کد خبر : 181249
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰
-

کسب مقام دوم عکاس سیستان وبلوچستان درجشنواره بین المللی دبی

کسب مقام دوم عکاس سیستان وبلوچستان درجشنواره بین المللی دبی

ایسنا/سیستان و بلوچستان عکاس خوش ذوق سیستانی توانست با ارائه تصویر هوایی که بوسیله هلی شات از شاهرگ‌های آبی منطقه سیستان تهیه کند در جشنواره بین المللی exposure که در امارات متحده عربی و در شهر دبی برگزار گردید در بخش Drone یا پرنده بدون سرنشین مقام دوم رو کسب کند. احمد عباسی مقدم در گفت

کسب مقام دوم عکاس سیستان وبلوچستان درجشنواره بین المللی دبی

ایسنا/سیستان و بلوچستان عکاس خوش ذوق سیستانی توانست با ارائه تصویر هوایی که بوسیله هلی شات از شاهرگ‌های آبی منطقه سیستان تهیه کند در جشنواره بین المللی exposure که در امارات متحده عربی و در شهر دبی برگزار گردید در بخش Drone یا پرنده بدون سرنشین مقام دوم رو کسب کند.

احمد عباسی مقدم در گفت وگو با ایسنا گفت: برای شرکت در این جشنواره که از جشنواره‌های مطرح بین المللی است و شرکت کنندگان زیادی از سراسر دنیا در آن شرکت می‌کنند ۱۰ اثر در بخش پرنده بدون سرنشین یا هلی شات ارسال کردم، که خوشبختانه یکی از آثارم که تصویر هوایی از شاهرگ‌های آبی منطقه در انتهای رودخانه هامون را نشان می‌داد و در ارتفاع ۵۰۰  متری از سطح زمین گرفته شده بود، توانست حائز رتبه دوم در این جشنواره شود.

وی بابیان اینکه مقام اول جشنواره را آلبرت دروس از کشور هلند که یکی از عکاسان مشهور است به خود اختصاص داد، افزود: سال‌هاست که بخاطر علاقه‌ای که به این حرفه دارم عکاسی می‌کنم وجشنواره‌های داخلی و بین المللی زیادی هم شرکت کرده‌ام اما واقعا وقتی شنیدم در بین عکاسان مطرح دنیا توانسته‌ام از دورترین نقطه با کمترین امکانات به عنوان یک سیستان و بلوچستانی و مهم‌ترازآن یک ایرانی در بین کشورهای شرکت کننده نام کشورم را بر سرزبان‌ها بیاندازم احساس بسیار خوب و وصف ناشدنی دارم.

این عکاس خوش ذوق ادامه داد: اگر جه برای آثاری که به عنوان اول و دوم برگزیده می‌شوند جوایز نقدی هم در نظر گرفته شده ولی برای من علاوه براینکه ارزش هنری کارم خیلی مهم است، اعتماد به توانایی انجام کار و اینکه توانستم باوجود عکاسان مطرح دنیا، اثری را معرفی کنم که مقام دوم راکسب کند، خیلی اهمیت دارد.

عباسی مقدم افزود: در منطقه سیستان استعدادهای بسیار باارزش و پتانسیل‌های بسیار خوبی در زمینه عکاسی داریم که متاسفانه از کمترین امکانات برخوردارند اما با این‌حال هم، چون علاقمندبه عکاسی هستند دست از کار نمی‌کشند.

وی ادامه داد: دیدگاه یک عکاس چه در بخش مستند، خبر و طبیعت در نشان دادن معضلات، مشکلات، جاذبه ها و طبیعت زیبا در منطقه‌ای که زندگی می‌کند می‌تواند بسیار تاثیرگذارباشد به گونه‌ای که حتی دربرخی موارد باعث تحولات بسیار چشم‌گیری نیز بشود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پراپ رابین سود

استفاده از اپل موزیک

ادکلن ورساچه اروس

کرم روز لاکچری کوین

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سیم و کابل کسری

سینی کابل

نصب و تعویض باتری ماشین در محل

تعمیر لباسشویی در تهران

تست علت سرگیجه

آجر نما

قیمت تجهیزات اعلام حریق

خرید صندلی پزشکی

جانکشن باکس

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

قیمت گاری دستی قدیمی

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح