کد خبر : 180994
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴
-

منتخبان دومین جشنواره مجازی « ردای گوهرشاد» معرفی شدند

منتخبان دومین جشنواره مجازی « ردای گوهرشاد» معرفی شدند

عکس تزئینی است ایسنا/خراسان رضوی آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره ردای گوهرشاد که معطوف به طراحی و تولید لباس های مناسب با هویت‌های ایرانی و اسلامی است توسط داوران منتخب داوری شده و منتخبان معرفی شدند. صدرا یوسفی با اشاره به لزوم برگزاری جشنواره‌هایی که به ارتقاء هویت ایرانی و اسلامی و اشاعه فرهنگ بومی

منتخبان دومین جشنواره مجازی « ردای گوهرشاد» معرفی شدند
عکس تزئینی است

ایسنا/خراسان رضوی آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره ردای گوهرشاد که معطوف به طراحی و تولید لباس های مناسب با هویت‌های ایرانی و اسلامی است توسط داوران منتخب داوری شده و منتخبان معرفی شدند.

صدرا یوسفی با اشاره به لزوم برگزاری جشنواره‌هایی که به ارتقاء هویت ایرانی و اسلامی و اشاعه فرهنگ بومی منجر می‌شود، اظهار کرد: فرهنگسرای خانواده با برگزاری نمایشگاه مجازی عفاف و حجاب با موضوع طراحی لباس ایرانی و اسلامی سعی در ترویج فرهنگ بومی داشته و با برگزاری جشنواره ردای گوهرشاد در راستای نیل به این اهداف گام برداشت.

معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد افزود: در ابتدا از متقاضیان علاقه‌مند به شرکت در این جشنواره ثبت نام به عمل آمد و در مرحله بعدی تعداد ۷۰ اثر به دبیرخانه جشنواره تحویل داده شد. سپس در مرحله داوری، ۹ اثر برگزیده به عنوان منتخبان جشنواره توسط هیئت داور انتخاب شدند. همچنین قرار است از آثار برگزیده نمایشگاهی برگزار خواهد شد و در پایان نمایشگاه نیز یک اثر به انتخاب بازدید کنندگان برای دریافت جایزه ویژه این بخش انتخاب خواهد شد.

وی با اشاره اهداف این جشنواره، تصریح کرد: هدف ما در نهایت رسیدن به طرح‌های مناسب برای بانوان شاغل، معرفی طرح‌های منتخب به تولیدکنندگان پوشاک جهت ورود به بازار فروش، ایجاد انگیزه کارآفرینی و تولید در هنرجویان و طراحان لباس است. همچنین لباس‌های طراحی شده مناسب گروه‌های سنی جوان، میانسال و کهنسال است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، منتخبان در بخش طراحی لباس مجلسی شامل فتانه همتی، فاطمه گواهی و سعیده نیکش، در بخش حجاب، مائده علیزاده، فتانه همتی و مژگان سالاری و در بخش لباس اجتماعی، فاطمه سادات نظری، محبوبه معصومین و مائده علیزاده به عنوان منتخبان ردای گوهرشاد توسط هیأت داوران معرفی شدند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

تعمیر لباسشویی

قیمت گاری دستی قدیمی

سئو در مشهد

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

درمان قطعی گال

اسباب بازی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

تعمیر لباسشویی سامسونگ

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

تعمیر لباسشویی

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح