransom، به طور ناگهانی درگذشت.

River City Ransom جایگاه ویژه ای در خاطرات بسیاری از گیمرهای دوران سیستم سرگرمی نینتندو دارد. این یک تجربه ضرب و شتم شدید ارائه کرد، آن را در یک دنیای قابل کاوش قرار داد و عناصر RPG و ویژگی‌های جدیدی مانند ذخیره مبتنی بر کد را اضافه کرد. River City Ransom توسط Mitsuhiro Yoshida کارگردانی شد، نامی که در اواخر دهه 80 و اوایل دهه 90 لحظات درخشانی داشت و از آن زمان به عنوان رئیس Miracle Kidz به بازی بازگشت. متأسفانه، اکنون تأیید شده است که یوشیدا، خالق River City Ransom، به طور ناگهانی درگذشت.

River City Ransom Director Has Died

درگذشت میتسوهیرو یوشیدا از طریق حساب توییتر Miracle Kidz تایید شد. در یک پست امضا شده از کل تیم توسعه Miracle Kidz، که کار آن توسط سری River City Ransom Kunio-kun هدایت می شود، گفته می شود که مرگ یوشیدا به طور ناگهانی در 30 آگوست اتفاق افتاده است. جزئیات بیشتری در مورد وضعیت ارائه نشده است. این تیم همچنین از فالوورهای خود برای “حمایت پرشور” آنها تشکر کرد و خاطرنشان کرد که پیام ها با اعضای کارکنان Miracle Kidz و خانواده یوشیدا ارسال و به اشتراک گذاشته خواهد شد.

یوشیدا کار خود را در صنعت بازی های ویدیویی شروع کرد و در Nihon Maicom Kaihatsu کار پاره وقت روی پیکسل آرت کار کرد. او روی بازی های مختلفی کار کرد از جمله Argus، New Flame!! حرفه ای بیس بال، Psycho Pigs UXB، و بسیاری دیگر. او در نهایت از NMK به Technos رفت، جایی که او تلاش شرکت را برای ایجاد یک بازی اصلی Super Dodge Ball برای سیستم سرگرمی نینتندو رهبری کرد. این همان بازی بود که به یوشیدا اجازه داد تا سبک هنری به یاد ماندنی را ایجاد کند که از آن زمان فرنچایز Kunio-kun را تعریف کرد.

در سال‌های پس از آن، Yoshida تلاش کرد تا بازی‌های Kunio-kun را با Miracle Kidz بازگرداند، اگرچه این پروژه‌ها بدون مجوز بوده و برای جلب حمایت قابل توجه تلاش کرده‌اند. او همچنین هنر شخصی‌سازی‌شده را در سبک هنری پیکسلی Kunio-kun برای طرفداران انجام داده است. نمی توان درک کرد که ریور سیتی رانسوم چقدر بر زندگی یوشیدا تأثیر داشته است و او چقدر آن را پذیرفته است.

یوشیدا میراثی از عشق و حمایت از ژانر و سبکی از بازی‌های ویدیویی تحت تأثیر River City Ransom و Super Dodge Ball و همچنین هنر کار یوشیدا به جای گذاشته است. Arc System Works که اکنون مالکیت Kunio-kun را در اختیار دارد، River City Girls را در سال 2019 منتشر کرد و دنباله آن در حال ساخت است. ژانر beat’em up به طور کلی در حال تجدید حیات است.

از دست دادن میتسوهیرو یوشیدا یکی از مواردی است که مطمئناً در صنعت بازی های ویدیویی احساس می شود، حتی اگر نام او در چشم انداز بازی های مدرن چندان آشنا نباشد. او دلتنگ خواهد شد، اما فراموش نمی شود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پراپ رابین سود

استفاده از اپل موزیک

ادکلن ورساچه اروس

کرم روز لاکچری کوین

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سیم و کابل کسری

سینی کابل

نصب و تعویض باتری ماشین در محل

تعمیر لباسشویی در تهران

تست علت سرگیجه

آجر نما

قیمت تجهیزات اعلام حریق

خرید صندلی پزشکی

جانکشن باکس

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

قیمت گاری دستی قدیمی

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح