کد خبر : 208724
تاریخ انتشار : شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۵
-

کولرهای گازی سری Hi-Smart جی پلاس

کولرهای گازی سری Hi-Smart جی پلاس

کولرهای گازی سری Hi-Smart جی پلاس، محصول جدید شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران است که در دو حالت سرمایش و گرمایش عمل می کند. سری Hi-Smart جی پلاس در ظرفیت های 9000، 12000، 18000 و 24000 Btu/hr به بازار عرضه شده و قابلیت کارکرد تا دمای 43 درجه سانتیگراد را دارد. این محصول هم مانند تمامی کولرگازی های اسپلیت دارای دو قسمت داخلی و خارجی است. قسمت خارجی، وظیفه خنک

کولرهای گازی سری Hi-Smart جی پلاس، محصول جدید شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران است که در دو حالت سرمایش و گرمایش عمل می کندسری Hi-Smart جی پلاس در ظرفیت های 9000، 12000، 18000 و 24000 Btu/hr به بازار عرضه شده و قابلیت کارکرد تا دمای 43 درجه سانتیگراد را دارد.

این محصول هم مانند تمامی کولرگازی های اسپلیت دارای دو قسمت داخلی و خارجی استقسمت خارجی، وظیفه خنک کردن گاز را برعهده دارد که در فضای باز نصب می شوداین یونیت با اتصالات و لوله ها به پنل داخلی مرتبط می شودیونیت داخلی که از طراحی زیبایی برخوردار است داخل اتاق یا سالن نصب می شود و وظیفه وزش باد را ایفا می کندمحصول جدید شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران مجهز به کمپرسور هوشمند اینورتر دی سی روتاری است که علاوه بر یکنواختی سرمایش و گرمایش، موجب کاهش چشمگیر مصرف برق نیز می شود.

R:\Marketing\Public\Archive\Roya Salarkia\Mehdi Forqani\hi-smart.jpg

یکی از مشخصه های فوق العاده این سری از کولرهای گازی جی پلاس استفاده از گاز مبرد R32 است که برای اولین بار در ایران در دستگاه های کولر گازی استفاده شده است. نکته جالب در مورد گاز R32 این است که این گاز دارای ODP صفر و *** 650 استهمین مسئله باعث می شود تا این کولر جزو محصولات دوستدار محیط زیست قرار گیرد.

علاوه بر این، کولرهای گازی سری Hi-Smart جی پلاس با پرتاب چهارجهته باد، یکنواخت ترین و مطلوب ترین هوا را در تمام نقاط محیط ایجاد می کند.

R:\Marketing\Public\Archive\Roya Salarkia\Mehdi Forqani\IMG_83433.jpg

کولرهای گازی سری Hi-Smart جی پلاس، به حسگرهای حرارتی مجهز هستند که به کمک آن می توانند دما و شرایط محیط را مورد بررسی قرار دهند و سرعت فن را متناسب با آن تنظیم کنند. برای این محصول حالت خواب (Sleep Modeهم در نظر گرفته شده است؛ در این حالت دستگاه به صورت خودکار بهترین شرایط خواب را تشخیص داده و همواره دما را در حالت مناسب نگه می دارد.

از دیگر قابلیت های این سری از کولرهای گازی جی پلاس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تکنولوژی پره های طلایی (****** Fin)
  • کارکرد هوشمند
  • اپلیکیشن کاربردی
  • قابلیت اتصال به سیستم Wi-Fi داخلی و کنترل مرکزی
  • پرتاب باد طولانی
  • قابلیت تنظیم رطوبت
  • مجهز به تایمر
  • تکنولوژی تصفیه هوای چند لایه

کولرهای گازی جی پلاس دارای 5 سال ضمانت تعویض كمپرسور، 24 ماه گارانتی قطعات فنی (با قابلیت تمدید گارانتی) و پشتیبانی 24 ساعته شرکت گلدیران می باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پراپ رابین سود

استفاده از اپل موزیک

ادکلن ورساچه اروس

کرم روز لاکچری کوین

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سیم و کابل کسری

سینی کابل

نصب و تعویض باتری ماشین در محل

تعمیر لباسشویی در تهران

تست علت سرگیجه

آجر نما

قیمت تجهیزات اعلام حریق

خرید صندلی پزشکی

جانکشن باکس

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

قیمت گاری دستی قدیمی

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح