کد خبر : 192279
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶
-

وزیر امنیت داخلی بایدن به مبارزه با “تروریسم داخلی” متعهد شد

وزیر امنیت داخلی بایدن به مبارزه با “تروریسم داخلی” متعهد شد

وزیر امنیت داخلی آمریکا بار دیگر بر عزم و تصمیم جدی خود برای مبارزه با تروریسم داخلی، یکی از جدی‌ترین و بزرگ‌ترین تهدیدات برای آمریکا تاکید کرد. به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، “آلخاندرو مایورکاس” که در دولت باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا به عنوان معاون وزیر امنیت داخلی خدمت کرده بود،

وزیر امنیت داخلی بایدن به مبارزه با "تروریسم داخلی" متعهد شد

وزیر امنیت داخلی آمریکا بار دیگر بر عزم و تصمیم جدی خود برای مبارزه با تروریسم داخلی، یکی از جدی‌ترین و بزرگ‌ترین تهدیدات برای آمریکا تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، “آلخاندرو مایورکاس” که در دولت باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا به عنوان معاون وزیر امنیت داخلی خدمت کرده بود، پس از حمله مرگبار شش ژانویه به کنگره توسط طرفداران دونالد ترامپ به عنوان وزیر امنیت داخلی سوگند یاد کرد و به اولین لاتین‌تبار و مهاجری تبدیل شد که به این سمت رسیده است.

مایورکاس در مصاحبه‌ای با شبکه سی‌ان‌ان که عصر شنبه پخش شد، گفت: دیدن این شورش و این اقدامات هولناک شش ژانویه نه تنها برای شخص من آزاردهنده و ویرانگر بود بلکه تعهدی را در من به وجود آورد تا تلاش‌هایمان را برای مبارزه با نفرت و انزجار و برای مبارزه با یکی از بزرگ‌ترین تهدیداتی که ما در حال حاضر در سرزمین‌مان شاهد هستیم یعنی تهدید تروریسم داخلی دوبرابر کنیم.

وی همچنین گفت: دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا با “فوریت لازم” بر روی تلاش‌ها برای پایان دادن به سیاست دوران ترامپ موسوم به “پروتکل‌های حفاظت از مهاجران” کار می‌کند؛ سیاستی که بیش از 65 هزار پناهجو را به مکزیک برگردانده تا به انتظار زمان تشکیل دادگاه مهاجرتشان در آمریکا بنشینند.

مایورکاس تاکید کرد: ما از همین اوایل امروز بررسی این موضوع را آغاز کرده‌ایم. در فوریت این مساله نیز هیچ اغراقی وجود ندارد.

وی درباره حملات سایبری اخیر گروه‌های چینی و روسی به سیستم‌های کامپیوتری دولت آمریکا گفت: دولت بایدن مشغول همکاری با کنگره است تا ببینند که چه بودجه اضافی می‌توانند برای تقویت امنیت زیرساخت‌های فدرال و سیستم‌های اطلاعاتی و همچنین از طریق مشارکت عمومی-خصوصی اختصاص دهند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

قیمت گاری دستی قدیمی

سئو در مشهد

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

درمان قطعی گال

اسباب بازی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

تعمیر لباسشویی سامسونگ

ممبر اجباری تلگرام

مرجع قیمت خرید و فروش گرافیت چرب

تقویت انتن موبایل

شیشه اتومبیل ارزان

تعمیر گیربکس اچ سی کراس H30Cross

تعمیر لباسشویی

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح