کد خبر : 184183
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵
-

ثبات قدم و روحیه جهادی رمز موفقیت ملت در تمام عرصه‌هاست

ثبات قدم و روحیه جهادی رمز موفقیت ملت در تمام عرصه‌هاست

ایسنا/لرستان یک استاد حوزه و دانشگاه رمز موفقیت ملت ایران در تمام عرصه‌ها را ثبات قدم و روحیه جهادی دانست و گفت: دشمن علی‌الرغم رسانه‌های مختلفی که دارد و با راه انداختن بحث تابستان داغ، در اهداف خود برعلیه ایران شکست خورده است. حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم طهماسبی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: دشمنان در جبهه‌های

ثبات قدم و روحیه جهادی رمز موفقیت ملت در تمام عرصه‌هاست

ایسنا/لرستان یک استاد حوزه و دانشگاه رمز موفقیت ملت ایران در تمام عرصه‌ها را ثبات قدم و روحیه جهادی دانست و گفت: دشمن علی‌الرغم رسانه‌های مختلفی که دارد و با راه انداختن بحث تابستان داغ، در اهداف خود برعلیه ایران شکست خورده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم طهماسبی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: دشمنان در جبهه‌های نظامی، تفرقه‌افکنی و تهاجم فرهنگی شکست خورده‌اند.

وی افزود: جریان تحریف ریشه قرآنی دارد و عامه مردم را هدف قرار داده است، تصمیم‌سازان جامعه باید هوشیار باشند چراکه دشمن برای آنان نیز نقشه دارد و درصدد این هستند که پیشرفت‌ها، جهاد سازندگی و خدمات انقلاب اسلامی نادیده جلوه شود.

طهماسبی با اشاره به اینکه رسانه‌های معاند در حال پنهان‌سازی جنایت‌های اسرائیل، عربستان و آمریکا برعلیه مظلومان عالم هستند، تصریح کرد: زمانی‌که حق و باطل با هم تمیز داده نشود و تصمیم‌ساز اشتباه کند، یک فتنه ایجاد می‌شود.

وی رمز موفقیت ملت ایران در تمام عرصه‌ها را ثبات قدم و روحیه جهادی دانست و افزود: دشمن علی‌الرغم رسانه‌های مختلفی که دارد و با راه انداختن بحث تابستان داغ، در اهداف خود برعلیه ایران شکست خورده است.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه باید با مدیریت جهادی با فساد برخورد شود، عنوان کرد: مبالغی که از مجرمین و مخلین نظام اقتصادی بازپس گرفته می‌شود، وارد حوزه تولید و با نظارت دقیق بر بازار در زمینه شکوفایی آن کوشش شود.

وی با اشاره به استحکام و استواری انقلاب اسلامی ایران، افزود: مفهوم تنش‌زدایی، صبر، حجاب، انقلابی‌گری و عدالت‌خواهی از نمونه  مواردی است که دشمنان درصدد تحریف آن هستند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

تعمیر لباسشویی

قیمت گاری دستی قدیمی

سئو در مشهد

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

درمان قطعی گال

اسباب بازی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

تعمیر لباسشویی سامسونگ

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

تعمیر لباسشویی

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح