کد خبر : 179407
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
-

ترافیک روان در محور های مواصلاتی کشور

ترافیک روان در محور های مواصلاتی کشور

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک روان در اکثر محور های مواصلاتی کشور خبر داد. سرهنگ احمد شیرانی در گفت و گو با ایسنا در باره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محور های مواصلاتی کشور گفت: وضعیت ترافیک جاده ها روان  گزارش شده است اما در مبادی ورودی به شهر

ترافیک روان در محور های مواصلاتی کشور

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک روان در اکثر محور های مواصلاتی کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت و گو با ایسنا در باره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محور های مواصلاتی کشور گفت: وضعیت ترافیک جاده ها روان  گزارش شده است اما در مبادی ورودی به شهر تهران ترافیک نیم سنگین صبحگاهی همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی در خصوص بارندگی به صورت برف، باران و وزش باد شدید که از استانهای نیمه غربی کشور شروع خواهد شد و به تدریج تا روز جمعه اکثر استانهای کشور را در بر می گیرد لازم است رانندگان قبل از سفر از آخرین وضعیت جوی راهها اطلاع حاصل کنند و از سفرهای غیرضروری در این ایام خودداری کنند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: همراه داشتن زنجیر چرخ در این فصل در هنگام سفر الزامی است.
وی افزود: تیمهای پلیس راه با آمادگی کامل در سطح جاده ها حضور دارند و تمامی پیش بینی های لازم برای تردد ایمن و بدون مشکل خودروها در جاده های کشور صورت گرفته است.

سرهنگ شیرانی ادامه داد: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت تردد شبانه خودروها از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد کماکان در شهرهای گروه قرمز و نارنجی و زرد و آبی ادامه دارد.

وی در خصوص انسداد جاده چالوس نیز گفت: با توجه به انجام عملیات کارگاه جاده ای مهم که منجر به انسداد محور چالوس در حدفاصل کیلومتر 5 الی 15 از مرزن آباد تا دزدبن شده است، این محور از ساعت 08:00 الی 17:00  تا 12 اسفند، روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هرهفته بغیر از روزهای شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روزهای قبل و بعد از تعطیلات چندروزه، در زمان اجرای عملیات مسدود خواهد بود. تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام میشود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

قیمت گاری دستی قدیمی

سئو در مشهد

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

درمان قطعی گال

اسباب بازی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

تعمیر لباسشویی سامسونگ

ممبر اجباری تلگرام

مرجع قیمت خرید و فروش گرافیت چرب

تقویت انتن موبایل

شیشه اتومبیل ارزان

تعمیر گیربکس اچ سی کراس H30Cross

تعمیر لباسشویی

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح