کد خبر : 190275
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶
-

۳۵ هزار تن سیب در بروجرد تولید می‌شود

۳۵ هزار تن سیب در بروجرد تولید می‌شود

ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: ۳۵ هزار تن سیب در شهرستان تولید می‌شود. احمد گودرزیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: پتانسیل‌های خوبی در زمینه گردشگری در بروجرد وجود دارد شاید اولین پتانسیل ما بحث آب‌وهوای شهرستان است که دارای چهارفصل است. وی تصریح کرد: در بحث گردشگری خیلی ظرفیت داریم ولی ممکن

۳۵ هزار تن سیب در بروجرد تولید می‌شود

ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: ۳۵ هزار تن سیب در شهرستان تولید می‌شود.

احمد گودرزیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: پتانسیل‌های خوبی در زمینه گردشگری در بروجرد وجود دارد شاید اولین پتانسیل ما بحث آب‌وهوای شهرستان است که دارای چهارفصل است.

وی تصریح کرد: در بحث گردشگری خیلی ظرفیت داریم ولی ممکن است که در این راستا خیلی کار نشده باشد و بخش خصوصی وارد کار شده اتفاقات خوبی در شهرستان در حال شکل‌گیری است.

معاون استاندار لرستان خاطرنشان کرد: یک منطقه گردشگری جدیدی به‌عنوان بیشه دالان در حال احداث بوده که بسیار زیبا است و قسمتی از آن برای بومگردی یا گردشگری در آنجا در حال طراحی است.

گودرزیان اضافه کرد: منطقه دیگر در بروجرد گلدشت بوده که چشم‌انداز بسیار زیبا دارد و از گلدشت که عبور کنیم و پس از عبور از باغ‌های سیب این منطقه به ونایی می‌رسیم دربند ونایی محیطی بسیار زیبا بکر و قشنگ است که امیدواریم از این ظرفیت استفاده شود چراکه امروز شاید صنعت خیلی کار برای اشتغال‌زایی و درآمدزایی مردم خیلی کار انجام ندهد اما در راستای گردشگری می‌تواند کارهای مفید و خوبی انجام بگیرد.

وی بیان کرد: بروجرد در یک منطقه‌ای قرارگرفته که خوزستانی‌ها به این شهر خیلی راحت می‌توانند سفر کنند و در واقع از این آب‌وهوا استفاده کنند.

فرماندار بروجرد ادامه داد: همچنین بند خاکی در قسمت شمال بروجرد ایجاد شده یک منطقه واقعاً دیدنی و جذاب برای گردشگری است که ماه‌های آینده مورد بهره‌برداری خواهد گرفت.

گودرزیان اظهار کرد: سالانه ۳۵ هزار تن سیب در بروجرد وجود دارد ولی صنایع تبدیلی آن را نداریم که امیدواریم از این صنایع استفاده کنیم و برای بروجرد یک برنامه پنج‌ساله در نظر بگیریم که به‌عنوان توسعه بروجرد مدنظر باشد.

وی تصریح کرد: دو تا دانشگاه توانمند؛ دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه آیت‌الله‌العظمی بروجردی در بروجرد فعال هستند که خوشبختانه چند سالی است که با صنعت عجین شده‌اند و یکسری کارهای تلفیقی در حال انجام است که در آینده شاهد نتیجه و ثمره آن خواهیم بود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پراپ رابین سود

استفاده از اپل موزیک

ادکلن ورساچه اروس

کرم روز لاکچری کوین

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سیم و کابل کسری

سینی کابل

نصب و تعویض باتری ماشین در محل

تعمیر لباسشویی در تهران

تست علت سرگیجه

آجر نما

قیمت تجهیزات اعلام حریق

خرید صندلی پزشکی

جانکشن باکس

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

قیمت گاری دستی قدیمی

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح