کد خبر : 76343
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۷
-

خودروهای شخصی پلاک غیربومی، در شهرهای کرمان توقیف می شوند/ وضعیت نگران کننده است

خودروهای شخصی پلاک غیربومی، در شهرهای کرمان توقیف می شوند/ وضعیت نگران کننده است

ایسنا/کرمان استاندار کرمان گفت: نظر ما این است هیچ خودروی پلاک غیربومی به ویژه از سستان و بلوچستان و هرمزگان وارد شهرهای ما نشود و اگر خودرویی با این پلاک ها در شهرهای استان و تفرجگاه ها مشاهده شد، توقیف شود. دکتر”علی زینی وند” ظهر امروز ۱۰ تیرماه در جلسه اضطراری ستاد مدیریت کرونای استان کرمان

خودروهای شخصی پلاک غیربومی، در شهرهای کرمان توقیف می شوند/ وضعیت نگران کننده است

ایسنا/کرمان استاندار کرمان گفت: نظر ما این است هیچ خودروی پلاک غیربومی به ویژه از سستان و بلوچستان و هرمزگان وارد شهرهای ما نشود و اگر خودرویی با این پلاک ها در شهرهای استان و تفرجگاه ها مشاهده شد، توقیف شود.

دکتر”علی زینی وند” ظهر امروز ۱۰ تیرماه در جلسه اضطراری ستاد مدیریت کرونای استان کرمان با اشاره به وضعیت کرونایی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: جنوب و شرق ما نیز دارد به همین سمت پیش می رود و وضعیت بسیار نگران کننده است.

وی با اشاره به اینکه گفته می شود تمردهایی می شود، افزود: به عنوان حاکمیت تا جایی که می توانیم، مصوبه داریم و کارهای را دنبال می کنیم اما جایی که مردم در منازل خود رعایت نمی کنند، خودشان می دانند و مسئول هستند.

زینی وند تصریح کرد: از نیروی انتظامی و دستگاه قضایی درخواست داریم جاهایی که مراسم ختم و عروسی در منازل برگزار می شود و متوجه شدید، بدون استثناء به دستگاه قضائی معرفی کنید.

استاندار کرمان بیان کرد: علی رغم اینکه مصوبه ستاد ملی کرونا گفته نماز جمعه در شهرهای قرمز با ۷۰ نفر و نارنجی تا ۱۰۰ نفر در فضای باز برگزار شود، درخواست دارم اگر شورای سیاست گذاری و نماینده ولی فقیه در استان صلاح می دانند، همین موارد را نیز برگزار نکنند تا بتوانیم برای دیگر موارد ممانعت ایجاد کنیم.

وی افزود: فرمانداران باید به بیمارستان ها و پست های نیروی انتظامی سر بزنند و اگر هر فرماندار شهر خود را کنترل کند، نیاز نیست اینجا ما داد بزنیم. فرمانداران مسولیت دارند و محکم بایستید و محدودیت ایجاد کنید.

زینی وند تصریح کرد: درباره تفرجگاه ها و پارک ها هر جا می توانید مانع بگذارید و کامل مسدود کنید و جاهایی که نمی شود، خدمات از جمله آب و برق را قطع کنید تا جمعیت حضور پیدا نکند.

استاندار کرمان بیان کرد: در فعالیت صنوفی که محل تجمع نیستند، گشایش بشود اما جاهایی که تجمعی هستند و کمیته اقتصادی تصمیم گرفته، باید محدودیت ایجاد شود.

وی افزود: ادارات حتما طرح دورکاری را با طرح مدیریت هوشمند تطبیق بدهد و نیروها به همین صورت سر کار بیایند و دادگستری جاهایی که تجمع است، محدود کنند و فرمانداران هر اداره، دفتر پیشخوان و محلی را که محل تجمع است، اجازه دارند تعطیل کنند.

زینی وند بیان کرد: باید در دو سه هفته آینده شدیدترین محدودیت ها را اعمال کنیم تا ببینیم دو هفته آینده وضعیت ما چه می شود.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی باید کمک و تقویت شود تا موارد کنترل ترددها به خوبی انجام شود و نظر ما این است هیچ پلاک غیربومی به ویژه از سیستان و بلوچستان و هرمزگان وارد شهرهای ما نشود و اگر خودرویی با این پلاک ها در شهرهای استان و تفرجگاه های استان مشاهده شد، توقیف شود.

استاندار کرمان بیان کرد: درخواست داریم محدودیت ها و اقدامات بازدارنده باشد و راهی به جز سخت گیری نداریم. می دانیم مرم اذیت می شوند اما شرایط نگران کننده است.

وی افزود: ییلاقات و تفرجگاه ها باید مسدود شود و گلزار شهدای کرمان و آرامستان ها نیز باید تعطیل شود؛ تیم های نظارتی فعال تر شود و بسیج همه نیروها را آماده باش داده و آماده همکاری با دانشگاه علوم پزشکی است.

زینی وند با اشاره به اینکه باید اولویت همه دستگاه های اجرایی کنترل کرونا باشد، اظهار کرد: وضعیت اکثر شهرهای استان قرمز و یا فوق قرمز است و پیش بینی می شود با توجه به گزارشات علوم پزشکی، همه شهرها به این سمت برود.

وی بیان کرد: مردم تجمعات را گزارش بدهند و از مردم درخواست داریم از برگزاری مراسم خودداری کنند و اگر مردم دو هفته همکاری و همراهی کنند، از این شرایط عبور می کنیم.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

درمان قطعی گال

اسباب بازی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

فروشگاه قطعات بنز و بی ام و

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

تعمیر لباسشویی سامسونگ

تور کربلا

ممبر اجباری تلگرام

مرجع قیمت خرید و فروش گرافیت چرب

تقویت انتن موبایل

شیشه اتومبیل ارزان

تعمیر گیربکس اچ سی کراس H30Cross

تعمیر لباسشویی

اسباب بازی

اعلام حریق زیتکس

آموزش کافی شاپ

چاپ و بسته بندی

پلتفرم رپورتاژ آگهی

اسرارالشفاء

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح