کد خبر : 180940
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸
-

شهرداری امکانات و خدمات را عادلانه توزیع کند

شهرداری امکانات و خدمات را عادلانه توزیع کند

ایسنا/مازندران نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی خواستار توزیع عادلانه امکانات و خدمات در سطح شهر از سوی شهرداری شد. محمدعلی محسنی بندپی در آیین تودیع معارفه شهردار نوشهر که در سالن اجتماعات بندر نوشهر برگزار شد از مسئولیت به عنوان دوی امدادی یاد کرد و گفت: آنچه مهم است اینکه مردم

شهرداری امکانات و خدمات را عادلانه توزیع کند

ایسنا/مازندران نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی خواستار توزیع عادلانه امکانات و خدمات در سطح شهر از سوی شهرداری شد.

محمدعلی محسنی بندپی در آیین تودیع معارفه شهردار نوشهر که در سالن اجتماعات بندر نوشهر برگزار شد از مسئولیت به عنوان دوی امدادی یاد کرد و گفت: آنچه مهم است اینکه مردم به عنوان ولی نعمتان ما از عملکرد مسئولان راضی و خاطره خوبی از یک مدیر در زمان مسئولیت وی داشته باشند.

وی با بیان اینکه شهرداران نقش کلیدی در توسعه یک شهر دارند، افزود: اگر ما مسئولان در کنار هم نباشیم و دست به بدست هم ندهیم این توسعه اتفاق نخواهد افتاد.

نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت های خوبی که در بخش خصوصی وجود دارد، اظهار کرد: کل سهم استان در سال ۹۹ تنها سه هزار میلیارد تومان بوده است در حالیکه  تنها یک سرمایه گذار در نوشهر ۳۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری  می کند و این عدد در غرب و شرق استان بیشتر خواهد شد و این هوشمندی شهردار و سایر مسئولان است که از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به نحو شایسته بهره ببرند.

محسنی بندپی از فاصله کم دریا و جنگل در نوشهر به عنوان یک فرصت یاد کرد و ادامه داد: اگر این فرصت به درستی استفاده نشود تبدیل به تهدیدی در دو دهه آینده خواهد شد.

وی با متفاوت بودن میزان سرانه مردم منطقه با سرانه ای که مصرف می شود، تصریح کرد: در یک روستایی تنها ۸۸ اشتراک بومی آب وجود دارد در حالیکه این عدد در افراد غیر بومی به ۹۴۷ اشتراک می رسد و این موضوع نشان دهنده عدم تعادل بین عرضه و تقاضا است که مصیبتی برای ما خواهد بود.

این مسئول تنها راه برون رفت از مشکلات را وحدت بین مسئولان اعم از مجریان دستگاهها، قوه مقننه و اعضای شورای شهر و شهرداری و امام جمعه دانست و یادآور شد: باید اختلاف سلیقه ها کنار گذاشته شود.

سعید یزدانی فرماندار نوشهر نیز در این آیین با تاکید بر توزیع عادلانه امکانات و خدمات در سطح شهر از سوی شهرداری گفت: مردم انتظار دارند آنچه که در شهر در حوزه زیباسازی و توسعه انجام می شود به صورت عادلانه صورت گیرد.

وی با گله مندی از نا مناسب بودن راههای دسترسی شهر اظهار کرد: راه ورودی به شهر از سمت کمربندی بسیار نامناسب و غیر استاندارد است همچنین ورودی نوشهر از سمت کپورچال نیز نیازمند سرمایه گذاری مناسب است.

فرماندار نوشهر بر استفاده از نخبگان در حوزه های مختلف برای شهردار تاکید کرد و ادامه داد: زمانی در شهر رشد طولانی خواهد شد که شریانهای شهر با خون تازه جریان داشته باشد.
یزدانی با بیان اینکه فروپاشی شهرها به واسطه عدم انسجام شوراها است، افزود: در نوشهر در کنار اختلاف نظری که وجود دارد اما خوشبختانه انسجام هست و این موضوع خواسته هم مردم و مسئولان است.

محمدصالح خویی رئیس شورای شهر نوشهر در مراسم تودیع و معارفه شهردار نوشهر که در بندر نوشهر برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات اعضای شورای دوره پنجم و علی امانی شهردار دوره پیشین، اظهار کرد: شورای ششم به برکت نگاه دقیق شهروندان با مشارکت حدااکثری انتخاب شد.

وی با بیان اینکه شورای دوره ششم در این راه پذیرای نقد و نظرات درست و خردمندانه از جانب شهروندان، رسانه های مستقل، به ویژه جوانان دانش اموخته حوزه شهرسازی است، افزود: این نظرات را چراغ راه توسعه شهرمان قرار می دهیم.

خویی تصریح کرد: عمران و آبادی شهر با توسعه زیرساختها نظیر پیگیری برای طرح جامع شهری که سالیان دراز بر زمین مانده، ساماندهی کارآمد زباله، راه اندازی سواحل سیترا و کپورچال با جذب سرمایه گذار واقعی، ساماندهی حوزه آبریز جهت جلوگیری از سیلابهای فصلی، به سامان دادن قراردادهای پیمانکاری در حوزه های زیرساختی و آسفالت و نیز انضباط مالی در این قرار دادها صورت می گیرد.

رئیس شورای شهر نوشهر گفت: آرایش شهر با سازه های تجاری کم مصرف و حتی بی مصرف هزینه های غیر واجب در موارد مختلف آنهم بدون نظر کارشناسی صرفا تلف کردن سرمایه شهر و شهروندان و ریختن این سرمایه به جیب پیمانکاران برای این پروژه های کم اهمیت است.

خویی با بیان اینکه تجربه های خوب و بد تجربه پنج دوره مدیریت شهری پیش روی ما و ناظران خردمند است خاطر نشان کرد: باید با درس گرفتن از این تجربیات به سمت کارآمدی، بهبود شرایط زندگی و رفاه شهروندان در حرکت باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

تعمیر لباسشویی

قیمت گاری دستی قدیمی

سئو در مشهد

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

درمان قطعی گال

اسباب بازی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

تعمیر لباسشویی سامسونگ

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

تعمیر لباسشویی

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح