کد خبر : 194179
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴
-

دانلود زیرنویس سریال Raising Dion 2019 – زيرنويس آبي

دانلود زیرنویس سریال Raising Dion 2019 – زيرنويس آبي

دانلود زیرنویس سریال Raising Dion 2019 یک مجموعه تلویزیونی درام ابرقهرمانی آمریکایی است که در 4 اکتبر 2019 در نتفلیکس پخش شد. این بر اساس کتاب کمیک و فیلم کوتاه 2015 به همین نام اثر دنیس لیو است. در ژانویه 2020، نتفلیکس سریال را برای فصل دوم تمدید کرد که اولین بار در 1 فوریه

دانلود زیرنویس سریال Raising Dion 2019 یک مجموعه تلویزیونی درام ابرقهرمانی آمریکایی است که در 4 اکتبر 2019 در نتفلیکس پخش شد. این بر اساس کتاب کمیک و فیلم کوتاه 2015 به همین نام اثر دنیس لیو است. در ژانویه 2020، نتفلیکس سریال را برای فصل دوم تمدید کرد که اولین بار در 1 فوریه 2022 پخش شد.

Raising Dion Season 2: Release Date, Cast, Plot And Announced By Netflix -  JGuru

زیرنویس سریال Raising Dion 2019 داستان زنی به نام نیکول را دنبال می کند که پسرش دیون را پس از مرگ همسرش مارک بزرگ می کند. درام‌های عادی تربیت پسر به‌عنوان یک مادر مجرد زمانی تقویت می‌شوند که دیون چندین توانایی جادویی و ابرقهرمانی را نشان می‌دهد. نیکول اکنون باید با کمک بهترین دوست مارک، هدایای پسرش را مخفی نگه دارد و از دیون در برابر افرادی محافظت کند که از او سوء استفاده کنند و در عین حال منشاء توانایی های او را کشف کند.

Raising Dion (2019)

زیرنویس Raising Dion 2019 در 5 اکتبر 2017، اعلام شد که نتفلیکس به تولید سفارش مستقیم به سریال برای فصل اول شامل 9 قسمت داده است. این سریال بر اساس کتاب کمیکی به همین نام نوشته دنیس لیو و تصویرگری جیسون پیپربرگ ساخته شده است. لیو سپس یک فیلم کوتاه بر اساس کمیک خود کارگردانی کرد. کارول باربی فیلمنامه ای از این فیلم کوتاه و کمیک را اقتباس کرده است و مجری سریال است. تهیه کنندگان اجرایی سریال قرار بود لیو، باربی، مایکل بی جردن، چارلز دی کینگ، کیم راث، پاپی هنکس، کنی گودمن و مایکل گرین را تشکیل دهند. شرکت‌های تولیدی درگیر با این سری قرار بود شامل Outlier Society Productions و MACRO باشند. این سریال در 4 اکتبر 2019 برای اولین بار پخش شد. در 2 ژانویه 2020، نتفلیکس سریال را برای فصل دوم هشت قسمتی تمدید کرد، که در 1 فوریه 2022 منتشر شد.

Raising Dion (TV Series 2019– ) - IMDb

در کنار اعلام اولیه سفارش سریال، تایید شد که مایکل بی جردن برای یک نقش مکمل در سریال انتخاب شده است. در ژوئن 2018، اعلام شد که جیسون ریتر، جازمین سایمون، آلیشا واینرایت و جاسیا یانگ به عنوان بازیگران ثابت سریال انتخاب شده‌اند. در جولای 2018، دونالد پل به عنوان یک نقش تکراری در سریال انتخاب شد. در 29 ژانویه 2019، گزارش شد که علی اهن به صورت مکرر به بازیگران پیوسته است. در 23 فوریه 2021، رم فلین، اوبریانا دیویس، تریسی بونر، و جاش ونتورا به بازیگران نامعلوم پیوستند در حالی که علی آن و گریفین رابرت فاکنر برای فصل دوم به سریال‌های ثابت ارتقا یافتند. در 24 آگوست 2021، مایکل آنتونی در نقشی تکرارشونده برای فصل دوم به بازیگران پیوست.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

قیمت گاری دستی قدیمی

سئو در مشهد

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

درمان قطعی گال

اسباب بازی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

تعمیر لباسشویی سامسونگ

ممبر اجباری تلگرام

مرجع قیمت خرید و فروش گرافیت چرب

تقویت انتن موبایل

شیشه اتومبیل ارزان

تعمیر گیربکس اچ سی کراس H30Cross

تعمیر لباسشویی

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح