کد خبر : 179163
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲
-

کشف ۱۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق از یک ساختمان متروکه در ساوه

کشف ۱۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق از یک ساختمان متروکه در ساوه

ایسنا/مرکزی فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از کشف ۱۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال از یک ساختمان قدیمی متروکه در این شهرستان خبر داد. سرهنگ “علی اکبر عیسی آبادی” در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان ساوه، در تحقیقاتی از دپوی تعدادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال(ماینر) در

کشف ۱۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق از یک ساختمان متروکه در ساوه

ایسنا/مرکزی فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از کشف ۱۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال از یک ساختمان قدیمی متروکه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “علی اکبر عیسی آبادی” در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان ساوه، در تحقیقاتی از دپوی تعدادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال(ماینر) در یک ساختمان قدیمی متروکه در این شهرستان مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی اظهار کرد: مأموران پس از شناسایی این ساختمان متروکه با هماهنگی مرجع قضائی، در بازدید از این محل و طی عملیاتی موفق به کشف تعداد ۱۵ دستگاه ماینر قاچاق، فاقد هر گونه مدارک مثبته گمرکی شدند.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریالی دستگاه های کشف شده، خاطرنشان کرد: یک نفر در این عملیات دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

سرهنگ “عیسی آبادی” در پایان از شهروندان خواست تا به منظور کمک روزافزون به اقتصاد جامعه و پیشگیری از استفاده غیر قانونی از برق یارانه ای از سوی سودجویان، در صورت اطلاع از این گونه موارد، موضوع را بلافاصله از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن با مجرمان اقتصادی برخورد قانونی صورت پذیرد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

قیمت گاری دستی قدیمی

سئو در مشهد

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

درمان قطعی گال

اسباب بازی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

تعمیر لباسشویی سامسونگ

ممبر اجباری تلگرام

مرجع قیمت خرید و فروش گرافیت چرب

تقویت انتن موبایل

شیشه اتومبیل ارزان

تعمیر گیربکس اچ سی کراس H30Cross

تعمیر لباسشویی

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح