کد خبر : 179971
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
-

احداث چهارخطه گرمی به بیله‌سوار جزو برنامه‌های اصلی سال آینده است

احداث چهارخطه گرمی به بیله‌سوار جزو برنامه‌های اصلی سال آینده است

ایسنا/اردبیل رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: در بودجه سال آینده با رشد ۷۷ درصدی سعی بر این خواهد بود تا طرح‌های زیربنایی استان اردبیل به سرانجام رسیده که برای این شهرستان نیز احداث چهارخطه گرمی به بیله‌سوار جزو برنامه‌های اصلی است. داود شایقی ۴ دی‌ماه در جلسه ستاد تسهیل و اقتصاد مقاومتی شهرستان

احداث چهارخطه گرمی به بیله‌سوار جزو برنامه‌های اصلی سال آینده است

ایسنا/اردبیل رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: در بودجه سال آینده با رشد ۷۷ درصدی سعی بر این خواهد بود تا طرح‌های زیربنایی استان اردبیل به سرانجام رسیده که برای این شهرستان نیز احداث چهارخطه گرمی به بیله‌سوار جزو برنامه‌های اصلی است.

داود شایقی ۴ دی‌ماه در جلسه ستاد تسهیل و اقتصاد مقاومتی شهرستان بیله‌سوار اظهار کرد: با کاهش تمرکزگرایی در بودجه سال آینده توزیع اعتبارات بر اساس عملکرد واقعی انجام می‌شود تا تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و ایجاد زیرساخت‌ها برای سرمایه‌گذاری موردتوجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: باتوجه‌به مرزی بودن شهرستان بیله‌سوار و اولویت توسعه صادرات غیرنفتی از طریق گمرک این منطقه تلاش بر این است تا تجارت خارجی با حمایت و اعمال مشوق‌های مناسب درست و منطقی هدف‌گذاری شده تا تراز تجاری مثبتی را در سال‌های پیشرو شاهد باشیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل بیان کرد: در سالی که مقام معظم رهبری به نام تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها نام‌گذاری کرده تلاش مسئولان استانی بر این بوده تا با برگزاری منظم جلسات ستاد تسهیل و اقتصاد مقاومتی موانع پیشروی سرمایه‌گذاران رفع و تقویت حوزه تولید و اشتغال رقم بخورد.

شایقی افزود: از همین روی یکی از رویکردهای بودجه سال آینده توجه به بهره‌وری با ایجاد تحول در نظام توسعه کشور است که این امر می‌تواند به بهبود معیشت مردم و تقویت اقتصاد مولد کمک کند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

تعمیر لباسشویی

قیمت گاری دستی قدیمی

سئو در مشهد

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

درمان قطعی گال

اسباب بازی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

تعمیر لباسشویی سامسونگ

ممبر اجباری تلگرام

مرجع قیمت خرید و فروش گرافیت چرب

تقویت انتن موبایل

شیشه اتومبیل ارزان

تعمیر گیربکس اچ سی کراس H30Cross

تعمیر لباسشویی

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح