کد خبر : 187767
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱
-

آغاز راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن در هرمزگان

آغاز راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن در هرمزگان

ایسنا/هرمزگان راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن در سواحل نیلگون خلیج فارس آغاز شد.  راهپیمایی در بندرعباس از ساعت ۹:۳۰ صبح، از میدان لارک تا بوستان غدیر (زیر پرچم) برگزار می‌شود. شهروندان می‌توانند با تزیین خودروها و موتورهای شخصی، در این راهپیمایی شرکت کنند، همچنین در یوم الله ۲۲ بهمن، راهپیمایی دریایی نیز در سواحل نیلگون خلیج

آغاز راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن در هرمزگان

ایسنا/هرمزگان راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن در سواحل نیلگون خلیج فارس آغاز شد.

 راهپیمایی در بندرعباس از ساعت ۹:۳۰ صبح، از میدان لارک تا بوستان غدیر (زیر پرچم) برگزار می‌شود. شهروندان می‌توانند با تزیین خودروها و موتورهای شخصی، در این راهپیمایی شرکت کنند، همچنین در یوم الله ۲۲ بهمن، راهپیمایی دریایی نیز در سواحل نیلگون خلیج فارس برگزار می‌شود. سخنران این مراسم حجت الاسلام علی سعیدی، رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا است.

مسیر راهپیمایی خودرویی و موتوری در شهرستان رودان از میدان جمهوری اسلامی تا گلزار شهدا، بندرخمیر از میدان سردار سلیمانی تا گلزار شهدا و در بشاگرد – شهر گوهران از مقابل نمایندگی بهزیستی تا گلزار شهدای گمنام است.

این مراسم در جزیره هرمز از میدان شهدا به سمت گلزار شهدای هرمز، شهرستان سیریک از ورودی شهر بندر سیریک تا گلزار شهدای گمنام، در حاجی آباد از میدان امیرکبیر تا امامزادگان سید محمد و سید امیرنظام الدین، در جاسک از میدان امام خمینی (ره) – بلوار امام تا سه راهی ورودی جاسک و در قشم از میدان سردار سلیمانی تا میدان‌های شهدا گمنام و حافظ در بوستان زیتون برگزار می‌شود.

راهپیمایی خودرویی و موتوری در شهرستان بندرلنگه نیز از مقابل گلزار شهدای گمنام تا مسجد جامع، پارسیان از میدان جمهوری تا گلزار شهدای این شهرستان، شهرستان بوموسی از میدان امام حسین (ع) به سمت رینگ جزیره تا گلزار شهدا، میناب از میدان ۲۲ بهمن تا بلوار امام خمینی (ره)، و شهرستان بستک از گلزار شهدا – بلوار امام خمینی تا بوستان جهانگیریه برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

تعمیر لباسشویی

قیمت گاری دستی قدیمی

سئو در مشهد

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

درمان قطعی گال

اسباب بازی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

تعمیر لباسشویی سامسونگ

ممبر اجباری تلگرام

مرجع قیمت خرید و فروش گرافیت چرب

تقویت انتن موبایل

شیشه اتومبیل ارزان

تعمیر گیربکس اچ سی کراس H30Cross

تعمیر لباسشویی

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح