کد خبر : 188757
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵
-

گفتگوی تلفنی میان ساف و مسکو پیرامون برقراری وحدت فلسطین

گفتگوی تلفنی میان ساف و مسکو پیرامون برقراری وحدت فلسطین

عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) و معاون وزیر خارجه روسیه در یک گفتگوی تلفنی پیرامون تحقق مجدد وحدت ملی فلسطین بحث و تبادل نظر کردند. به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی فلسطین “وفا”، احمد مجدلانی، عضو ساف با میخائیل بوگدانوف، معاون وزیر خارجه روسیه تماس تلفنی برقرار کرد. در این

گفتگوی تلفنی میان ساف و مسکو پیرامون برقراری وحدت فلسطین

عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) و معاون وزیر خارجه روسیه در یک گفتگوی تلفنی پیرامون تحقق مجدد وحدت ملی فلسطین بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی فلسطین “وفا”، احمد مجدلانی، عضو ساف با میخائیل بوگدانوف، معاون وزیر خارجه روسیه تماس تلفنی برقرار کرد.

در این گفتگو دو طرف مقدمات دیدار گروههای مقاومت فلسطین در قاهره و اهمیت آن در برقراری وحدت و آشتی ملی فلسطین با ورود به یک مسیر سیاسی مشخص جهت پایان دادن به اشغالگر را بررسی کردند.

همچنین در این تماس تلفنی برگزاری سه انتخابات پارلمانی، ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین و شورای ملی با هدف بازسازی نظام سیاسی بر اساس مشارکت سیاسی در چارچوب سازمان آزادیبخش فلسطین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مجدلانی موضع و دیدگاه جبهه مبارزه مردمی فلسطین پیرامون مسائلی که در دستور کار گفتگوی ملی در قاهره قرار گرفته شرح و بر اهمیت نقش سابق و آتی روسیه در خاورمیانه و حمایتش از مساله فلسطین تاکید کرد.

بوگدانوف هم بر تطابق دیدگاهها در مورد مسائل مطرح شده تاکید کرد و بار دیگر از این جبهه برای سفر به مسکو و دیدار با مسوولان دعوت کرد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

تعمیر لباسشویی

قیمت گاری دستی قدیمی

سئو در مشهد

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

درمان قطعی گال

اسباب بازی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

تعمیر لباسشویی سامسونگ

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

تعمیر لباسشویی

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح