کد خبر : 92495
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
-

کتاب بازاریابی خدمات چاپ و روانه بازار شد

کتاب بازاریابی خدمات چاپ و روانه بازار شد

  کتاب “بازاریابی خدمات” عنوان اثری است که به تازگی در انتشارت جهاد دانشگاهی استان کردستان منتشر شده است، این اثر نوشته مانفرد برون، دومینیک جورجی و ترجمه خانم سهیلا مهمانوازان و آقای کیوان موسوی چشمه کبودی می‌باشد. خلق ارزش مهم‌ترین چالش شرکت‌‏های خدماتی است، بازاریابی خدمات معمولاً از نقطه نظرعملیاتی، با شروع از ویژگی‏‌های خاص

کتاب بازاریابی خدمات چاپ و روانه بازار شد

  کتاب “بازاریابی خدمات” عنوان اثری است که به تازگی در انتشارت جهاد دانشگاهی استان کردستان منتشر شده است، این اثر نوشته مانفرد برون، دومینیک جورجی و ترجمه خانم سهیلا مهمانوازان و آقای کیوان موسوی چشمه کبودی می‌باشد.

خلق ارزش مهم‌ترین چالش شرکت‌‏های خدماتی است، بازاریابی خدمات معمولاً از نقطه نظرعملیاتی، با شروع از ویژگی‏‌های خاص خدمات، مورد توجه قرار می‏‌گیرد. به طور کلی بیشتر متون بازاریابی خدمات جزئیات و مشخصات را شامل نمی‏‌شود و سازماندهی آن‌ها معمولاً به طور سنتی و اغلب پیرو رویکرد 4Ps است.

این کتاب علاوه بر اینکه شامل یک دیدگاه استراتژیک است، به طور نوآورانه‌‏ای ویژگی‌‏های خدمات را به نظم درآورده و رویکردی علمی و عملی را برای بازاریابی خدمات ارزش محور ارائه می‌دهد.

وجود این کتاب درکتابخانه هر مدیر خدمات حرفه‌ای، ضروری به نظر می‌رسد.

کتاب “بازاریابی خدمات” در 505  صفحه در قطع وزیری و با قیمت 100 هزار تومان در آبان ماه 1400 توسط سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی استان کردستان منتشر شده است. علاقه‌مندان برای تهیه این اثر می‌توانند با سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی استان کردستان با شماره تماس 33287517-087 تماس حاصل فرمایند.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خرید بازدید لایو

درمان بواسیر با لیزر

لوله پلیکا

دندانپزشکی آیریک