کد خبر : 181094
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳
-

احتمال اعمال محدودیت‌ برای حضور دانشجویان اکسترن علوم پزشکی اهواز

احتمال اعمال محدودیت‌ برای حضور دانشجویان اکسترن علوم پزشکی اهواز

ایسنا/خوزستان مدیر امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز گفت: در ترم جدید دانشجویان انترن دوره‌های کارآموزی را به صورت حضوری می‌گذرانند اما احتمالا برای دانشجویان اکسترن، محدودیت‌هایی در نظر گرفته شود که در این باره بحث خواهد شد. مهدی تولا در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تا جایی که اطلاع دارم اکثر امتحانات حضوری دانشگاه

احتمال اعمال محدودیت‌ برای حضور دانشجویان اکسترن علوم پزشکی اهواز

ایسنا/خوزستان مدیر امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز گفت: در ترم جدید دانشجویان انترن دوره‌های کارآموزی را به صورت حضوری می‌گذرانند اما احتمالا برای دانشجویان اکسترن، محدودیت‌هایی در نظر گرفته شود که در این باره بحث خواهد شد.

مهدی تولا در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تا جایی که اطلاع دارم اکثر امتحانات حضوری دانشگاه به پایان رسیده‌اند اما اگر امتحانی باقی مانده است، با توجه به وضعیت کنونی استان از نظر شیوع کرونا، اعلام کرده‌ایم که به صورت مجازی برگزار شود.

وی افزود: به نظر می‌رسد که نیم سال دوم به صورت مجازی و از طریق سامانه نوید ارائه شود. البته دانشجویان انترن دوره‌های کارآموزی ترم آینده را به صورت حضوری می‌گذرانند اما احتمالا برای دانشجویان اکسترن محدودیت‌هایی در نظر گرفته شود که در این باره بحث خواهد شد.

مدیر امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پایان با اشاره به نحوه ارائه درس های عملی در نیم سال آینده، تصریح کرد: درس های عملی به صورت مجازی برگزار خواهند شد و در صورتی که امکان ارائه مجازی برای برخی از دروس نباشد، به ترم‌ آینده موکول خواهند شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

تعمیر لباسشویی

قیمت گاری دستی قدیمی

سئو در مشهد

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

درمان قطعی گال

اسباب بازی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

تعمیر لباسشویی سامسونگ

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

تعمیر لباسشویی

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح